Kolk fi izpuha?
Kolk fi izpuha?
Kolk dat fi cevi na N/A 1.8 16v motor od kolektorja naprej??
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Konc mesca bom menjal izpuh na ljubici, pa mam dve vprašanji.
Ali lahko sploh kaj pridobim in kaj izgubim, če mi mehanik naredi par mm večji fi na cevi od kolektorjev do srednjega lonca, ali se ne splača ubadat s tem.
Kaj lahko pridobim in izgubim z odstranitvijo srednjega lonca.
Menjane bojo namreč hlače in srednji lonec, tako da če bo avto kaj lažje dihal z debelejšo cevjo in (zelo pogojno) brez srednjega lonca...bi bilo vredno premislit
Ali lahko sploh kaj pridobim in kaj izgubim, če mi mehanik naredi par mm večji fi na cevi od kolektorjev do srednjega lonca, ali se ne splača ubadat s tem.
Kaj lahko pridobim in izgubim z odstranitvijo srednjega lonca.
Menjane bojo namreč hlače in srednji lonec, tako da če bo avto kaj lažje dihal z debelejšo cevjo in (zelo pogojno) brez srednjega lonca...bi bilo vredno premislit


Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Zna bit da bo dobu, zna bit da ne - to govorim za na splošno. Več bo vedu kak eddy ki je specializiran. Načeloma bi reku, da bo dobu pri ene 5mm večjem izpuhu, kej preveč pa ne dajat. Kar se pa začetnega fija tiče - veš kako gre če maš cev in eno oviro - veriga je tolko močna kot njen najšibkejši člen.
Z odstranitvijo lonca boš dobil nekaj frekvenc, karakteristike pa se pomoje ne bojo kaj dosti spremenile...
Vse je pa treba seveda probat v praksi, ker to je tko, da je loh čist vse individualno od avta odvisn in je drgač kot sm povedal...
Z odstranitvijo lonca boš dobil nekaj frekvenc, karakteristike pa se pomoje ne bojo kaj dosti spremenile...
Vse je pa treba seveda probat v praksi, ker to je tko, da je loh čist vse individualno od avta odvisn in je drgač kot sm povedal...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
dankešön her PugiPugi napisal/-a:Zna bit da bo dobu, zna bit da ne - to govorim za na splošno. Več bo vedu kak eddy ki je specializiran. Načeloma bi reku, da bo dobu pri ene 5mm večjem izpuhu, kej preveč pa ne dajat. Kar se pa začetnega fija tiče - veš kako gre če maš cev in eno oviro - veriga je tolko močna kot njen najšibkejši člen.
Z odstranitvijo lonca boš dobil nekaj frekvenc, karakteristike pa se pomoje ne bojo kaj dosti spremenile...
Vse je pa treba seveda probat v praksi, ker to je tko, da je loh čist vse individualno od avta odvisn in je drgač kot sm povedal...

Noh bmw kolegen Eddy?



Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Jao čist spregledal tole temo
No pa začnimo: slide na svojem projektu imam iz vsakega kolektorja cevi speljane do konca v en sam zadnji lonec ki je gor le da zaduši zvok...premer cevi je 55(zunanji) in zaenkrat ustreza temu motorju...pridobil sem na navoru predvsem,takoj je bilo opazno da avto lepše in bolj tekoče vleče,da sploh ne omenjam gromozanskega basa ki ga je avto dobil..zvok je res fenomenalen in me sploh ne mika da bi kaj spreminjal...
na intejk strani stvari sem predelal originalen airbox in spoliral throtlle body do sijaja,nekaj malega se pozna na odzivnosti,na zvoku pa nič kar mi je všeč...
Slide razdri škatlo od filtra,na zgornji strani kjer imaš Boschev LMM se nahaja v notranjosti posode neka trobentica ki sega skoraj do samega roba posode...pritrjena je z 4imi vijaki.Odvij jih in odstrani trobentico,LMM loputo pa daj nazaj na škatlo...to je to
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
No pa začnimo: slide na svojem projektu imam iz vsakega kolektorja cevi speljane do konca v en sam zadnji lonec ki je gor le da zaduši zvok...premer cevi je 55(zunanji) in zaenkrat ustreza temu motorju...pridobil sem na navoru predvsem,takoj je bilo opazno da avto lepše in bolj tekoče vleče,da sploh ne omenjam gromozanskega basa ki ga je avto dobil..zvok je res fenomenalen in me sploh ne mika da bi kaj spreminjal...
na intejk strani stvari sem predelal originalen airbox in spoliral throtlle body do sijaja,nekaj malega se pozna na odzivnosti,na zvoku pa nič kar mi je všeč...
Slide razdri škatlo od filtra,na zgornji strani kjer imaš Boschev LMM se nahaja v notranjosti posode neka trobentica ki sega skoraj do samega roba posode...pritrjena je z 4imi vijaki.Odvij jih in odstrani trobentico,LMM loputo pa daj nazaj na škatlo...to je to

- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
LMM po posegu ostane živ in zdrav? Mu poseg ne škodi?
Če je tako bom jutri razdiral airbox

Glede izpuha...me boš res mogu enkrat zapeljat kak krog
, ko bo moja rit našla cajt da bo spet priletela v pržančka
...mater ko je pa tok na tesno s cajtom ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
OT:včeraj sem imel po mokrem prvo pirueto
Sicer namensko....oziroma je blo bolj...drift gone bad...heh..shit happens
Hvala bogu nisem igral vrtnarja in sem se ustavil pred neko živo mejo, tko da sem šel prec še enkrat probat




Glede izpuha...me boš res mogu enkrat zapeljat kak krog


](./images/smilies/eusa_wall.gif)
OT:včeraj sem imel po mokrem prvo pirueto






Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
LMM nemoreš odstranit ker avto ne deluje brez njega....odviješ le trobentico ki je pritrjena v notranji strani airboxa in je tam kot nek omejevalnik zajema zraka...uu sej res: ko končaš z tem projektom stakni obe kleme z akomulatorja,pojdi na kosilo pol jih pa vrni---potem se pojdi pa vozit,avto se nastavi ponovno ker jemlje večjo količino zraka vase..
piruete in vrtnarstvo so mi predobro znane...vsi moram čez to v šoli drifta....


piruete in vrtnarstvo so mi predobro znane...vsi moram čez to v šoli drifta....

- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
hehe, saj vem da ga ne smeš odstranit...samo me zanima če mu odstranitev trobentice ne škodi...pa če tebi dela pol tak ni panikeEddy napisal/-a:LMM nemoreš odstranit ker avto ne deluje brez njega....odviješ le trobentico ki je pritrjena v notranji strani airboxa in je tam kot nek omejevalnik zajema zraka...uu sej res: ko končaš z tem projektom stakni obe kleme z akomulatorja,pojdi na kosilo pol jih pa vrni---potem se pojdi pa vozit,avto se nastavi ponovno ker jemlje večjo količino zraka vase..![]()
![]()
piruete in vrtnarstvo so mi predobro znane...vsi moram čez to v šoli drifta....


Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Saj me ful drži veš...skrbi me mal edino bobnenje v notranjosti(nadležno bobnenje ne prijeten ropot šestaka!!!)pa policijaEddy napisal/-a:Izpuh naredi tako kot sem ti opisal-tam boš ogromno pridobil ker ima bmw serijsko zaprt sistem kolikor se da zaradi uglajenosti in tihosti vožnje


Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared