Clio 1.5 dci 80 ks in alu platišča 17" ?
-
- Greenstuff
- Prispevkov: 38
- Pridružen: 29 Okt 2004, 16:34
Clio 1.5 dci 80 ks in alu platišča 17" ?
Zanima me kako se kaj obnesejo take feltne pri porabi in v usem ostalem glede na to da imam sedaj 195/50/15" pa bi dal gor 205/40/17"
Vsi ki imate kakršne koli izkušnje ali se v to bolj zastopite kod jaz hvala za odgovere in LP.
Vsi ki imate kakršne koli izkušnje ali se v to bolj zastopite kod jaz hvala za odgovere in LP.
Če nič ne veš se pa naučiš !
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Bom še dodal. Lega bo drugačna predvsem v temu detajlu, da ker je guma širša bo na suhem asfaltu kasneje zdrsnila, v mokrem pa bo mogoče malce prej splavala, a se vse da rešit sz dobro gumo (F1 rang)
Poznalo se bo tud pri potegnenju ročne oz. drsenju, ko ti ne bo butalo, ampak bo lepo drselo (to je mal odvisn tud od togosti vzmetenja).
Avto bo nekoliko bol trd na kratkih grbinah, torej kakšnih luknah. Vkolikor maš v avtu že kake športne amortizerje in fedre, bo kr precej butalo če boš šel po slabi cesti. Samo men vrjem, to ni nič v primerjavi s tem kako se ti odkupi na ovinkih...
Kar se tiče hitrosti in pospeškov: avto bo z mesta slabše štartal zaradi večje nevzmetene teže (večji diameter in posledično rabi večji navor), vendar pa mislim, da bo to v zmernih mejah.
Opozorit te morm pa še na eno malenkost. Ko boš kupoval feltne (vrjetno bodo vsaj 7 ali 7.5J široke) pazi, da je ET ustrezen oz dokupi ustrezne distan?nike, ker drugače ti bo drsal.
Pa dobr kup an
Poznalo se bo tud pri potegnenju ročne oz. drsenju, ko ti ne bo butalo, ampak bo lepo drselo (to je mal odvisn tud od togosti vzmetenja).
Avto bo nekoliko bol trd na kratkih grbinah, torej kakšnih luknah. Vkolikor maš v avtu že kake športne amortizerje in fedre, bo kr precej butalo če boš šel po slabi cesti. Samo men vrjem, to ni nič v primerjavi s tem kako se ti odkupi na ovinkih...
Kar se tiče hitrosti in pospeškov: avto bo z mesta slabše štartal zaradi večje nevzmetene teže (večji diameter in posledično rabi večji navor), vendar pa mislim, da bo to v zmernih mejah.
Opozorit te morm pa še na eno malenkost. Ko boš kupoval feltne (vrjetno bodo vsaj 7 ali 7.5J široke) pazi, da je ET ustrezen oz dokupi ustrezne distan?nike, ker drugače ti bo drsal.
Pa dobr kup an
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Greenstuff
- Prispevkov: 38
- Pridružen: 29 Okt 2004, 16:34
Ok.Hvala za izčrpno informacijo bom še mal premislu.Imam tko namen pozim kupit zarad popustov pa še te ,ki sm jih kupu polet morm prodat.
Jaz se rajš prej mal pozanimam, ker sm bil ziheraš pa nebi rad da bi se pol po glav tepu.
Sem imel pa namen od začetka pesedlat na 195/45/16 sam se mi zdi da so še dražje od 17" pa še bistvene razlike pomojem ni če greš iz 15" na 16".
Vseen pa za enkrat hvala.
Jaz se rajš prej mal pozanimam, ker sm bil ziheraš pa nebi rad da bi se pol po glav tepu.
Sem imel pa namen od začetka pesedlat na 195/45/16 sam se mi zdi da so še dražje od 17" pa še bistvene razlike pomojem ni če greš iz 15" na 16".
Vseen pa za enkrat hvala.
Če nič ne veš se pa naučiš !
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Pa še v kolesnce te zmer potegne
Js ti drgač priporočam, da kupiš ene lepe 16 colske feltne s kraki, ki segajo do konca feltne (izgleda večja). Obuj jih v 205-45-16, ki je precej razširjena dimenzija in se jih da pocen dobit. Pa tud razlika med 17 in 16 feltno v ceni je nekaj...
Js ti drgač priporočam, da kupiš ene lepe 16 colske feltne s kraki, ki segajo do konca feltne (izgleda večja). Obuj jih v 205-45-16, ki je precej razširjena dimenzija in se jih da pocen dobit. Pa tud razlika med 17 in 16 feltno v ceni je nekaj...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Kolega ma na Cliotu 1.5 Dci zj 17" pa morm rečt da se mu je pred čipanjem kr malo poznalo pri pospeških pa tut končna je bla baje manjša ampak pospeške je rešu z čipanjem na 100KM tko da zj z tem nima več problemov res pa je da Clio je že v osnovi ful trd za vozit in volan kr po svoje hoče spelat z 17" je ta občutek še večji morš kr orenk lovit volan tolk ga vleče sam v ovinkih pa kot prilepljen na cest
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
Koda: Izberi vse
volan kr po svoje hoče spelat z 17" je ta občutek še večji morš kr orenk lovit volan tolk ga vleče
Naj gre ta tvoj kolega optiko narest... :-°
punca ma na svojem 185/55/15 in se mi zdi ravno prav za cliota. Mogoče so tvoje 195/50/15 celo boljše, ampak večjih pa jaz nebi gor dajal, 17 sploh ne. Pomoje boš samo pokvaril vozne lastnosti.
Hmmm...ne vem kakšnih avtomobilov si ti navajen, ampak Clio ni trd Amortizerji na serijskem modelu so premehki za originalne vzmeti tako, da je tam nad 120 že vse skup mal čudno vozit po kakšni slabši cesti. Trši športni amortizerji bi prav lepo rešili zadevo, fedrov se pa ne splača menjat pomoje za cestno uporabo.res pa je da Clio je že v osnovi ful trd
High on LSD
No way 195/45/16 je kr pocen dimezija (kr najcenej pr 16 col) in cca 10.000 po komadu cenej od 205/40/17. Govorim za boljše gume (sp9000, F1, P-Nero itd...)Carbon-Man napisal/-a:Ok.Hvala za izčrpno informacijo bom še mal premislu.Imam tko namen pozim kupit zarad popustov pa še te ,ki sm jih kupu polet morm prodat.
Jaz se rajš prej mal pozanimam, ker sm bil ziheraš pa nebi rad da bi se pol po glav tepu.
Sem imel pa namen od začetka pesedlat na 195/45/16 sam se mi zdi da so še dražje od 17" pa še bistvene razlike pomojem ni če greš iz 15" na 16".
Vseen pa za enkrat hvala.
O trdoti pa Renaulti pa raj nebi zgubljal besed