Dej pol k boš naredu uno 5:1 špero, boš pa pol še zame naredu eno 4.73:1.24 OK? Glih tako rabim zaradi tega,ker mam tak profil na gumah....

LSD je delna zapora diferenciala in razmerje, ki sem ga jst podal 5:1 pomeni 20% zapora diferenciala. 100% zapora je isto, kot če bi notranje zobnike skupaj sešvasal.(to kar je naredu eddy v svojem bemflu). LSD imajo serijsko vsi malo boljši osebni avtomobili z zadnjim ali 4x4 pogonom, 100% zaporo diferenciala pa samo terenci (serijsko mislim)irCAR81 napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOLhemingway napisal/-a:Tole si pa ti dobr pogruntu se dobr da se sam nism prej spomnu da bi preko vzmeti pa ploscic prenasal silo na drugo kolo. Ej hvala za pojasnitev jaz sem se pa ze spraseval zakaj sploh vtikujem une ploscice pa fedre v diferencial.nebivedu napisal/-a: Nočem imet stalne špere, ampak LSD - lsd pa dela natanko to kar sem opisal - limited slip differential - ko se eno kolo zavrti v prazno prenese preko vgrajenih vzmeti in ploščic prenos na drugo kolo, ki se ne vrti.
Špera ali zapora diferenciala pa povzroča to, da je diferencial zaklenjen in da je moč na obeh kolesih enaka in za v blato je to odlično - ima pa zadeva eno napako - težko je vozit po asfaltu v ovinkih, ker imata obe kolesi enako obodno hitrost, morala bi imeti pa različno - notranje kolo v ovinku manjšo in zunanje večjo.
Naprimer; Voziš po ledu in eno kolo se zavrti v prazno, drugo kolo pri tem obstane in avto se ustavi. LSD pa postori to, da ko se recimo prvo kolo zavrti parkrat v prazno prenese moč na drugo kolo, ki stoji in avto se spet premika.
@nebivedu: drugič preberi vsaj naslov topica
A pa bi ti naredu pol to kr sm ti jst napisal? Da se po parih obratih enega kolesa v prazno, prenese moč na drugo kolo. Bi to znal?hemingway napisal/-a:Pri speri se ne da govoriti koliko je procentna. Kajti ko je spera 100% pomeni da je potrebna sila da bo sprostila nasprotno os neskoncno velika. Seveda se bo prej kaj polomilo. Torej ni prakticno da bi recimo rekel da je spera 30% ker nihce ne ve koliko je 30% sile od neskoncnosti...
Bolj primerno je da zmerimo silo ki je potrebna da se zavrti nasprotna os diferenciala v kontra smer ter iz tega lahko sklepamo pri kaksnih razlikah v silah na gume zapora popusti .
hemy kdaj boš ti diplomiral? al si že?hemingway napisal/-a:... ter iz tega lahko sklepamo pri kaksnih razlikah v silah na gume zapora popusti .
To ni torsen, to je klasicen limited slip s lamelami.nebivedu napisal/-a:Torsen
Je pa ponavadi na ročni vklop in je 100% špera.
Ti kr daj 640eurov + 200eur za delo, če ti paša, jst mam kej bl pametnega za počet s tem denarjem kot vlagat v avto. Gre mi samo za to, da poboljšam svoje odprte diferenciale na avtu do te mere, da na snegu in ledu ne moreš obstat zaradi dveh koles, ki se vrtita v prazno.Ferrarist napisal/-a:nebivedu,za terenca ti js priporočam ARB špero,ki naredi psssss in je vklopljena in psssss in je izklopljena...zakaj?pri takem terencu k ga maš ti je nevarno imet LSD,saj je podvozje mehko in ko greš skoz ovinek začne avto poskakovat in nemalokomu se je s terencem že zgodilo,da je na ovinku frlel ven...za terence imaš že kar nekaj uveljavljenih firm,kot so ARB(100% zapora ob pritisku na gumb),detroit locker,ki je LSD,ki ga lahko 100% zakleneš,potem maš lockright,ki je čist navadna klackalica itd...ti pa resnično močno odsvetujem dajat LSD v ferozo!mogoče tale phantom grip varianta od hemija nebi glih naredila kažina,ampak ko greš v ekstremno zapiranje diffa,pa zelo rad rata kažin na cesti