Rezanje vzmeti?
Rezanje vzmeti?
kako je z rezanjem vzmeti?
razmišlov sm da bi recmo en navoj preč odrezov pa pač s tem znižov avto!?!
a pol morm dat kej amortizerje tršad da jih nebi zabijal oz. kako je s tem???
pa kako je s homologacijo???
razmišlov sm da bi recmo en navoj preč odrezov pa pač s tem znižov avto!?!
a pol morm dat kej amortizerje tršad da jih nebi zabijal oz. kako je s tem???
pa kako je s homologacijo???
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Vzmeti v avtu na vsak nacin ni pametno rezat, ker so te serijske precej mehke. Fora v tem je da, sploh ce ne strsas amortizerjev, bos v ovinkih in na lezecih polcajih obvezno podrsal, ker bo avto nizji, ampak nagibal in gugal se bo pa se kar... Sportni fedri to preprecijo, ker so trsi.
To je nevarno pocetje.
Svetujem ti da dokler nimas denarja za sportne fedre, ne delas nic. Ko jih kupis, pa probej se strsat amortizerje (25kSIT pri VUGI)
Torej - NE!
To je nevarno pocetje.

Svetujem ti da dokler nimas denarja za sportne fedre, ne delas nic. Ko jih kupis, pa probej se strsat amortizerje (25kSIT pri VUGI)
Torej - NE!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
tocn tko kt je pugi reku serijske uzmeti so premehke za to pocetje in k se furas zgleda kda bi se furu v spusceni katrci
res to je prevec nevarn 
se posebi ce si take sorte voznika k jst k nejebem nc a je ovink al je ravna cesta gasa mam skos do podna
LP PiLLLe


se posebi ce si take sorte voznika k jst k nejebem nc a je ovink al je ravna cesta gasa mam skos do podna

LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





Definitivno ne rezat. Ce pa si jih slucajno ze, potem pa tudi ni dovolj samo strsat amortizerje ampak jih je NUJNO tudi skrajsat, ker se ti pri ekstremnem raztezku amortizerja (recimo, ko avto skoci ali ko parkiras na kaksni resni neravnini, ali pa ko dvignes avto) vzmet pade iz lezisca in potem mi verjetno ni potrebno razlagat, kaksne so lahko posledice...
Malo pleha, malo žice - evo nove Opelice..
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
kako je pa pol z homologacijo, ker se sigurno vidi da je avto znižan_BANDIT_ napisal/-a:Ni čist res kar pišete. Jest sem svojo kbilo peljal do Vuge v NG in mi je stršal amortizerje ter mal odžagal ter pogrel in stisnil skupaj fedre. Fedre je potem na novo zakalil in zadeva deluje in tud izgleda čist u redu.
Tko, če mislite to delat, zmente se z Vugo, on to raztura.

pa če greješ nek material izgubiš na trdnosti le tega, lahko se motim

Zadnjič spremenil Killah bee, dne 12 Okt 2004, 19:21, skupaj popravljeno 1 krat.
CLIO 172 SPORT
Glede homologacije ne sprašvat mene, ker jest sem bolj kavboj na tem področju. Še nikol u lajfu nisem nič homologiral in še nikol u lajfu nisem bil na LPPju.
Glede trdnosti pa je tkole. Če zadevo samo pogreješ in deformiraš in potem tako pustiš, pol si zajebal. Stvar zgubi prožnost in tako delo je brezveze. Vuga feder pogreje, deformira na željeno obliko in potem še zelo vročega vrže v neko kopel (žveplo + stuff), da se zakali nazaj. In tak fedr potem spet deluje normalno.
Samo fora je v tem, da se za različne materiale iz katerih so fedri (se razlikujejo po barvni kodi na fedru) uporabljajo različne kopeli za kaljenje.
Kaljen feder če ga recimo mal udariš s kladivom, lepo zazveni. Če pa isto narediš na nekaljenim, pa nima takega zvoka ampak ima bolj "mehak" zvok.

