? brušenje bloka ter večji bati ter čiščenje bloka
? brušenje bloka ter večji bati ter čiščenje bloka
Pravkar nabavljam druge bate za mojo 19 16v in me zanima koliko je največ priporočljivo brusit blok.
Original bat je 82 mm, rad bi pa dal čim večje, če že menjam. Vem da lahko dobim 83 mm ampak bi rad več. Recimo vsaj 84, ker bi potem prostornina narasla iz originalnih 1764 na 1851, kar bi se že moglo poznat.
Če kdo ve koliko je še priporočljivo brusit, naj prosim napiše.
Če kdo mogoče ve kje bi lahko dal kemično čistit blok motorja, se tudi priporočam za info.
Original bat je 82 mm, rad bi pa dal čim večje, če že menjam. Vem da lahko dobim 83 mm ampak bi rad več. Recimo vsaj 84, ker bi potem prostornina narasla iz originalnih 1764 na 1851, kar bi se že moglo poznat.
Če kdo ve koliko je še priporočljivo brusit, naj prosim napiše.
Če kdo mogoče ve kje bi lahko dal kemično čistit blok motorja, se tudi priporočam za info.
Jst mam orginal 84 bat. Sem hotu dat 86 pa so se vsi ki sem jim to omenil samo za glavo prjel. To pomeni 2 mm bloka stran. S tem pa tudi slabše hlajenje in vzdržljivost bloka.
Zdej bom nabavu največ 84.6 ali mogoče 84.8. Več pa sigurno ne. Zdej možno je da ma tvoja 16v kej bolši blok in več mesa da lahko več zbrusiš.
Si prepričan da si pravilno zračunal kubikažo? Nekam mal se mi zdi glede na to da vzameš 2mm večje bate. Kolk maš hod bata?
Zdej bom nabavu največ 84.6 ali mogoče 84.8. Več pa sigurno ne. Zdej možno je da ma tvoja 16v kej bolši blok in več mesa da lahko več zbrusiš.
Si prepričan da si pravilno zračunal kubikažo? Nekam mal se mi zdi glede na to da vzameš 2mm večje bate. Kolk maš hod bata?

Hod bata je 83,5 mm ( http://www.r19.de/ )
Formula: polmer bata ^2 * Pi * hod bata * 4
To tabelo sem si naredu v excelu:
Premer bata .. V (mm^2) ....... ccm ...... pridobitek
82. . . . . . 1763859,762. . . . . . 1764
82,5. . . . . 1785435,827. . . . . . 1785. . . . . . 22
83. . . . . . 1807143,055. . . . . . 1807. . . . . . 43
83,5. . . . . 1828981,443. . . . . . 1829. . . . . . 65
84. . . . . . 1850950,993. . . . . . 1851. . . . . . 87
84,5. . . . . 1873051,705. . . . . . 1873. . . . . . 109
Drugače je vsako brušenje 0,5 mm.
Formula: polmer bata ^2 * Pi * hod bata * 4
To tabelo sem si naredu v excelu:
Premer bata .. V (mm^2) ....... ccm ...... pridobitek
82. . . . . . 1763859,762. . . . . . 1764
82,5. . . . . 1785435,827. . . . . . 1785. . . . . . 22
83. . . . . . 1807143,055. . . . . . 1807. . . . . . 43
83,5. . . . . 1828981,443. . . . . . 1829. . . . . . 65
84. . . . . . 1850950,993. . . . . . 1851. . . . . . 87
84,5. . . . . 1873051,705. . . . . . 1873. . . . . . 109
Drugače je vsako brušenje 0,5 mm.
Čakej, burešenej misliš kot kaj?
Povečanje premera valja, da bi vstavil večje bate? Za svojo hodno, D16A9, je maximalno brušenje 0,5mm!!! Pa še to le za N/A, za turbo dvomim da bi kdo upal vozit pod malo višjim boostom.
Problem je v tem, da je sama stena puše - cilindera debeline cca 4mm, potem pa okoli puše še cca 5mm aluminija. Govorim za svoj primer. Lahko bi seveda vstavil se vecje bate, samo potem nebi smel imeti 16,5 barov dinamične kompresije
Za povisanje kubikov obstajajo kompleti (gred, bati...), kjer je razlika v glavni gredi in je to tisto kar prinese kubikažo.
Povečanje premera valja, da bi vstavil večje bate? Za svojo hodno, D16A9, je maximalno brušenje 0,5mm!!! Pa še to le za N/A, za turbo dvomim da bi kdo upal vozit pod malo višjim boostom.
Problem je v tem, da je sama stena puše - cilindera debeline cca 4mm, potem pa okoli puše še cca 5mm aluminija. Govorim za svoj primer. Lahko bi seveda vstavil se vecje bate, samo potem nebi smel imeti 16,5 barov dinamične kompresije

