? lažje jermenice - vaše izkušnje
? lažje jermenice - vaše izkušnje
Gre za jermenice (pulley) t.i. mikro jermena; torej tiste na glavni gredi (do 2 kg lažja), alternatorju in servo pumpi; nekateri imajo (imate) zraven še vodno črpalko;
Problem: kupiti ali ne kupiti; cene so nekak od 120 USD naprej - do 250... odvisno od znamke,... tud kompleti (v mojem primeru: glavna gred, alternator in servo) so že od 120 USD (ne top "tuning"..) naprej...
Me zanima, če ma kdo izkušnje s tem; se kaj pozna, da je jermenica npr. pol lažja; nekateri omenjajo učinek podoben menjavi vzrajnika, čeprav ne tko izrazit (da se hitreje zvrti,...);
Problem: kupiti ali ne kupiti; cene so nekak od 120 USD naprej - do 250... odvisno od znamke,... tud kompleti (v mojem primeru: glavna gred, alternator in servo) so že od 120 USD (ne top "tuning"..) naprej...
Me zanima, če ma kdo izkušnje s tem; se kaj pozna, da je jermenica npr. pol lažja; nekateri omenjajo učinek podoben menjavi vzrajnika, čeprav ne tko izrazit (da se hitreje zvrti,...);
Ej22->EJ251
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
O tem sem tud jaz dost studiral,
sem slisal pa obe strani kao da so dobre in kao da niso dobre!
zdej za slabo sem neki slisal naj nebi bilo dobr ker razmerje ni isto napram vztrajnik in pulley(ful mai obremenitev na strani jermenic-to govorim samo za glavno jermenico) ... pol pa ne vem ce je kaj na tem...
bi mogu spet najdt tele poste k sem bral debato o teh pulley-ih
LP
sem slisal pa obe strani kao da so dobre in kao da niso dobre!
zdej za slabo sem neki slisal naj nebi bilo dobr ker razmerje ni isto napram vztrajnik in pulley(ful mai obremenitev na strani jermenic-to govorim samo za glavno jermenico) ... pol pa ne vem ce je kaj na tem...
bi mogu spet najdt tele poste k sem bral debato o teh pulley-ih
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Evo sem najdu o cem je bila govora fora naj bi bila da naj bi ti prej pozrlo lezaje na glavni gredi zaradi vibracij ker je tolk lazja jermenica...
En primer...
"my bro ran one on his on his lsvtec turbo for roughly 5000 miles before pullin it apart and sleeving it. there were small ridges in the main bearings, so truth be told, they do work your bearings a little harder... but im stilll runnin it in my fully built gsr. "
tuki je mal govora o tem
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1207659
En primer...
"my bro ran one on his on his lsvtec turbo for roughly 5000 miles before pullin it apart and sleeving it. there were small ridges in the main bearings, so truth be told, they do work your bearings a little harder... but im stilll runnin it in my fully built gsr. "
tuki je mal govora o tem
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1207659
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Evo takrat k sem jest to gledu sem pol prsu do zakljucka da bi se ubodla tale zadeva damper in ne lightw. pulley
http://www.fluidampr.com/sport_compact.htm
LP
http://www.fluidampr.com/sport_compact.htm
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Men tud ne !
probavam izsledit podatke pulley vs damper pa minekak ne rata povsod pise da je boljse in da ne unicuje lezaje tako kot pulley...je pa res da majo vseh hudih masinah notri damperje in ne pulley-e...
damper- amortizer,blazilec...
zdej ce gremo z tega pogledat naj bi bil lazji kolkr original jermenica in pa se zmeraj blazil vibracije ki jih dobiva gred zaradi lazjega pulley-a
LP
probavam izsledit podatke pulley vs damper pa minekak ne rata povsod pise da je boljse in da ne unicuje lezaje tako kot pulley...je pa res da majo vseh hudih masinah notri damperje in ne pulley-e...
damper- amortizer,blazilec...