Glede trdnosti pa je tkole. Če zadevo samo pogreješ in deformiraš in potem tako pustiš, pol si zajebal. Stvar zgubi prožnost in tako delo je brezveze. Vuga feder pogreje, deformira na željeno obliko in potem še zelo vročega vrže v neko kopel (žveplo + stuff), da se zakali nazaj. In tak fedr potem spet deluje normalno.
Samo fora je v tem, da se za različne materiale iz katerih so fedri (se razlikujejo po barvni kodi na fedru) uporabljajo različne kopeli za kaljenje.
Kaljen feder če ga recimo mal udariš s kladivom, lepo zazveni. Če pa isto narediš na nekaljenim, pa nima takega zvoka ampak ima bolj "mehak" zvok.
To je res, da Vuga lepo skrajša vzmeti, ampak kakšne bistvene razlike pa ni. Avto je malo nižni in ima nižje težišče, zato se mogoče malo manj nagiba. Ampak vseeno je učinek dost manjši kot pri športnih fedrih, ki so tudi trši.
Če mene vprašaš, se ne splača kej dost rezat. Raje prišparaj keš pa si nabavi od M fedre pa daj stršat amortizerje in rezultat bo zelo dober.
Če mene vprašaš, se ne splača kej dost rezat. Raje prišparaj keš pa si nabavi od M fedre pa daj stršat amortizerje in rezultat bo zelo dober.
High on LSD
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
iKst napisal/-a:To je res, da Vuga lepo skrajša vzmeti, ampak kakšne bistvene razlike pa ni. Avto je malo nižni in ima nižje težišče, zato se mogoče malo manj nagiba. Ampak vseeno je učinek dost manjši kot pri športnih fedrih, ki so tudi trši.
Če mene vprašaš, se ne splača kej dost rezat. Raje prišparaj keš pa si nabavi od M fedre pa daj stršat amortizerje in rezultat bo zelo dober.
Fora je v tem, da ti tok strsa amortizerje, da se posledicno tud avto manj nagiba. Je pa res, da za to bolje sluzi sportni feder!!!
Skrajsat je treba tud batnice!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Seat Tuning Klub - predstavnik
- Prispevkov: 57
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:42
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
ma rezanje fedrov odpade... čista neumnost za moje pojme...
sicer sej pelat se da... to je res... samo če pogledaš primerjavo med tem ko je _BANDIT_ reku in APEX-i si mislm da tam tam...
poleg tega maš še ene full pocen fedre, clo cnej od apexa sm jst vidu... Dela jih pa ista firma kot EIBACH, sam zdele se ne morm spomnt... lohk pa se probam, če jih mislš nabavt... vem da za moj car bi pršl tam okol 24 kosov
sicer sej pelat se da... to je res... samo če pogledaš primerjavo med tem ko je _BANDIT_ reku in APEX-i si mislm da tam tam...
poleg tega maš še ene full pocen fedre, clo cnej od apexa sm jst vidu... Dela jih pa ista firma kot EIBACH, sam zdele se ne morm spomnt... lohk pa se probam, če jih mislš nabavt... vem da za moj car bi pršl tam okol 24 kosov