Za povisanje kubikov obstajajo kompleti (gred, bati...), kjer je razlika v glavni gredi in je to tisto kar prinese kubikažo.
Sej razumem, kako se da povečat kubikažo. V mojem primeru, bi lahko vzel pogonsko gred in ostalo od williamsa, pa bi mel 2,0.
Problem je to, da se ti poveča hod bata, kar pa ponavadi slabo vpliva na moč pri obratih, ker mora bat opravljat večje pospeške in pot. Sicer bi pridobil na navoru, sam je tko da mam rad da mašina z obrati vse bolj "nori".
Vzel bom bate za prvo brušenje (82,5mm), pa bom raje kompresijo povečal na 11:1 (original 10:1) z brušenjem glave za 0,3 mm.
Problem je to, da se ti poveča hod bata, kar pa ponavadi slabo vpliva na moč pri obratih, ker mora bat opravljat večje pospeške in pot. Sicer bi pridobil na navoru, sam je tko da mam rad da mašina z obrati vse bolj "nori".
Vzel bom bate za prvo brušenje (82,5mm), pa bom raje kompresijo povečal na 11:1 (original 10:1) z brušenjem glave za 0,3 mm.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
No ja, če tako posplošiš, potem je to lahko tudi odmična gred ali katerakoli druga gred v motorju, saj je cel motor povezan in se ena gred vrti v povezavi z ostalimi itd.JohnyR napisal/-a:Ka ni pogonska gred = glavna gred = kurbenvela
Sej je pogonska gred tista ki poganja menjalnik, ki poganja diferencial, ki poganja polosovine, ...
V vsakem primeru; mislil sem gred na katero se preko ojnic prenaša gibanje batov.

Glavna gred ni aksa ampak je to tista gred, ki je vpeta v blok motorja in so najo potem pripete ojnice. Pod domače je to kurbelvela.
Izraz aksa se ponavadi uporablja za kakšno polosovino ali pa kar recimo celo zadnjo premo, če ima recimo avto pogon zadaj. Potem je pod pojmom zadnja aksa mišljen cel sklop zadaj (ohišje difa, diff, polosovine itd itd.)
@ TypeKoshiR: ojnice in bati so tisto ostalo.
Od zdej naprej bom pisal ročična gred.
http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/s ... Ojnica.htm
JohnyR napisal/-a: bi lahko vzel pogonsko gred in ostalo od williamsa, pa bi mel 2,0.
Od zdej naprej bom pisal ročična gred.
http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/s ... Ojnica.htm
Bom še enkrat v tej temi vprašal, da ne odpiram nove.
A pozna kdo koga ki se ukvarja z čiščenjem kovine, ali čim podobnim.
Rad bi očistil blok motorja, ki je edini zunanji kos na motorju ki ni iz aluminija. Eni vejo, da pri Renaultu obstaja problem, da ti ob neredni menjavi antifriza nastanejo usedline v vodnem sistemu, ki so DEJANSKO delci rje, in bogvedi česa še.
Zanimal sem se za peskanje z CO2, vendar je dokaj drago, pa še nisem siguren, če bi sploh lahko z šobo prišel v tiste luknje od vodnega sistema.
Hvaležen bom vsake informacije ali pomoči.
A pozna kdo koga ki se ukvarja z čiščenjem kovine, ali čim podobnim.
Rad bi očistil blok motorja, ki je edini zunanji kos na motorju ki ni iz aluminija. Eni vejo, da pri Renaultu obstaja problem, da ti ob neredni menjavi antifriza nastanejo usedline v vodnem sistemu, ki so DEJANSKO delci rje, in bogvedi česa še.
Zanimal sem se za peskanje z CO2, vendar je dokaj drago, pa še nisem siguren, če bi sploh lahko z šobo prišel v tiste luknje od vodnega sistema.
Hvaležen bom vsake informacije ali pomoči.
Kolikor vem, majo na avtoobnovi uno mašino, ki ti prepere blok ali glave u nulo. To je ena mašina v katero daš blok ali katerikoli motorni del in tista mašina ti potem z eno ne vem točno kakšno tekočino prečisti cel blok, da zgleda kot nov. tista tekočina tudi razjeda te obloge po motorju itd. zadeva deluje nekako tako, kot pralni stroj za posodo 
Zapelji se tja dol in vprašaj. To je tam zadaj za Avtodelto kjer mercedes prodaja tovorni program in imajo na istem dvorišču tudi servis za kamione.

Zapelji se tja dol in vprašaj. To je tam zadaj za Avtodelto kjer mercedes prodaja tovorni program in imajo na istem dvorišču tudi servis za kamione.
A maš mogoče kakšno številko, ali pa točno ime firme, ker v imeniku ne najdem nič._BANDIT_ napisal/-a:Kolikor vem, majo na avtoobnovi uno mašino, ki ti prepere blok ali glave u nulo. To je ena mašina v katero daš blok ali katerikoli motorni del in tista mašina ti potem z eno ne vem točno kakšno tekočino prečisti cel blok, da zgleda kot nov. tista tekočina tudi razjeda te obloge po motorju itd. zadeva deluje nekako tako, kot pralni stroj za posodo
Zapelji se tja dol in vprašaj. To je tam zadaj za Avtodelto kjer mercedes prodaja tovorni program in imajo na istem dvorišču tudi servis za kamione.
Sicer grem jutri mimo LJ, sam mi ni glih po poti.