Kompresija iz 8:1 -> 7:1
Kompresija iz 8:1 -> 7:1
Torej trenutno mam na enem avtu komporesijsko razmerje 8:1 rad pa bi spravil na 7:1
Kolk debelo dihtungo moram dat da to dosežem?
V mislih imam jekleno stvarco 1.6mm oz 1.9mm. Katera bo zadostila moji želji?
Tenks.
Kolk debelo dihtungo moram dat da to dosežem?
V mislih imam jekleno stvarco 1.6mm oz 1.9mm. Katera bo zadostila moji želji?
Tenks.

- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
To sigurno... Sam ne bom pa reku, da vem točno... Pismo te vrednosti so velike veš... ponavadi ko se brusi glavo gre vrednost močno znotraj milimetra...al pa rečmo milimeter, sam je pa res, da je dviganje glave manj riskantno kot spuščanje..
Bo kšn dohtar se najdu klele..
Bo kšn dohtar se najdu klele..
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Z 8:1 bos dobil vse iz turbine. Na 2.0 motor ne mores dati taksne turbine, ki bi ti uspesno izkoriscala kompresije pod 8:1. Enostavno, motor ne proizvede dovolj plinov, da bi obrnili tako veliko turbino ki bi to rabila... razen ce bos gor eno kamjonsko namontiral, katera se bo zacela vrteti ko bo motor ze izdihoval pri 8000 obratih...
Na napacnem koncu se lotevas zadeve pomojem...
/jan
Na napacnem koncu se lotevas zadeve pomojem...
/jan
Za kakšen motor pa gre, da ma že v osnovi 8:1 ?!?! A je bil delan za južni Zimbabwe, k majo sam 50 oktanski benz tam, al kaj?
Navadni bencinci majo ponavad okrog 10:1, tubinarji pa okrog 8:1.
Za točen izračun pa bi rabil malo več podatkov. Fi cilindra, hod bata, število cilindrov, kubaturo, a je bil že kaj brušen blok,...
Kakšen benz pa imaš namen kurit potem, ko bo turbina gor?


Navadni bencinci majo ponavad okrog 10:1, tubinarji pa okrog 8:1.
Za točen izračun pa bi rabil malo več podatkov. Fi cilindra, hod bata, število cilindrov, kubaturo, a je bil že kaj brušen blok,...
Kakšen benz pa imaš namen kurit potem, ko bo turbina gor?