Kdo mi predela glavo ?
Kdo mi predela glavo ?
Jo,
vem da vas je že kar nekaj večalo in poliralo kanale na glavi. Zanima me, kdo in za koliko bi bil pripravljen obdelat glavo od mojga bimmerja. Gre za M50B25 motor, 6 cilindrov, 2500ccm.
Jaz sicer poznam teorijo, ampak bi raje zaupal nekomu ki ima izkušnje.
vem da vas je že kar nekaj večalo in poliralo kanale na glavi. Zanima me, kdo in za koliko bi bil pripravljen obdelat glavo od mojga bimmerja. Gre za M50B25 motor, 6 cilindrov, 2500ccm.
Jaz sicer poznam teorijo, ampak bi raje zaupal nekomu ki ima izkušnje.
High on LSD
Re: Kdo mi predela glavo ?
iKst napisal/-a:Jo,
vem da vas je že kar nekaj večalo in poliralo kanale na glavi. Zanima me, kdo in za koliko bi bil pripravljen obdelat glavo od mojga bimmerja. Gre za M50B25 motor, 6 cilindrov, 2500ccm.
Jaz sicer poznam teorijo, ampak bi raje zaupal nekomu ki ima izkušnje.
Enako zame, golf II GTI 8V...
Maksimiljan Pišotek, dipl.ing strojništva, profesor prakse na srednji tehnični šoli v celju, državni prvak v GHD z yugom, katerega je predelal sam do zadnjega vijaka, mož ki je sestavil skupaj sorujevo mazdo RX7, ker se je jemc ni upal lotit. Predvsem pa specialist za obdelovanje motornih glav:-)
031 305 098, v primeru vprašanj, kje ste dobili št., je odgovor,
" od Simona "
031 305 098, v primeru vprašanj, kje ste dobili št., je odgovor,
" od Simona "
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
A vi veste tko od oka kolk je dela z glavo?
Pri mojem 2.0 16v je to 16 kanalov za povečat, pobrusit spolirat. potem pa še glavo pobrusit na koncu.
jst to delam sam, ker me zanima kolk časa mi bo to vzelo. Tko btw. nisem nikol tega še delu. Samo prebral par člankov, in šel po nasvet k extremu (tnx še enkrat extreme).
No 1 kanal delam cca. 2-3 ure. Odvisno od razpoloženja(zdej pa vzem kako glavo k ma 24v
) Pa še to je samo na grobo. S šmirglom nisem niti blizu prišel kanalom, kje je še poliranje.
Jaz se za nekoga drugega tega ne bi lotil za manj kot 80.ooo sit. Aja brušenje glave pa je cca. 25.ooo pri večini mojstrov ki to delajo.
Ne vem kolk sicer vzame tak mojster, ki se ponaša z takimi rezultati, a vedite da ne bo poceni.
Želim vam veliko uspeha pri iskanju poceni mojstra.
LP djsly
Pri mojem 2.0 16v je to 16 kanalov za povečat, pobrusit spolirat. potem pa še glavo pobrusit na koncu.
jst to delam sam, ker me zanima kolk časa mi bo to vzelo. Tko btw. nisem nikol tega še delu. Samo prebral par člankov, in šel po nasvet k extremu (tnx še enkrat extreme).
No 1 kanal delam cca. 2-3 ure. Odvisno od razpoloženja(zdej pa vzem kako glavo k ma 24v
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jaz se za nekoga drugega tega ne bi lotil za manj kot 80.ooo sit. Aja brušenje glave pa je cca. 25.ooo pri večini mojstrov ki to delajo.
Ne vem kolk sicer vzame tak mojster, ki se ponaša z takimi rezultati, a vedite da ne bo poceni.
Želim vam veliko uspeha pri iskanju poceni mojstra.
LP djsly