No, tule se pa ne bi prevec strinjal s tabo Pugi. Namrec trend avtomobilskega razvoja pri podvozju daje vse vecji povdarek na delo amortizerja in ce je bilo vzmetenje vcasih 30 % na amortizerju in 70 % na fedru, je zdaj ravno obratno. Vecji del vzmetenja zdaj pobere amortizer. Tudi to, da je bil avto trd ko svinja in je imel tako malo hoda, da ce si z enim kolesom zapeljal na malo visji plocnik, je drugo kolo ostalo v zraku (seveda govorim za dirkalnik) ni vec v modi. Tako trd avto se sicer ne nagne v ovinku, vendar posledicno prenese premalo teze na zunanji dve kolesi v ovinku in guma ne prime optimalno, zato avto pocasi zdrsne iz svoje smeri. Avto mora v dolgem ovinku dovolit dolocen odstotek nagiba, ko gre za pocasno prenasanje teze, hitro menjavanje teze pa mora opraviti brez ali z zelo malo nagiba.
Malo pleha, malo žice - evo nove Opelice..
Jaz sem fedre porezal pri cliu in vam povem da nocem nobenemu takih tezav kot sem jih imel jaz.Metalo jih je iz lege in to v ovinku avto je samo klecnil,sploh ce je bila kaksna sikana-ubitacno.Potem sem nabavil APEX skori isto samo da jih ni metalo iz lege ampak jih je zabijalo,tako da sem zdej presel zopet nazaj na original fedre.
Bomo dobro premislili ce jih bomo se menjali,res pa je da bi avto s najvecjim veseljem spustil za ene 3cm al pa 4,ce kdo priporoca kaksno firmo nej jo kar pove,rabim itq samo za spredi zadi mam torzijo tko da tam ni problem.
lp alesi
Bomo dobro premislili ce jih bomo se menjali,res pa je da bi avto s najvecjim veseljem spustil za ene 3cm al pa 4,ce kdo priporoca kaksno firmo nej jo kar pove,rabim itq samo za spredi zadi mam torzijo tko da tam ni problem.
lp alesi
Jaz sem z FK fedri izredno zadovoljen (v kombinaciji s kayaba ultra SR amortizerji)alesi napisal/-a:ce kdo priporoca kaksno firmo nej jo kar pove,rabim itq samo za spredi zadi mam torzijo tko da tam ni problem.
Poklici Mareta (izredno prijazna oseba z velik izkusnjami) v Pro-Car (Kranj, http://www.pro-car.si/ )
/jan
TO JE TO.....sej je dobr če kupiš športne fedre...sam to še ni vse če mene vprašaš....kaj pa amortizerji?.....to tut ne gre skp...serijski amortizerji in športni fedri....pa tut če piše : zniža avto npr. 40mm ni rečen da bo tko avto sedu na originalnih amortizejih...._BANDIT_ napisal/-a:Ni čist res kar pišete. Jest sem svojo kbilo peljal do Vuge v NG in mi je stršal amortizerje ter mal odžagal ter pogrel in stisnil skupaj fedre. Fedre je potem na novo zakalil in zadeva deluje in tud izgleda čist u redu.
js sm pr dveh svojih golfih naredu tkole:
poklicu sm jenkota (homec pri domžalah-kamniku) in ga vprašu kako pa kaj nej nardim da bo avto znižan tko k bo men pasal....ker sm mu reku da ne mislim kupovart športnih fedrov ker ne vem kako bo avto zgledu....pa še amortizerje bom mogu pol rihtat.....in mi je reku oziroma svetoval (pa tut od parih kolegov sem dobu isti nasvet):
"požagej fedre.....spredi... zadi....tolk k ti paše.....spravi avto na tako višino k ga hočeš met.....vse ostalo naredim jaz"
in js sm to naredu......iz italije iz odpada sm prvleku ene športne fedre....ne vem zej keri so glih bli....mislu sm da bo avto dost nizek....to smo zmontiral na avto.....sestavili.....pogledam avto in sm se sam za glavo prjeu....seveda ni blo to to......vse skup podremo.....ene dvakrat in žagamo fedre.....no in pol smo avto naštimal na željeno višino....pa še neki....spredi je ostalo od fedra samo slaba dva ovinka....tko da sm mogu fedr ročno glihat k smo avto spuščal da se je vsedu....zravn sm si pa mislu: tole nikol ne bo tko kje treba......no pol pa sam podremo zadevo....odpelem vse štir amortizerje z fedri k jenkotu....dva dni....grem ponje.....zmontiram.....probam.....ej.....js sm se pelu k po tračncah.....pa avto je bil nizek glih tolk k sm hotu......sm reku...jenko-svaka čast....aja....fedre je tko uštimu k je bandit reku....amortizerje je pa razdru....skrajšu....drug ole not dau....pa jih prilagodil fedrom.....plaču sm pa takrat 17k.....pred tremi leti......
letos k sm pa isto delu na dvojki gti-ju.....sm pa isto požagu spredi....in to ornk.....zadi jih pa nism mogu odšraufat.....tko da sm pol sprednje dau nazaj gor in se s takim odpelu k jenkotu.....ga pustu tm.....spredi mi je zrihtu za zadaj sm mu pa povedu da ni šlo dol....in da naj sam razdre pa prilagodi višino z sprednjimi....čez tri dni grem po avto.....vam povem...pa ne de bi reklamo delu zanga.....ampak to je blo to.....plaču sm 19k (za vse skup).....in avto se je pelu k formula (ne tolk hitr amkpak tolk stabilno)
zelo sm biu zadovoljen pa vem če bom še kdaj na kšnmu avtu to delu ne bom nobenih fedrov športnih kupoval ampak samo do jenkota grem....pa še neki.....on je pooblaščen za to da kar nardi in zmontira na avto je po predpisih....in za homologacijo ni problem
mislm da sm use napisu kr sm mislu no....LP
