Loputa se ne odpira do konca
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Loputa se ne odpira do konca
Živ, spet sm 5 minut prčkal po avtu, ker mi je učenje dopizdilo.
Za foro sem šel probat pogledat kok se mi loputa odpre. Ugotovu sm, da se mi ob podn gasu odpre čist premal. Odpre se nekje na 2/3 maximuma. Pa tud ko v štantgasu grem k mašini in na roke zajlo potegnem se mašina hitrej zavrti kot če sm v avtu in ga zahodm.
Zanima me, če ma to kej vpliva pri vožnji. A če bi se loputa do konca odprla, a bi blo kej bol? (a bi lah več zraka not potegnu?)
Zanimajo me vsi predlogi za izboljšave, ker sm s telimi konji čist nesrečen. Sj niso slabi, sam js bi rd več... Po pa najedam vsem povrst.
Tenkju
Za foro sem šel probat pogledat kok se mi loputa odpre. Ugotovu sm, da se mi ob podn gasu odpre čist premal. Odpre se nekje na 2/3 maximuma. Pa tud ko v štantgasu grem k mašini in na roke zajlo potegnem se mašina hitrej zavrti kot če sm v avtu in ga zahodm.
Zanima me, če ma to kej vpliva pri vožnji. A če bi se loputa do konca odprla, a bi blo kej bol? (a bi lah več zraka not potegnu?)
Zanimajo me vsi predlogi za izboljšave, ker sm s telimi konji čist nesrečen. Sj niso slabi, sam js bi rd več... Po pa najedam vsem povrst.
Tenkju
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: Loputa se ne odpira do konca
Da nimaš kakega cigla pod gasom podložengaPugi napisal/-a: Pa tud ko v štantgasu grem k mašini in na roke zajlo potegnem se mašina hitrej zavrti kot če sm v avtu in ga zahodm.

- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ne, to je serijsko tko. Sj že študiram kako bi to naredu, da bi se do konca odprlo. Če skrajšam zajlo tam pri pedalki bi potem potegnilo do konca, vendar bi se štantgas potem tud zvišal, ker bi bil skoz mal prtisnen. Hod stopalke ne morm povečat.
Sprašujem se tud kako bi to vplivalo na motor/konje. Zakaj dafack je tko narjen... Bom js jutr mal moje mehanike povprašal.
Sprašujem se tud kako bi to vplivalo na motor/konje. Zakaj dafack je tko narjen... Bom js jutr mal moje mehanike povprašal.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Ponavad se da te lopute tut širše itd sploh je to obvezno pr menjavi sesalnega kolektorja.
Se pa da tut orginal mal obdelat, sam ponavad so stene že tok tanke da je bl mal mesa za brust pa tut sm že slišal da je mel folk pol probeleme. Ni delal tako kot treba, največkat problem z nastavitvijo prostega teka.
Nism nč prčkal, sam povem kaj kej ostali pravjo (z strani hondašev)
Se pa da tut orginal mal obdelat, sam ponavad so stene že tok tanke da je bl mal mesa za brust pa tut sm že slišal da je mel folk pol probeleme. Ni delal tako kot treba, največkat problem z nastavitvijo prostega teka.
Nism nč prčkal, sam povem kaj kej ostali pravjo (z strani hondašev)

- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
No dons sm bil pri enmu kavlcu, pa smo vseskup premaknil. Js se fukam pa gruntam na pamet kako bi to naredu, tip pa pride, pa v 3sekundah naštima.
Avto se navije kot da neb mel vztrajnika, gas gre pa zdj res do podna. Ene 2 cm ma zdj dalši hod stopalka.
Js sm tak debil. Sploh nism mel do konca gasa, jafak.
Morm zdj še enkat na dinota....
Avto se navije kot da neb mel vztrajnika, gas gre pa zdj res do podna. Ene 2 cm ma zdj dalši hod stopalka.
Js sm tak debil. Sploh nism mel do konca gasa, jafak.
Morm zdj še enkat na dinota....
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
JP, tole sem jaz na 19-ki naredil... Nekaj je cukala, pa sem mislil da je problem tam kje, sem zadevo naštelal, stopalka za gas se je dvignila za skoraj 2cm, postala veliko bolj občutljiva na dotik, vsaj občutek je bil tak, kot da gre avto boljš, pa še bolj mi je všeč, če sta stopalki za bremzo in gas v isti višini... Je pa res da po tem minimalnem posegu mat ni hotla več avta vozit, češ da je preveč živčenStratus_ napisal/-a:pr men se tud ni odpirala do konca..zdej se pa je čist qlsam tam na zajli je taka rebrasta zadeva in en kovinsk obroček..tist obročk mal prestavš in je to to..ne vem kako maš ti narjen, ampak važn da mal zdej ful gas

LP Nejc
Jaz sem pač zadevo malo probaval... Če ga daš predaleč, boš imel štantgas previsoko.... Pač naštimaš tako, da lepo dela pod štantgasom.... Pa da ima dodaten hod in da zagrabi takoj, ko se samo takneš stopalke...
Edino na hondi pa tega ni, vsaj mislim, ker pedalka stoji čist na vrhu in se tega po moje ne da naštimat, tako da zna bit odvisno od avta....
Lp Nejc
Edino na hondi pa tega ni, vsaj mislim, ker pedalka stoji čist na vrhu in se tega po moje ne da naštimat, tako da zna bit odvisno od avta....
Lp Nejc
Prej je bil bolj len... Nisem pa jaz zadeve preverjal na loputi, ali se bolj odpira ali ne, jaz sem samo zajlo naštimal, ker sem probaval čist nekaj drugega, potem se je pa to zgodilo
V glavnem, prej je bil gas manj odziven, imel je krajši hod, avto ni bil tako "štarten". Po posegu se je stopalka dvignila za cca 2cm (prej si jo lahko dvignil navzgor, recimo, če si nogo spodaj dal ali pa z roko, potem je bila čisto na vrhu). Postala je dosti bolj odzivna, samo taknil si se je, pa se je mašina odzvala... Avto pa je šel po občutku bolje, lepše se je vrtel itd...
No, še enkrat, v mojem primeru se je šlo za Renault 19 1,4 energy letnik 1993.
LP Nejc

V glavnem, prej je bil gas manj odziven, imel je krajši hod, avto ni bil tako "štarten". Po posegu se je stopalka dvignila za cca 2cm (prej si jo lahko dvignil navzgor, recimo, če si nogo spodaj dal ali pa z roko, potem je bila čisto na vrhu). Postala je dosti bolj odzivna, samo taknil si se je, pa se je mašina odzvala... Avto pa je šel po občutku bolje, lepše se je vrtel itd...
No, še enkrat, v mojem primeru se je šlo za Renault 19 1,4 energy letnik 1993.
LP Nejc