-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
JOP drago je tole pedenanje glave ampak tko k prav djsly dela je ful z to stvarjo, sploh pa mal si zuni poglejte cene obdelave glav k gredo od 1k EUR naprej, Brane vzame cca 100k sit na glavo oz 500EUR zdej nisem glih "sure" kolk...sam jo pa naredi u nulo...
Drugace djsly na vstopni strani sesalni ni treba polirat kanalov oz. je boljse ce niso da se zrak se vedno malo vrtinici, na izpusni pa spolirat v nulo...tko sem jaz to zasteku !
LP
Drugace djsly na vstopni strani sesalni ni treba polirat kanalov oz. je boljse ce niso da se zrak se vedno malo vrtinici, na izpusni pa spolirat v nulo...tko sem jaz to zasteku !
LP
MUGEN CR-X
Poveca se kanale brez problema. Problem je, ker ne ves kako je s pretokom. Jaz delam za svojega se eno glavo, na drugacen nacin. Vaja dela mojstra, vendar brez flow bencha ne veš kaj si naredil. Sam bi zaupal to delo le osebi, ki se ze vec let ukvarja s tem, in zadevo preizkusa na flow benchu. Kako pa ves kaj si naredil, ce niti ne ves kako je sel avto prej, stock, potem pa s polno predalavo (izpuh, gredi...) + predelavo glave. Lahko da si stvar le zajebal, da bi slo z original glavo bolje. Ko se pac predela glava, se zamenja se vse drugo, kako potem ves od cesa ti potem rezultat, prirat konjev? Jaz se zanesem edino na napotke od firm Energy Dynamics, kjer je stric Larry leta 1971 naredil flow bench in se zacel ukvarjati s predelavo glav. Da ne bo pomote, preden on zacne z delom, moras izpolniti obrazec, kjer vpises vse komponente ki jih bo motor vseboval, za kaksno namembnost bo dirkalnik... da potem naredi glavo za točno določeno aplikacijo, saj iz 34 let izkusenj predelav glav in testiranj na flow benchu ve, kaksna predelava za kaksen namen.
Tako da, skok na
http://www.theoldone.com/
kliknite na Archive, potem pa tam v search engine vtipkajte porting ali kaj podobnega kar vas zanima.
Zal so odstranili forum, na katerem je bilo ogrmno podatkov, teorij kako in kaj glede raznih komponent, od izpusnih, sesalnih kolektorjev, blowerjev, ki so jih testirali na engine dyno-tu.
Happy porting to all
Tako da, skok na
http://www.theoldone.com/
kliknite na Archive, potem pa tam v search engine vtipkajte porting ali kaj podobnega kar vas zanima.
Zal so odstranili forum, na katerem je bilo ogrmno podatkov, teorij kako in kaj glede raznih komponent, od izpusnih, sesalnih kolektorjev, blowerjev, ki so jih testirali na engine dyno-tu.
Happy porting to all

V nekaterih pogledih se žal ne morem strinjat s tabo. Videl si mojo glavo, ko sem bil pri tebi. Že samo z zravnanjem tistih zlitkov in poliranjem kanalov pridobiš nekaj (ne veliko ampak vsaj nekaj). Tako da če povečaš kanal ne more biti stvar slabša. Edino če zajebeš obliko kanala pa namesto lepega loka, nardiš pravi koteXtreme napisal/-a:Poveca se kanale brez problema. Problem je, ker ne ves kako je s pretokom. Jaz delam za svojega se eno glavo, na drugacen nacin. Vaja dela mojstra, vendar brez flow bencha ne veš kaj si naredil. ... Kako pa ves kaj si naredil, ce niti ne ves kako je sel avto prej, stock, potem pa s polno predalavo (izpuh, gredi...) + predelavo glave. Lahko da si stvar le zajebal, da bi slo z original glavo bolje.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Tale link pa že berem.

In boj direktno vprašanje: kakšen je prirastek moči recimo ne enem 1.6 motorju z kavlitetno predelano glavo. Je to min, od 5-10ps, oz koliko??. Okvirno če je kdo kej meril na dynotu??
Je ob "pametni" vožnji vseeno tvegaš kkšno okvaro motorja?? Al ni frke, če skoz ne tišiš na max??
Vem sprašujem bedarije, ampak enostavno nimam pojma o teh zadevah
Je ob "pametni" vožnji vseeno tvegaš kkšno okvaro motorja?? Al ni frke, če skoz ne tišiš na max??
Vem sprašujem bedarije, ampak enostavno nimam pojma o teh zadevah


- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
na moji 2.0 mašini se je obdelava kanalov zelo dobro poznala in to kljub temu da so obdelani samo izpušni kanali (sesalni so že serijski zelo v redu). pridobilo se je minimum 15hp (pridobilo se je še več vendar so v igri tudi druge predelave tko da..
), res pa je da je turbač in zna bit zarad tega neki razlike v primerjavi z NA motorjem 


Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil

and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
... Odvisno je precej tudi od oblike kanala - kar sem videl profesionalno pripravljenih glav so v glavnem izreskali kanal ven pol zavarili prostore kjer je prišel kanal v stik z oljem in vodo in spet na novo izreskali kanal ... tako je bil po celi svoji dolžini enako oblikovan ...
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Tukaj je ena firma v nečiji, ki se ukvarja z predelavami glave za razne tipe vozil.
http://www.ng-motorsports.de/
http://www.ng-motorsports.de/
Profiji najprej razrežejo enako glavo, da vidijo koliko materiala lahko odvzamejo.Maxss napisal/-a:... Odvisno je precej tudi od oblike kanala - kar sem videl profesionalno pripravljenih glav so v glavnem izreskali kanal ven pol zavarili prostore kjer je prišel kanal v stik z oljem in vodo in spet na novo izreskali kanal ... tako je bil po celi svoji dolžini enako oblikovan ...
Potem glavo obdelajo ob nekaj predzanju mehanike fluidov in nazadnje pomerijo kanale na flowbenchu, da so vsi enaki.