zdej ce gremo z tega pogledat naj bi bil lazji kolkr original jermenica in pa se zmeraj blazil vibracije ki jih dobiva gred zaradi lazjega pulley-a
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
... taka jermenica je (saj ste že rekli) sestavljena iz notranjega obroča (osovina-kajla), vmes je navulkanizirana guma na zunanji obroč z utori za tračni jermen... guma duši vibracije, odpravlja resonance glavne gredi in s svojo težo ustvarja ravnovesje cele gredi (napram vztrajniku),... smo enkrat jermenico menjali, pa je zlomilo glavno gred na glavnem ležaju pri vztrajniku (mogoče samo slučaj) ??? te jermenice so potrošni material na HDi...
To, da se HDi jermenice "redno" menja, sem že slišal od znanca (konkretno na Berlingu); pa neke gumice pri haubi je omenjal ,...
Kokrkol že - rihtam "logistiko" da dobim en komplet na sončno stran alp, če bo po sreči brez davka (gift); če pri meni ne bo efekta jih bomo probal na kakem turbaku...
Kokrkol že - rihtam "logistiko" da dobim en komplet na sončno stran alp, če bo po sreči brez davka (gift); če pri meni ne bo efekta jih bomo probal na kakem turbaku...
Ej22->EJ251
OK res je stara tema ampak vsaj en bom delal nove po nepotrebnem ampak tole mi bo sčasoma prišlo še kako prav.
Torej, če na svoj avto vržem tole:
http://www.unorthodoxracing.com/Merchan ... ode=NX2000mi bo začelo pobirati ležaje na glavni gredi? Oziroma če bi dal delati takšne jermenice na CNC? A to pomeni, da bi jih moral dati tudi scentrirati, da ne bi imel takšnih težav (opletanje in obremenjevanje glavne gredi)?
Ker (vsaj za moj tip motorja) vem, da jih ima ogromno ljudi in nisem zasledil nobenih slabih vtisov kvečjemu dobrih. Večinoma jim underdrive jermenice celo prinesejo 3 konje. Mimogrede originalna vodna pumpa ima to navado da nad 6500 pride do kavitacije zaradi prevelike hitrosti, to pa se da odpraviti ravno na tak način (motor se namreč zavrti do 7500)
Mimogrede o kakšni gumi na jermeneici DrMr govoriš? Vsaj pri meni je nisem nikjer opazil.
Vnaprej hvala za odgovore.
Torej, če na svoj avto vržem tole:
http://www.unorthodoxracing.com/Merchan ... ode=NX2000mi bo začelo pobirati ležaje na glavni gredi? Oziroma če bi dal delati takšne jermenice na CNC? A to pomeni, da bi jih moral dati tudi scentrirati, da ne bi imel takšnih težav (opletanje in obremenjevanje glavne gredi)?
Ker (vsaj za moj tip motorja) vem, da jih ima ogromno ljudi in nisem zasledil nobenih slabih vtisov kvečjemu dobrih. Večinoma jim underdrive jermenice celo prinesejo 3 konje. Mimogrede originalna vodna pumpa ima to navado da nad 6500 pride do kavitacije zaradi prevelike hitrosti, to pa se da odpraviti ravno na tak način (motor se namreč zavrti do 7500)
Mimogrede o kakšni gumi na jermeneici DrMr govoriš? Vsaj pri meni je nisem nikjer opazil.
Vnaprej hvala za odgovore.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

To verjamem ampak načeloma se mi ne gre toliko zaradi tega, da se bo motor vrtel kot zmešan ampak tudi zaradi tega ker naj bi DEJANSKO zmanjšale parazitske izgube in kar je še pomembneje zaradi spodaj napisanega:
Symon napisal/-a:Mimogrede originalna vodna pumpa ima to navado da nad 6500 pride do kavitacije zaradi prevelike hitrosti, to pa se da odpraviti ravno na tak način (motor se namreč zavrti do 7500)
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
