Diesel tjunink
Diesel tjunink
ok, sm v nakupu novga avta - seat ibiza 1.9 TDi - 100KM. zj se pa mau odločam glede čipanja - kuko je z garancijo, kerga priporočate... itd. pa mau me še zanima glede teh green filtrh (ok nočem met lih TrTrTRtRaktor zvok) pa z BOVom na dizlu.
LP
Matic
LP
Matic
No need to be big to go fast......A pej' no u r't.... ;-)
http://www.PAG-forum.co.nr/ ---> neuraden forum vozil skupine PAG (Volvo, Land Rover, Aston Martin, Jaguar)
http://www.PAG-forum.co.nr/ ---> neuraden forum vozil skupine PAG (Volvo, Land Rover, Aston Martin, Jaguar)
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Lej negovga klijota. Sam wroooom 
Odnos do kupca je pa itak visoko nad povprečjem, za razliko od nebomgovorilkogaoziromatajnice. Sicer to ni kakšen faktor, sam je pa fajn da se človk lahko zmeni tko kot se zagre.

Odnos do kupca je pa itak visoko nad povprečjem, za razliko od nebomgovorilkogaoziromatajnice. Sicer to ni kakšen faktor, sam je pa fajn da se človk lahko zmeni tko kot se zagre.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Kdo je reku da se z matjazem ne da...
Gej njegove stroje..RS2, Leon, Ibiza..............
Rapid box je butast nastelan vsaj v originalu je biu, velik navora tam kjer ga ne sme bit (pod 2krpm).
Uglavnem to je bo za postimat (kokr vem se da premaknit) pa drazji je rapid kot recmo RSR map...to je pa to.
O zanesljivosti pa ne bos nic pametnega zvedel ce je kaj ribnlo je biu prej lastnik kriu kot dober box al pa custom map (pri poznavalcu).
Kaj pa folk svetuje je pa odvisno od foruma.
Gej njegove stroje..RS2, Leon, Ibiza..............

Rapid box je butast nastelan vsaj v originalu je biu, velik navora tam kjer ga ne sme bit (pod 2krpm).
Uglavnem to je bo za postimat (kokr vem se da premaknit) pa drazji je rapid kot recmo RSR map...to je pa to.
O zanesljivosti pa ne bos nic pametnega zvedel ce je kaj ribnlo je biu prej lastnik kriu kot dober box al pa custom map (pri poznavalcu).
Kaj pa folk svetuje je pa odvisno od foruma.

ta odgovor se mi zdi fer pa nepristranski. po en stran me vleče h car inventu pač k avto dobim bo v garancij, po drug stran mam pa namen kupt še BOV pa un green filtr k ga dost proporočajo pa mogoče še kj uzamem pr RSRu pa grem stavt da bo kr popusta padlMalecky napisal/-a:Kdo je reku da se z matjazem ne da...
Gej njegove stroje..RS2, Leon, Ibiza..............![]()
Rapid box je butast nastelan vsaj v originalu je biu, velik navora tam kjer ga ne sme bit (pod 2krpm).
Uglavnem to je bo za postimat (kokr vem se da premaknit) pa drazji je rapid kot recmo RSR map...to je pa to.
O zanesljivosti pa ne bos nic pametnega zvedel ce je kaj ribnlo je biu prej lastnik kriu kot dober box al pa custom map (pri poznavalcu).
Kaj pa folk svetuje je pa odvisno od foruma.

