Pugi rab večje žlajfe :)
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Pugi rab večje žlajfe :)
Hm, do spomladi bo treba na mojemu plavčku zamenjat diske, ker so hin več ali manj.
Ker nebi bil js js, če nebi neki izvajal, sm se odloču probat zadevo nadgradit. Razmak je 4x108, rabu bi pa spredej IN zadej zadevo povečat.
A se da mogoče sprednje bremzkalipre in diske zadej dat? To mislm da se ne da...
A je kdo od vas že delal kako konverzijo? A je najbolš da kupm cel kit?
WATT to do??
Ker nebi bil js js, če nebi neki izvajal, sm se odloču probat zadevo nadgradit. Razmak je 4x108, rabu bi pa spredej IN zadej zadevo povečat.
A se da mogoče sprednje bremzkalipre in diske zadej dat? To mislm da se ne da...
A je kdo od vas že delal kako konverzijo? A je najbolš da kupm cel kit?
WATT to do??
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Jah najcnej varjanta je ponavad upgrade nardit da uzameš od enga močnejšga Peugeot modela prednje čeljusti... Če se ne motm maš ti prednje 283*26...
Recimo uzameš od 307 CC-ja 302*26 oz coupeja 406 305*28.... itd..
Sam je pa kriza če se kej te rabljene robe dobi
Če pa uzameš kkšn komplet od Brembota: movita itd pa kr ene 1800-2000 eur prštimaj.
Zadaj pust pri miru, nima smisla menjat...
Recimo uzameš od 307 CC-ja 302*26 oz coupeja 406 305*28.... itd..
Sam je pa kriza če se kej te rabljene robe dobi
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Če pa uzameš kkšn komplet od Brembota: movita itd pa kr ene 1800-2000 eur prštimaj.
Zadaj pust pri miru, nima smisla menjat...

- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Sj to je.. 2000 eur ne mislim dajat, ker so tele bremze čist dbest (38m 100-0). Za dirkat avta ne bom mel, mislil sem le malenkost izboljšat in vizualno popravit špranjo.
1.8T, rekel sem da dimenzija bremz ni važna, ne boj se, v feltno ne bo šlo
Mal mam filinga, da bom na koncu dal ene EBCje pa jebiga.
1.8T, rekel sem da dimenzija bremz ni važna, ne boj se, v feltno ne bo šlo

Mal mam filinga, da bom na koncu dal ene EBCje pa jebiga.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Stage 1 upgrade bremz, je ponavadi samo navrtan športni disk, in dobre ploščice.
Stage 2 so ponavadi večji navrtani diski, z istimi čeljusti in vmesniki za čeljisti (diski so ponavadi tolk večji, da rabiš za col večjo platišče, kot bi ga pred predelavo še dobil gor)
Stage 3 je isti kot stage 2, le da so tudi čeljusti zamenjane z večjimi (ponavadi štiri batne)
Šele v naslednjem se dodelujejo tudi zadnje bremze.
Če nisi ekstremist, ti bo prva stopnja več kot dovolj. Treba vedet, da zavorna pot ni odvisna samo od bremz. Bremze postanejo največji faktor pri zavorni poti, šele ko se začnejo pregrevat. Drugače je pa bolj odvisno od podvozja in gum.
Stage 2 so ponavadi večji navrtani diski, z istimi čeljusti in vmesniki za čeljisti (diski so ponavadi tolk večji, da rabiš za col večjo platišče, kot bi ga pred predelavo še dobil gor)
Stage 3 je isti kot stage 2, le da so tudi čeljusti zamenjane z večjimi (ponavadi štiri batne)
Šele v naslednjem se dodelujejo tudi zadnje bremze.
Če nisi ekstremist, ti bo prva stopnja več kot dovolj. Treba vedet, da zavorna pot ni odvisna samo od bremz. Bremze postanejo največji faktor pri zavorni poti, šele ko se začnejo pregrevat. Drugače je pa bolj odvisno od podvozja in gum.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Lepa razlaga.JohnyR napisal/-a:Stage 1 upgrade bremz, je ponavadi samo navrtan športni disk, in dobre ploščice.
Stage 2 so ponavadi večji navrtani diski, z istimi čeljusti in vmesniki za čeljisti (diski so ponavadi tolk večji, da rabiš za col večjo platišče, kot bi ga pred predelavo še dobil gor)
Stage 3 je isti kot stage 2, le da so tudi čeljusti zamenjane z večjimi (ponavadi štiri batne)
Šele v naslednjem se dodelujejo tudi zadnje bremze.
Če nisi ekstremist, ti bo prva stopnja več kot dovolj. Treba vedet, da zavorna pot ni odvisna samo od bremz. Bremze postanejo največji faktor pri zavorni poti, šele ko se začnejo pregrevat. Drugače je pa bolj odvisno od podvozja in gum.
Lej recimo da je podvozje takle.
H&R -70/40
30%tršani amortizerji
Ojačitve spredej spodej spredej zgorej zadej spodej zadej zgorej

