Kaj je vse potrebno!
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
Kaj je vse potrebno!
Torej lp forumaši, dejte se malo razpisat kaj je vse potrebno če dodaš dodatno na mašino TURBINO!
kaj je vse potrebno menjat itd..
lp venom
kaj je vse potrebno menjat itd..
lp venom
Lep pozdrav
_VeNoM_ 


...plus kovani bati, druge ojnice, lezaji, krmiljenje turbine, 4 barska tlacna regulacija bencina, druge bremze, podvozje, etc, etc...
Skratka, ce hoces res radikalno spremembo, ti od motorja ostane samo blok in glava, pa se to ni nujno, da je dovolj mocno. Poleg tega bos verjetno preobremenil menjalnik, da ne govorimo o sklopki (kar oglej si speclutch.com sklopke), kmalu ti sprednji pogon postane neuporaben, zato zacnes tlacit razne LSD-je noter, potem pa vse skupaj prodas in nabavis en avto, ki ima ze v osnovi velik motor, turbino ali dve in obvezen dober pogon na vsa stiri kolesa.
/jan
Skratka, ce hoces res radikalno spremembo, ti od motorja ostane samo blok in glava, pa se to ni nujno, da je dovolj mocno. Poleg tega bos verjetno preobremenil menjalnik, da ne govorimo o sklopki (kar oglej si speclutch.com sklopke), kmalu ti sprednji pogon postane neuporaben, zato zacnes tlacit razne LSD-je noter, potem pa vse skupaj prodas in nabavis en avto, ki ima ze v osnovi velik motor, turbino ali dve in obvezen dober pogon na vsa stiri kolesa.
/jan
- Jolly
- Me love you long time.. Me JDM hoe...
- Prispevkov: 86
- Pridružen: 06 Dec 2004, 17:31
- Kraj: LJ
- Kontakt:
Tukaj bi bilo se za dodat pumpo bencina , hladnejse svecke in par metrov cevi hehe...hemingway napisal/-a:Turbina, intercoler, racunalnik ali nastelan fergazar, vecji injektorji, primeren izpusni kolektor, znizana kompresija( to je osnova).
Sicer pa imamo mi clana UROSBE ki najbolje ve kako je s predelavo masine z nadgradnjo turbine saj je sam izpeljal cel projkt na svoji hondi.
Pa se en kr dobr link http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1263795
hehe jolly isti link si dal kot mloncar 
In ta link je svetovni.
No naj še jaz probam dodati nekaj besed.
Res se da nekaj konjev nabrati brez menjave batov in ojnic, ki so najdražja stvar pri takem projektu.
No pa naštejmo nekaj teh stvari, če tunamo N/A motor na T verzijo
cene so od najnižje kar sem jih jaz zasledil, pa do najvišjih, se pravi za novo stvar iz trgovine.
- turbina (odvisno kolk moči potrebujemo, in s tem v povezavi ali bomo menjali tudi bate in ojnice...) od 3o.ooo do 25o.ooo
- IC (brez tega pač ne gre. lahko vzamemo od katerega T avta, ali pa g adamo delati po meri) od 15.ooo do 1oo.ooo
- izpušni kolektor (lahko vzamemo iz štacune prav za naš avto, lahko pa ga naredimo tudi sami
) od 2o.ooo do +15o.ooo
- WG (če imamo kako večjo turbino, ki nima wg bomo potrebovali tudi to) od 15.ooo do 13o.ooo
- bencinska pumpa (za več bencina bo potrebno menjati pumpo vsaj 4 barsko, čeprav od viška ne boli glava - priporočam 6 barsko) cca 4o.ooo
- regulator pritiska bencina (6-8 barski) ???
- injektorji (spet odvisno kolk powah hočemo. Osebno sem za izbiro nad 650cc, čeprav spet od viška ne boli glava ...850cc) od 4o.ooo do 8o.ooo
- bati (evo to bo po moje največji strošek. hude bate, ki zdržijo vso to temperaturo in pritiske dobite že za 15o.ooo sit) od 15o.ooo do 25o.ooo
- ojnice (to menjate v primeru res svinjskega navora ali NOS-a. ) od 16o.ooo do +25o.ooo
- oljna pumpa (vse to je treba fajn podmazovati, zato priporočam tudi mal močnejšo oljno pumpo) ???
- računalnik (ja vse to je potrebno uskladiti) od 12o.ooo do 4oo.ooo
- odmične gredi (za več zraka...) od 1o.ooo do 25o.ooo
- cevi (ja tereba je turbino, ic,sesalni kolektor...povezat) ??
- svečke (da se orginalne ne stopijo pri prvi tesni vožnji) hemy???
- izpuh (brez tega tudi ne bo šlo) od 2o.ooo do 2oo.ooo
- širjenje izpušnih in sesalnih kanalov na glavi (ali je komentar sploh potreben) priceless
- odbelava ventilov
- raznorazni dodatki, cevke, objemke,..
- sklopka (ja ta bo trpela bolj kot prej) 7o.ooo sit naprej
.
.
.
In to je samo tuning motorja. Bremz in podvozja se sploh dotaknil še nisem. Tu pa so tudi cifre vratolomne.
Toliko zaenkrat. Upam, da nisem spustil kako pomembno stvar. Če se še kaj spomnem bom dodal. Ko pa končam svoj avto bom naredil reportažo s slikami in celotnim potekom tuninga.
lp djsly.

