R5 campus VS gtt
R5 campus VS gtt
Zanima me če kdo slučajno ve Kako je s karoserijo oziroma samo školjko teh dveh avtomobilov? So kakšne dodatne ojačitve pri gttjki al je zadeva enaka.
Kakšna je možnost zamenjave školjke z navadno.
Kakšna je možnost zamenjave školjke z navadno.
LP, Uroš.
R5 campus 770kgmloncar napisal/-a:hmm.. ..razlika v teži med GTT in rečmo R5 five je cca 100kg. če logično razmišljam, potem ne more bit razlika samo v tanku, obrobah, zavorni sistem, vmetenje, mal težja mašina, sedeži itd. saj vse to skupaj sigurno ni 100g težje kot pri five. lahko da se pa motim.
R5 GTT 960kg
Razlike je skoraj za 190kg.
-amortizerji so mnogo bolj ojačani in kr dost težji
- spredaj dvojni zračno hlajeni diski
- zadaj diski in razdelilec moči
- zadnja prema ima ojačitev(okol 10kg)
- dodaten 10 litrski tank
- gume 185/55/13
- plastika okol avta in prednji odbijač
- mašina je iz drugih materialov
- dodana turbina
- večji hladilnik + oljni hladilnik + hladilnik zraka(interkuler)
- več senzorjev temperature in vse njihove povezave na ventilatorje
- več cevi za olje(hlajenje turbine)
- več cevi za zrak(daljše cevi in bolj ojačane zaradi pritiska turbine, dodatne cevi in dodaten ventilator za hlajenje frgazerja)
- več cevi za vodo(hlajenje dvojnega frgazerja in turbine)
- dodani povratni vodi za bencin.
- notranjost je pa kot navadna francoska petka, le da ima druge sedeže in obratomer(pa tut tega so francoske petke imele).
To naj bi bile bistvene razlike, če pa kdo rabi kaj več podatkov pa naj vpraša.
Se pravi tole kar si napisal se da vse prestaviti in teoretično naj nebi bilo problemov? Bolj me zanima kako je s samo karoserijo je kaj dodatno ojačana al je zadeva ista? Po moji logiki je ista, ker drugače bi rabl tud drua orodja posebej za ta avto, to pa mislim da niso delal.
Pa še to, včeraj ravno iz tehtnice gtt = 860kg
Pa še to, včeraj ravno iz tehtnice gtt = 860kg

LP, Uroš.
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
R5 Campus - 715kgnebivedu napisal/-a:R5 campus 770kg
R5 GTT 960kg
R5 GTT - 855kg
prejle sm šou v knjižico s specifikacijam od naše R5 krampus gledat, pa piše za C401 (letnik 93) 700kg.
Takole po podrobnem ogledu spodnjega dela mojega avta, je padla odločitev da bo naslednjko jesen/zimo potrebno najti eno garažo, v kateri se bo avto podrl in se zamenjala karoserija. Probal bom kupit kakšno fiverko dober letnik in z dobrim plehom, ter vse zadeve predeval na tisto školjko, katero bom še na nekaterih mestih dodatno ojačal.
Sedaj pa vprašanje, kako je z menjavo šasije in vpisom le tega v prometno dovoljenje?! Al se vozit kr s prometno od fiverke?
Sedaj pa vprašanje, kako je z menjavo šasije in vpisom le tega v prometno dovoljenje?! Al se vozit kr s prometno od fiverke?
LP, Uroš.