Najprej si morš omislit RWD avto

Tisto je šele phun
Drugač pa same nastavitve podvozja ? Pri driftanju nasplošno velja, da je trše podvozje boljše. Rabiš ene trde fedre in dost trde amortizerje. Nasplošno
velja, da morjo bit zadnji amortizerji trši (20, 30%) od prednjih.
Poleg tega je zelo priporočljiv mod zadnji stabilizator (okol 35, 40k nastavljiv).
Razne gumice in selene lahko pustiš pomoje zaenkrat pri miru, razen če ti res ful "nabija" pri obračanju z ročno. Poišči na googlu PowerFlex. Delajo polivretanske selene, ki so zelo primerni za drifranje. So zraven tudi cene za vsak avto posebej.
Pol zavore. Kakšnih posebnih modifikajih ne rabiš pri driftanju. Zamenjaj samo ploščice za ene bolj agresivne. Katere so to me pa ne spraševat, ker nimam tolk izkušenj, bo kdo drug moral povedati. Jaz imam zaenkrat pagid in so kul, naslednjič probam Sinter in sporočim razliko.
Drugega ne rabiš. Je pa pomoje brezveze predelovat FWD avto za driftanje. Res si tolk omejen s pogonom, da preprosto nima smisla. Sej je zabavno obračat z ročno po parkiriščih in kak liftoff oversteer testirat, ampak RWD je edina varjanta, če misliš vsaj malo resno. Kupi enega starega BMWja E30 za male pare, da probaš, če ti je zadeva všeč. Pol ko te bo pa zagrablo pa prodaš pugija pa nabaviš eno lepo E36 M3 ali kaj podobnega pa si na konju