In ta link je svetovni.
No naj še jaz probam dodati nekaj besed.
Res se da nekaj konjev nabrati brez menjave batov in ojnic, ki so najdražja stvar pri takem projektu.
No pa naštejmo nekaj teh stvari, če tunamo N/A motor na T verzijo

- turbina (odvisno kolk moči potrebujemo, in s tem v povezavi ali bomo menjali tudi bate in ojnice...) od 3o.ooo do 25o.ooo
- IC (brez tega pač ne gre. lahko vzamemo od katerega T avta, ali pa g adamo delati po meri) od 15.ooo do 1oo.ooo
- izpušni kolektor (lahko vzamemo iz štacune prav za naš avto, lahko pa ga naredimo tudi sami

- WG (če imamo kako večjo turbino, ki nima wg bomo potrebovali tudi to) od 15.ooo do 13o.ooo
- bencinska pumpa (za več bencina bo potrebno menjati pumpo vsaj 4 barsko, čeprav od viška ne boli glava - priporočam 6 barsko) cca 4o.ooo
- regulator pritiska bencina (6-8 barski) ???
- injektorji (spet odvisno kolk powah hočemo. Osebno sem za izbiro nad 650cc, čeprav spet od viška ne boli glava ...850cc) od 4o.ooo do 8o.ooo
- bati (evo to bo po moje največji strošek. hude bate, ki zdržijo vso to temperaturo in pritiske dobite že za 15o.ooo sit) od 15o.ooo do 25o.ooo
- ojnice (to menjate v primeru res svinjskega navora ali NOS-a. ) od 16o.ooo do +25o.ooo
- oljna pumpa (vse to je treba fajn podmazovati, zato priporočam tudi mal močnejšo oljno pumpo) ???
- računalnik (ja vse to je potrebno uskladiti) od 12o.ooo do 4oo.ooo
- odmične gredi (za več zraka...) od 1o.ooo do 25o.ooo
- cevi (ja tereba je turbino, ic,sesalni kolektor...povezat) ??
- svečke (da se orginalne ne stopijo pri prvi tesni vožnji) hemy???
- izpuh (brez tega tudi ne bo šlo) od 2o.ooo do 2oo.ooo
- širjenje izpušnih in sesalnih kanalov na glavi (ali je komentar sploh potreben) priceless
- odbelava ventilov
- raznorazni dodatki, cevke, objemke,..
- sklopka (ja ta bo trpela bolj kot prej) 7o.ooo sit naprej
.
.
.
In to je samo tuning motorja. Bremz in podvozja se sploh dotaknil še nisem. Tu pa so tudi cifre vratolomne.
Toliko zaenkrat. Upam, da nisem spustil kako pomembno stvar. Če se še kaj spomnem bom dodal. Ko pa končam svoj avto bom naredil reportažo s slikami in celotnim potekom tuninga.
lp djsly.

