Kolikor je meni znano (pa verjamem, da mi ni dosti), wastegate deluje tako, da pritisk iz sesalnega dela odpre wastegate, kateri potem spusti pline mimo turbinskega dela v izpuh in s tem zmanjsa moc turbine. Tako je edino logicno, saj analogno krmiljene turbine na tak nacin preprecujejo overboost - ce turbina prevec napihne, se wastegate odpre in turbina izgubi moc. Vsaj pri VAG-u je tako. Torej, ce noces, da ti bo odpiralo wastegate, daj na cevko, katera pride na wastegate gor en ventil, kakrsnega imajo akvaristi za regulirati pihanje mehurckov v akvarijih. Odpres - normalno, zapres - raketa. Moram te pa opozoriti, da postane z zaprtim wastegate-om avto nemiren ko pes, saj se samo dotaknes gasa in zadeva skoci iz mesta. Nic vec romantike in uglajenega delovanja, pa tudi ko spustis gas, zna ruknit...
Sem to naredil in vem, kako to zgleda.... skoraj nevozno za normalen promet
my .2 cents worth.
/jan