225.40.18 GY F1 (c watt I mean by not skrbeti for to)

->Stage 2 so ponavadi večji navrtani diski, z istimi čeljusti in vmesniki za čeljisti (diski so ponavadi tolk večji, da rabiš za col večjo platišče, kot bi ga pred predelavo še dobil gor)
Povej mi prosem kaj več o teh vmesnikih ako ti je volja

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Hm recimo za japance se dobi dost teh kitov:
Evo en primer:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/POWERSLO ... 2790QQrdZ1
Pač fora je da namesto da pride čeljust pritrjena direkt na nosilce na rokah, pride umes še en nosilec, (evo tle ga maš na sliki zravn diska) in pol valda logično lahk gor vržeš večji disk... sam tile diski so ponavad custom made, je važn da sp iste debeline kot orginal!!

jst bi vsen mal po ebay-u pogledal, mogoče se pa dobi kkšn močnejši komplet od peugeota zate...
Evo en primer:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/POWERSLO ... 2790QQrdZ1
Pač fora je da namesto da pride čeljust pritrjena direkt na nosilce na rokah, pride umes še en nosilec, (evo tle ga maš na sliki zravn diska) in pol valda logično lahk gor vržeš večji disk... sam tile diski so ponavad custom made, je važn da sp iste debeline kot orginal!!

jst bi vsen mal po ebay-u pogledal, mogoče se pa dobi kkšn močnejši komplet od peugeota zate...

Ne vem kako je za peugeot-e, vem da smo za našo Škodo (VAG) gledal večje diske od ECSa, in distančnike (beri:vmesnike) za čeljusti, ki naj bi bili original VAG.
iz 288mm diskov na 312mm diske
Distančnik:

Večji (narezani) diski:

Tle so dodatno montirane še opletene zavorne cevke, ki niso tako nujne. Pri teh opletenih cevkah se podatki dosti krešejo, če so potrebne ali ne. Sam mislim da za cestno uporabo po njih ni potrebe, dokler je za dirke bolje imeti opletene.
Še nekaj, velikokrat je vzrok za pojemanje zavornega učinka krivo bremz-olje, ki je dotrajano, ali pa nekvalitetno. Če olje ob segrevanju zavre, potem v ceveh nastanejo mehurčki. Ker vemo da je plin za razliko od tekočin dobro stisljiv, pride do neželenega učinka propadanja bremz pedala.
iz 288mm diskov na 312mm diske
Distančnik:

Večji (narezani) diski:

Tle so dodatno montirane še opletene zavorne cevke, ki niso tako nujne. Pri teh opletenih cevkah se podatki dosti krešejo, če so potrebne ali ne. Sam mislim da za cestno uporabo po njih ni potrebe, dokler je za dirke bolje imeti opletene.
Še nekaj, velikokrat je vzrok za pojemanje zavornega učinka krivo bremz-olje, ki je dotrajano, ali pa nekvalitetno. Če olje ob segrevanju zavre, potem v ceveh nastanejo mehurčki. Ker vemo da je plin za razliko od tekočin dobro stisljiv, pride do neželenega učinka propadanja bremz pedala.
Prej pozabu napisat: dobre gume se res nenormalno poznajo pr zavorni poti itd..
Vendar je vseeno bistvo vsega ena konkretna zavorna čeljust!! in valda pol še diski in ploščice
ni fora tle da se kasnej pregreje, ampak je pr enem fajn zavornem sistemu razlika lahko kr precejšna. Krajša zavorna pot, ABS se kasneje vpali..
Sam lepo vidm k vozm 2 avta istega velikostnega razreda
pa je razlika v zavorah nenormalna. Civic ma 260mm diske in ene 300kg manj pa bremza pol k. prot Seatu z 312mmm in bistveno bolj konkretnimi čeljustmi.. S tem da so na leonu gume že trdilc (pač SP9000 po 2 letih), na Hondi pa vasj po testih najboše gume. (P-NERO).
Aja btw če bi koga zanimal 312mm komplet od Seata (ubistvu Audi zavore), bo zadeva najbrš do pomladi enkat naprodaj...
Vendar je vseeno bistvo vsega ena konkretna zavorna čeljust!! in valda pol še diski in ploščice


Sam lepo vidm k vozm 2 avta istega velikostnega razreda

Aja btw če bi koga zanimal 312mm komplet od Seata (ubistvu Audi zavore), bo zadeva najbrš do pomladi enkat naprodaj...

- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Kakšen je postopek montiranja ene druge čeljusti, če se da komu napisat...
Recimo od kakega večjega avta, ne prav kake brembo varjante, ker zelo veliko denarja ne mislim tu zapravit, ker mam pol raj serijsko...
Diske pa bom kupu od kake tunerske firme. Pač 4x108, iste debeline, sam da vrjetn mal večje.
Tenkju resverimeni.
Recimo od kakega večjega avta, ne prav kake brembo varjante, ker zelo veliko denarja ne mislim tu zapravit, ker mam pol raj serijsko...
Diske pa bom kupu od kake tunerske firme. Pač 4x108, iste debeline, sam da vrjetn mal večje.
Tenkju resverimeni.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Ja če maš čeljusti ki lepo pašejo na tvojga pol ni pene.
Recva da uzameš diske in čeljust od 2.0 307CC-ja: odstranš zavorno cevko, izliješ olje, odmontiraš čeljust, uzameš disk dor in enostavno novo robo gor vržeš. Simpl k pasulj
Če bi pa dal večje diske na obstoječe čeljusti: pač enostavno daš nov večji disk gor in umes med čeljustjo in roko daš nosilec-vmesnik...
Zdej edino vparašnje al uzameš aftermarket komplet z večjimi diski+umesniki al pa enostavno uzameš orginal večji disk (spet 307CC z 302*26mm) in sam nardiš vmesnik??
Recva da uzameš diske in čeljust od 2.0 307CC-ja: odstranš zavorno cevko, izliješ olje, odmontiraš čeljust, uzameš disk dor in enostavno novo robo gor vržeš. Simpl k pasulj


Če bi pa dal večje diske na obstoječe čeljusti: pač enostavno daš nov večji disk gor in umes med čeljustjo in roko daš nosilec-vmesnik...
Zdej edino vparašnje al uzameš aftermarket komplet z večjimi diski+umesniki al pa enostavno uzameš orginal večji disk (spet 307CC z 302*26mm) in sam nardiš vmesnik??

- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Lejte fora je v glavnem v tem, da bom mel mal večje felze in upam da ne bo češko izpadl ko bom mel serijsko velikost bremz. Sicer pa niso slabe, so pa tolk velke, da manj kot 15 ne morš dat gor.
Mam še eno varjanto, k jo morm naštudirat. Bom o tem še pisal tule gor. Res hvala za predloge vsem k ste se res potrudil. Slike pridejo
Mam še eno varjanto, k jo morm naštudirat. Bom o tem še pisal tule gor. Res hvala za predloge vsem k ste se res potrudil. Slike pridejo

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Jst osebno bi mal več denarja razkiral, pa bi mal čalal da se na ebayu pojavi komplet Brembo od 406 Coupeja... Take kompleti serijski gredo tm za 400-500EUR, je sicer velik vendar zastonj glede na to kolk stanejo novi kompleti. S tem da lahko to vedno prodaš naprej....
Ti maš 283*26 tolk da bo lažje tut za ostale... Je kr lep disk drgač in vrjamm da kr uredu prime

Ti maš 283*26 tolk da bo lažje tut za ostale... Je kr lep disk drgač in vrjamm da kr uredu prime



- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Jp, 283 je.. 500 eur bi dal za tak komplet, sam kej več pa ne.
Drgač pa ebc diske pa peugeot sport ploščice... Čeljust pa ko jo jebe.
Drgač pa bom probal še eno varjanto, o kateri bom več napisal spomladi. Bom naredu mejbi total conversion... Bomo vidl ko bomo...
LP
Drgač pa ebc diske pa peugeot sport ploščice... Čeljust pa ko jo jebe.
Drgač pa bom probal še eno varjanto, o kateri bom več napisal spomladi. Bom naredu mejbi total conversion... Bomo vidl ko bomo...
LP

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.