Dovod olja na turbino
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
Dovod olja na turbino
Pozdravljeni vsi skupaj.
Zanima me če ima kdo od vas kakšne izkušnje z naknadnimi vgradnjami turbin. Zanima me namreč od kod se lahko pripelje olje iz motorja na turbino.
Zanimajo me predvsem mnenja tistih, ki že imajo kakšne izkušnje na tem področju. Hvala
Zanima me če ima kdo od vas kakšne izkušnje z naknadnimi vgradnjami turbin. Zanima me namreč od kod se lahko pripelje olje iz motorja na turbino.
Zanimajo me predvsem mnenja tistih, ki že imajo kakšne izkušnje na tem področju. Hvala
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Oljni hladilni pa se priklopi drugam. Za ta namen se da med filter in blok en tak sendvič adapter z vhodom in izhodom ter se tam gor priklopi oljni hladilnik. Kanal za merjenje pritiska olja ima premajhen pretok za oljni hladilnik.
Nisem še vidu pumpe, mi bi imela kakšen extra izhod za mazanje turbine.
Nisem še vidu pumpe, mi bi imela kakšen extra izhod za mazanje turbine.

Jst sm jo imel na 1988 letniku petke turbo. Iz oljne pumpe je direkt priključek in je šla cev potem v turbino, iz turbine preko oljnega kilerja nazaj na karter._BANDIT_ napisal/-a:Oljni hladilni pa se priklopi drugam. Za ta namen se da med filter in blok en tak sendvič adapter z vhodom in izhodom ter se tam gor priklopi oljni hladilnik. Kanal za merjenje pritiska olja ima premajhen pretok za oljni hladilnik.
Nisem še vidu pumpe, mi bi imela kakšen extra izhod za mazanje turbine.
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
OK, najlepša hvala za hitre odgovore...imam pa še nekaj vprašanj._BANDIT_ napisal/-a:Kolkor je meni znano, se dovod na turbino potegne kar tam, kjer imaš sedaj tipalo za pritisk olja. Tam se naredi en T člen in se en konec potegne na turbino, drugi pa na tipalo.
Izhod olja oz turbine pa preprosto spelješ nazaj v karter.
Glede T člena...kako to izvedeš, oziroma ali moraš pretok kej reducirat al gre na direkt, en konc T člena na dovod, drugi pa na stikalo.
Glede povrata olja...ali se da povrat speljat v pokrov ventilov, oziroma v iberlauf? Turbina je seveda postavljena nižje kot pokrov ventilov. Mogoče kakšni problemi zaradi "višinske razlike", če veste kaj mislim?
Kako najlažje izvesti povrat v karter da bo dihtal (karter je plehnat, ne alu)?
Zaenkrat bi kompresija ostala nespremenjena (1:8.6) in pritisk turbine bi bil okoli 0.5 bar. Kateri so najlažji načini znižanja kompresije, če bi prihajalo do klenkanja tudi z večoktanskim bencinom? Debelejša dihtunga...kje jo dobit?
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Dihtungo ti naredi na mero en dec iz Medvod.
Povratek olja potegneš v kater. Kater dol, luknjjo zvrtat, pote naj ti lokalni drejar oddreja lepo en tak vstavek iz mesinga, ki bo mel na koncu smrekico, da boš lahko gor nataknil cev in jo pritrdil z objemko. Ta vstavek potem z mesingom prilotaš v karter in je to to.
T člen pa narediš tako, da se pač vhod v T člen prišravfa v blok (isto kot je prej bilo tipalo za pritisk olja), prvi izhod naj bo nareje tako, da se vanj prišravfa potem tipalo, drugi pa naj bo narejen tako, da boš gor lahko pritrdil cev za mazanje turbine.
Povratek olja potegneš v kater. Kater dol, luknjjo zvrtat, pote naj ti lokalni drejar oddreja lepo en tak vstavek iz mesinga, ki bo mel na koncu smrekico, da boš lahko gor nataknil cev in jo pritrdil z objemko. Ta vstavek potem z mesingom prilotaš v karter in je to to.
T člen pa narediš tako, da se pač vhod v T člen prišravfa v blok (isto kot je prej bilo tipalo za pritisk olja), prvi izhod naj bo nareje tako, da se vanj prišravfa potem tipalo, drugi pa naj bo narejen tako, da boš gor lahko pritrdil cev za mazanje turbine.
Tlak olja ze tko pade sam da ti kj spremenis okoliKst napisal/-a:Kako pa je v teh primerih s tlakom olja ? Ce montiras hladilnik za olje ali turbino se tam verjetno ustvari kar nekaj upora in verjetno tlak olja v tem primeru pade...al se motm