Kar se mene tice, bi ti rekel RSR... On se lahko igra z vec parametri, predvsem ti pa lahko dvigne tlak polnjenja turbine, katerega z box-i ne mores spreminjati.
Njegova tajnica (a.k.a. "Princeska") je pa ravno toliko osorna in komunikacijsko nespretna, kolikor je Matjaz maher za masine rihtat...
Nekako se pokrivata :-°
Kar se samih boxov tice, se kresejo mnenja... naj car-invent sam pove, s katerimi parametri se lahko "igra" ter na kaksen princip natancno zadeva deluje in kako nadomesti visji tlak turbine pri ECU remapu...
/jan
Njegova tajnica (a.k.a. "Princeska") je pa ravno toliko osorna in komunikacijsko nespretna, kolikor je Matjaz maher za masine rihtat...
Nekako se pokrivata :-°
Kar se samih boxov tice, se kresejo mnenja... naj car-invent sam pove, s katerimi parametri se lahko "igra" ter na kaksen princip natancno zadeva deluje in kako nadomesti visji tlak turbine pri ECU remapu...
/jan
zivjo vsem.
najbolje, da si ogledate primerjavo Rapid in preprogramiranje (oboje narejeno pri nas in na istem avtu). Gre za Passata 1.9 tdi, 100 konjski, ki je že original imel nekaj več konjev kot serijsko (ni nenavadno za VAG TDIje).
www.car-invent.com/VW_Passat_19tdi_101ps_1.pdf
www.car-invent.com/VW_Passat_19tdi_101ps_Rapid_1.pdf
Splošno gledano z Rapidom (vmesnik oz. "box", ne pa primerjat s poceni vmesniki.. ker drugače funkcionirajo) je realno pričakovati cca do +20%, medtem ko se da pri čip tuningu s preprogramiranjem do + 30%. Približna primerjava, če se gleda en in drug tip tuninga, pa isti povprečen avto. Ja, tle se ne dviguje tlaka turbine, edini parameter, ki se spreminja je čas vbrizga goriva, ki se za malenkost podaljša.
omenjeni Passat ima že zelo veliko km narejenih po čipanju, ker je od našega sodelavca, kupljen pa je bil v nemčiji, kjer se dela veliko hitrih km. Dela BP.
Drugače pa je naša spletna stran že precej "out of date" nova bi morala biti dokončana do konca tega meseca, kjer bodo na voljo podatki za vse avtomobile in tudi bolj pregledno vse skupaj, grafi meritev itd ...
LP
najbolje, da si ogledate primerjavo Rapid in preprogramiranje (oboje narejeno pri nas in na istem avtu). Gre za Passata 1.9 tdi, 100 konjski, ki je že original imel nekaj več konjev kot serijsko (ni nenavadno za VAG TDIje).
www.car-invent.com/VW_Passat_19tdi_101ps_1.pdf
www.car-invent.com/VW_Passat_19tdi_101ps_Rapid_1.pdf
Splošno gledano z Rapidom (vmesnik oz. "box", ne pa primerjat s poceni vmesniki.. ker drugače funkcionirajo) je realno pričakovati cca do +20%, medtem ko se da pri čip tuningu s preprogramiranjem do + 30%. Približna primerjava, če se gleda en in drug tip tuninga, pa isti povprečen avto. Ja, tle se ne dviguje tlaka turbine, edini parameter, ki se spreminja je čas vbrizga goriva, ki se za malenkost podaljša.
omenjeni Passat ima že zelo veliko km narejenih po čipanju, ker je od našega sodelavca, kupljen pa je bil v nemčiji, kjer se dela veliko hitrih km. Dela BP.
Drugače pa je naša spletna stran že precej "out of date" nova bi morala biti dokončana do konca tega meseca, kjer bodo na voljo podatki za vse avtomobile in tudi bolj pregledno vse skupaj, grafi meritev itd ...
LP
Ja zakaj pa pol rsr prodaja BOV za dizle (klik)???? Tist se mi zdi da ni glih imitacija + to da je blo letos v nemčiji na showih vidt tud ene par vag dizelc, k so sopihal.Charger napisal/-a:Kako bos zmontiral BOV, saj dizel nima lopute za plin.
Ki bi zaprla pot zraku iz turbine ob prestavljanju.
Dobis samo simulator blow off ventila. Tak gre v vsak avto, ne rabis turbine sploh.
@volt - zakaj bi ti filter na dizelco daju?



Tisto je imitacija. End of story. Elektronika, ki ti predvaja v naprej posnet "pfssssst", ko spustis pedal za plin.dejan84 napisal/-a:
Ja zakaj pa pol rsr prodaja BOV za dizle (klik)???? Tist se mi zdi da ni glih imitacija + to da je blo letos v nemčiji na showih vidt tud ene par vag dizelc, k so sopihal.
@volt - zakaj bi ti filter na dizelco daju?Rajš mene na večerjo pa 3 pire pel
hehehe
Meni osebno ena najbolj bednih pogruntavscin zadnjih 20 let.
/jan
dejan84 napisal/-a: Ja zakaj pa pol rsr prodaja BOV za dizle (klik)???? Tist se mi zdi da ni glih imitacija + to da je blo letos v nemčiji na showih vidt tud ene par vag dizelc, k so sopihal.
@volt - zakaj bi ti filter na dizelco daju?Rajš mene na večerjo pa 3 pire pel
hehehe
Zakaj pa med drugim prodajajo BOV imitacijo za NA (avte brez turbin) avte.
Zaradi "it is not tuning, it is a lifestyle" folka, ki lima shark antene na sprednji in zadnji konec strehe (drugace ne dela stereo sprejem). Zraven spada tudi fake BOV.