Vsi govorite kok je potrebno sprememb. Za osnovno verzijo turbine, ki bi polnila samo do 0.4 bara bi bila sprememba samo na kolektorjih in dodana turbina, ter oljna pumpa ki bi imela izhod še za cevke, ki bi olje dovajale v turbino. Taka turbina bi samo konstantno dodajala zrak in bi avto bil brez turbo luknje. Tko so imeli stari subaru leone. 1.8 mašina je imela 90km, s turbino pa samo 115km. Razlika med mašinama je bila samo v tem, da je pri turbaku turbina filala konstantno z 0.4 do 0.5 bara. In tak avto je bil brez interkulerja, ker ga ni potreboval.
Za večje spremembe pa je potrebno vse tisto, kar ste napisali.
Za večje spremembe pa je potrebno vse tisto, kar ste napisali.
nebivedu napisal/-a:Vsi govorite kok je potrebno sprememb. Za osnovno verzijo turbine, ki bi polnila samo do 0.4 bara bi bila sprememba samo na kolektorjih in dodana turbina, ter oljna pumpa ki bi imela izhod še za cevke, ki bi olje dovajale v turbino. Taka turbina bi samo konstantno dodajala zrak in bi avto bil brez turbo luknje. Tko so imeli stari subaru leone. 1.8 mašina je imela 90km, s turbino pa samo 115km. Razlika med mašinama je bila samo v tem, da je pri turbaku turbina filala konstantno z 0.4 do 0.5 bara. In tak avto je bil brez interkulerja, ker ga ni potreboval.
Za večje spremembe pa je potrebno vse tisto, kar ste napisali.



Na karter nebi jst nič priklapljal. Ponavadi imajo pumpe za olje že narejene odtoke in dotoke, vendar so zaprti. Poglej svojo pumpo mogoče lahko samo vijak z luknjo všraufaš in naj priklopiš cev za olje. Drugače pa probej dobit pumpo, ki ima in in out že narejen, pa bo najboljš. Probej dobit tudi hladilnik za olje od kakega golfa 1.6 turbo dizel, ker je majhen in ga postaviš pred ali zraven hladilnika za vodo in cevi za olje postaviš tako da gre iz pumpe do turbine in iz turbine v oljni hladilnik, od tam pa v pumpo, da ne bo prevroče olje šlo direkt v mašino.golf_c napisal/-a:nebivedu napisal/-a:Vsi govorite kok je potrebno sprememb. Za osnovno verzijo turbine, ki bi polnila samo do 0.4 bara bi bila sprememba samo na kolektorjih in dodana turbina, ter oljna pumpa ki bi imela izhod še za cevke, ki bi olje dovajale v turbino. Taka turbina bi samo konstantno dodajala zrak in bi avto bil brez turbo luknje. Tko so imeli stari subaru leone. 1.8 mašina je imela 90km, s turbino pa samo 115km. Razlika med mašinama je bila samo v tem, da je pri turbaku turbina filala konstantno z 0.4 do 0.5 bara. In tak avto je bil brez interkulerja, ker ga ni potreboval.
Za večje spremembe pa je potrebno vse tisto, kar ste napisali....no te podatke sm rabu js....mam namen čez zimo neki tacga nardit, pa še neki me zanima, ok...za olje gre iz oljne pumpe (al je tuki možno kej drgač
) na turbino pa pol iz turbine se naj bi spelalo na karter...kaj pa voda? , mam namreč k03 turbino pa ma tut in in out za vodo...mal me okol tega zanima
Glede hlajenja z vodo, pa se da en Y ali T člen v cev za vodo, najboljš kr direkt po tem, ko pride iz pumpe in potem za turbino spet en tak člen na cev, ki gre naprej proti motorju, toliko da voda lepo kroži.
Če bi hotel pa malo več pritiska so pa na petkah turbo reševali z dvojno dihtngo, kar je kompresijo še zmanjšal, pa so potem turbino bolj navili.
Edini problem bi lahko imel z bati, če so slabe kvalitete.
to me tut zanima...ke se da dobit te vijake z luknjonebivedu napisal/-a:Poglej svojo pumpo mogoče lahko samo vijak z luknjo
Edini problem bi lahko imel z bati, če so slabe kvalitete.
glede motorja pa mislm da ne bi smelo bit problema...je v osnovi 1.8 gti...turbina je pa tovarniško nastavljena na 0,3 in tko bo zaenkrat tut ostalo, to bo prva stopnja naprej bomo pa vidl
bom pa to začel pacat čez kakšn mesec, tko da bom rabu pomoč in bom veliko spraševal (mogoče tut kej neumnga vmes

