Motor uno turbo 1.4 i.e.
Motor uno turbo 1.4 i.e.
Komentarji na ta motor?
Baje kr hvalezna masina in se niti ne kvari prevec.
pozitivne lastnosti, slabosti itd...
Baje kr hvalezna masina in se niti ne kvari prevec.
pozitivne lastnosti, slabosti itd...
Ja, če dobro z njim ravnaš ti bo služil dolgo. Problem je dobit takšnega, s katerim so lepo ravnali. Poleg tega je "problem" turbina, ki pri rabljenih motorjih skoraj nikoli ni več v najboljšem stanju, strošek zamenjave je pa relativno velik, glede na ceno motorja.
Pomoje se splača to dat not, če veš, da je mašina uredu ali pa če misliš prej zamenjat par stvari v notranjosti. Baje so deli za to mašino zelo poceni, tako, da ni večjih težav pri obnovi. Poleg tega se lahko prepričaš, da bo zdržala še dosti km in lahko tudi mirne vesti malo odpreš turbino
Pri stari mašini nikol ne veš kaj bo "prepihalo" če kej tunaš.
Pomoje se splača to dat not, če veš, da je mašina uredu ali pa če misliš prej zamenjat par stvari v notranjosti. Baje so deli za to mašino zelo poceni, tako, da ni večjih težav pri obnovi. Poleg tega se lahko prepričaš, da bo zdržala še dosti km in lahko tudi mirne vesti malo odpreš turbino

High on LSD
Odvisno od tega kako delo opravlja trenutni IC. Če bi bil dosti večji in če serijski zadovoljivo opravlja svoje delo potem bi kvečjemu izgubil nekaj moči in predvsem odzivnosti. Če pa je serijski že itak zanič potem je 5km dokaj majhna številka.monster_d napisal/-a:OK, se eno uprasanje zgolj radovednost.
Kolko bi pridobil pri 114km pri recimo polovico vecjem ic-ju?
Sem gledal enega od fiat coupe 2.0 turbo, pa je kar dost vecji.
realno do 5km?
Imaš mogoče kake podatke o temperaturah vstopnega zraka (za turbino). Iz tega bi lahko videl koliko serijski IC opravlja svoje delo.
Če pa misliš motor še kaj tunat pol pa je večji IC sigurno dobra zadeva. Ko povečaš tlak se temp. vstopnega zraka precej povišajo in večji IC je nujen, da lahko ohladi ta toplejši zrak.
High on LSD