Hja, ne moreš zdej primerjat menjavo cilindara pr skuterju in vgradnjo turbine pr enmu cliotu.bOnZy napisal/-a:darkdog24: je pa še neki v tej stvariko bos prodal cliota, se bos zmerj zru, zakaj nisi probu še v mašino turbno dat alpa kej podobnga
da bi vidu kuko bi poj kej clio su. (govorim iz svojih izkusenj, ko sem mel lepo šanso dat v skuterja dirkaln celinder (~6-7sek/100km/h, koncna +140km/h, ~25HP ) pa sm samega sebe za***al)
sicer pa ko bo vecji druzinski auto, zena in otorci, pa dvomim da bos lahko kej tunov pa stylou auto, idin če si bos ksnga za styling/tuning hoby kupu, če bo dovolj $$$
moje skromno mnenje
S skuterjem maš en popoldne dela, da tist prešravfaš, pa verjetno je tanov cilider že tak kupljen, da vse paše in ni treba na vem kakšnih predelav izumljat.
Pri Vgradnji turbine na navaden motor pa ni čist vse tko na izi. Je to kr zahteven projekt, ki vzame veliko časa, letanja, denarja itd... Pa še pol kej zajebava, k je že čist fertig.
Tko da.... To ne gre primerjati.