...čez zimo bi uglavnem rad prpravu motor, tko da bom pol spomlad sam menjavo naredu

Če boš kej rabu ti kr vpraši, pred kratkim sem naredu generalko na 1.8 turbo motorju iz subaruja, pa sem komplet vse mogu razstavit in sem ravno to gledal kako je narejeno.golf_c napisal/-a:to me tut zanima...ke se da dobit te vijake z luknjonebivedu napisal/-a:Poglej svojo pumpo mogoče lahko samo vijak z luknjo
Edini problem bi lahko imel z bati, če so slabe kvalitete.
glede motorja pa mislm da ne bi smelo bit problema...je v osnovi 1.8 gti...turbina je pa tovarniško nastavljena na 0,3 in tko bo zaenkrat tut ostalo, to bo prva stopnja naprej bomo pa vidl
bom pa to začel pacat čez kakšn mesec, tko da bom rabu pomoč in bom veliko spraševal (mogoče tut kej neumnga vmes)
...čez zimo bi uglavnem rad prpravu motor, tko da bom pol spomlad sam menjavo naredu
Jan nima vsakdo denarja, da bi si lahko privoščil vse potrebne dele da bi n/a mašino prelevil v turbaka z 2 bara pritiska. Za začetek je tudi 0.4 ali 0.5 bara dovolj. Vsi vemo da eno mašino, ki ima 600KM ni težko navit za dodatnih 20 KM, tudi iz 180KM ni težko pridet na 200, pojem pa je iz 60Km spravit ven 80 ali celo 100KM brez hudih dragih predelav. To je tuning v pravem pomenu besede.1.8T napisal/-a:Kaj se sploh matrate z 0,3 in 0,4 bara... to so homeopatski pritiski. Real tuning je od 2 bara naprej.
/jan
golf_c napisal/-a:to me tut zanima...ke se da dobit te vijake z luknjonebivedu napisal/-a:Poglej svojo pumpo mogoče lahko samo vijak z luknjo
Edini problem bi lahko imel z bati, če so slabe kvalitete.
glede motorja pa mislm da ne bi smelo bit problema...je v osnovi 1.8 gti...turbina je pa tovarniško nastavljena na 0,3 in tko bo zaenkrat tut ostalo, to bo prva stopnja naprej bomo pa vidl
bom pa to začel pacat čez kakšn mesec, tko da bom rabu pomoč in bom veliko spraševal (mogoče tut kej neumnga vmes)
...čez zimo bi uglavnem rad prpravu motor, tko da bom pol spomlad sam menjavo naredu
Oh zate pa obstaja ena veliko bolj enostavna in zanesljiva rešitev....