Kar se pa hladilnika tice jst nebi kompliceru, pac povratni od od turbince lepo oblozit z kakimi alu rebri al pa kj podobnga pa bo zadeva glih tko funkcionerala. Po moznosti pa se po karterju to narest pol si pa zmagu


V glavnm momci glavo uporabt


Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





Tlak olja ne pade. Tlak pade edino v primeru, če kje kaj ne tesni dobro in lahko odteka več olja kakor ga je pumpa zmožna napumpat. Še pravi, če imaš luft v ležajih al pa če ti kje kaj ne tesni, potem ti tlak pade (seveda ob predpostavki, da je pumpa izpravna). Pumpa ima seveda tudi regulator tlaka, tako da ta drži predpisan tlak olja. Če bi jaz dajal na motor turbino, potem bi si obvezno omislil tudi HD oljno pumpo, ki je v stanju spumpat večji volumen olja in tudi ustvariti višji tlak.iKst napisal/-a:Kako pa je v teh primerih s tlakom olja ? Ce montiras hladilnik za olje ali turbino se tam verjetno ustvari kar nekaj upora in verjetno tlak olja v tem primeru pade...al se motm
Oljni hladilnik se ne priklopi na ta vod. Priklopi se na posebni sedvič adapter, ki se ga namontira med blok in filter. Ta dapater im not tudi termostat in spušča olje v hladlinik samo takrat, ko je le to prevroče. Če tega nebi bilo, bi trajalo 100 let, da bi se olje ogrelo na delovno temperaturo.
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
O dodatni črpalki za olje sem tudi jaz že razmišljal, ampak ne vem kakšno bi uporabil!_BANDIT_ napisal/-a: ...Če bi jaz dajal na motor turbino, potem bi si obvezno omislil tudi HD oljno pumpo, ki je v stanju spumpat večji volumen olja in tudi ustvariti višji tlak.
Ali obstajajo kakšne namenske črpalke za to? Kakšna DIY rešitev???
Kle ni mišljena neka dodatna oljna pumpa ampak HD & HV (heavy duty and high volume) oljna pumpa, ki jo namontiraš namesto te, ki je že v motorju. Nova se od stare razlikuje po tem, da je v stanju spumpati večji volumen olja in tudi dvigniti oljni pritisk.belidirkac napisal/-a:O dodatni črpalki za olje sem tudi jaz že razmišljal, ampak ne vem kakšno bi uporabil!_BANDIT_ napisal/-a: ...Če bi jaz dajal na motor turbino, potem bi si obvezno omislil tudi HD oljno pumpo, ki je v stanju spumpat večji volumen olja in tudi ustvariti višji tlak.
Ali obstajajo kakšne namenske črpalke za to? Kakšna DIY rešitev???
Nekaj se da narediti tudi na že obstoječi pumpi in sicer s predelavo fedra, ki se nahaja v pumpi in skupaj z kroglico predstavlja ventil za tlak olja, ki ga pumpa drži v sistemu

Kaj bi lahko nekaj takega uporabil za hlajenje olja iz turbina, na mestu ko se vraca v karter??
http://cgi.ebay.de/HONDA-MONKEY-DAX-MIN ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/HONDA-MONKEY-DAX-MIN ... dZViewItem