

No zdj pa how to:
Zacnemo tako da odstranimo kolo. In pogledamo kako je zadeva narejena. Jaz sem se takoj lotil razstavljanja celjusti ker sem ze vedel kako se jih, tako da se nisem kaj prevec ukvarjal z gruntanjem


No celjusti sem odstranil in sem prisel do ploscic. Zadeve na eni strani ni bilo nic



No ploscice v mojem primeru ni bilo tezko odstraniti


No naslednji moj korak je bil povrnitev zavornega cilindra v prvotno stanje. Mozna sta dva nacina odvisno s katerim vam je lazje

1. nacin

2.nacin

Prvi se pri meni ni obnesel ker je prevelik cilinder in ga je tezko poriniti nazaj.
Potem sem demontiral ''nosilec'' celjusti

Ko odstranimo ''nosilec'' celjusti imamo disk prost in ponavadi so prisraufani z malimi sraufi katere zna biti problem odsraufati.

Pridemo do pesta in ga scistimo kar z smirglom ker je to nujno, kajti posledice so razna vibriranja in podobno


Naslednji korak je bil ciscenje vodil na nosilcu celjusti. Zadevo je priporocljivo scistiti ter ponovo podmazati ker so mozne okvare in sicer pregrevanje ploscic, slab zaviralni effekt pa se kaj bi se naslo


Sledi montaza novega diska. Tisti ki se neveste diski pridejo v skatli zaviti v pvc vrecko in so mastni. To preprecuje da bi rjaveli med skladiscenjem. Mastnih bremz pa nesmemo imeti zato se diski scistijo z obeh strani. Jaz jih kar z nitrotom in eno cisto krpo.

Ocisceni disk

Sledi montaza nosilca celjusti ter ploscic.


Nato pa sledi le se montaza zadnje komponente in sicer celjusti. Priporocljivo je ce so celjusti privijacene, da uporabite tesnilce navojev ker nocemo da bi se nam med voznjo celjusti odsraufale. Posledice so lahko katastrofalne



No zadevo zategnemo kokr se le da



Se slikca vsega skupaj po opravljenem delu

No pa se primerjava staro novo za tiste ki radi skrtarite





Aja da se dodam tole




Lp