Gred, vztrajnik, glava...
Gred, vztrajnik, glava...
Rabil bi zbrusit glavo, balansirat glavno gred in olajšat vztrajnik.
Kdo bi to najbolje in najceneje naredu?
Kdo bi to najbolje in najceneje naredu?

-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Jaz sem pelu v avtocommerce (bivša avtoobnova) da so mi zbrusili glavno gred, blok pohonali in glavo zbrusili itd. Ni blo poceni, ampak men so nardil zelo uredu pa dobil sem občutek da se dost spoznajo.
Men so rekli, da mi lahko tut zbalansirajo vse skup pa vztrajnik postružjo itd. Sam morš skor celo mašino prnest
Men so rekli, da mi lahko tut zbalansirajo vse skup pa vztrajnik postružjo itd. Sam morš skor celo mašino prnest

High on LSD
Tehta 8.5-9 kg
Evo slikce:
1:

Velika: http://www.mobisux.com/album/data/3995/ ... C04279.JPG
2:

Velika: http://www.mobisux.com/album/data/3995/ ... C04277.JPG
3:

Velika: http://www.mobisux.com/album/data/3995/ ... C04275.JPG
Evo slikce:
1:
Velika: http://www.mobisux.com/album/data/3995/ ... C04279.JPG
2:
Velika: http://www.mobisux.com/album/data/3995/ ... C04277.JPG
3:
Velika: http://www.mobisux.com/album/data/3995/ ... C04275.JPG

Tista masa ki pride za zobatim delom iz prve slike?
Jst sem hotu pa s te druge strani (1 na sliki v tem postu)
3 na sliki je mali rob, pravtako od 3 do 2 in od 2 do 1. To bi vse snel da bo ena ravna plast, da ne bo nič stopničk. Pol bi vidu kolk s tem dobim.
No bom tud premislil na tej strnai k ti predlagaš dol kej snet.

Snel bi ga za 3-3.5 kg. Bo to preveč?
Levo od številke 3 je luknja. Te luknje so za pritrditev sklopke. Ne vem pa kaj sta uni dve luknji desno od št. 3. Bom moral pogledat, če se jih da razširit kej.
Kaj pa če bi še kako luknjo povrtal, al pa kako novo zvrtal?
Jst sem hotu pa s te druge strani (1 na sliki v tem postu)
3 na sliki je mali rob, pravtako od 3 do 2 in od 2 do 1. To bi vse snel da bo ena ravna plast, da ne bo nič stopničk. Pol bi vidu kolk s tem dobim.
No bom tud premislil na tej strnai k ti predlagaš dol kej snet.
Snel bi ga za 3-3.5 kg. Bo to preveč?
Levo od številke 3 je luknja. Te luknje so za pritrditev sklopke. Ne vem pa kaj sta uni dve luknji desno od št. 3. Bom moral pogledat, če se jih da razširit kej.
Kaj pa če bi še kako luknjo povrtal, al pa kako novo zvrtal?

Jst bom pa tle postavil eno vprašanje.
Kaj se sploh pridobi z lajšanjem vztrajnika. Glede na to da ima vztrajnik cca. 7 - 10 kg (odvisno od mašine) se mi ne zdi, da lahko dobiš kaj splačljivega pri pospešku avta glede na to da ima avto recimo 1200 kg. To pomeni da ima vztrajnik težo ki doseže največ cca 0,7% teže celote. Če pogledamo, kako hitro se mašina zavrti čez obrate ko ni v prestavi, vemo da je čas dokaj kratek, glede na to kako avto pospeši skozi drugo ali tretjo brzino, pa tudi prvo. Glede na to da z lajšanjem vztrajnika gubiš na mirnosti teka mašine pri nizkih obratih, se mi zdi zadeva za cestno uporabo vprašljiva.
Prosil bi nekoga, ki je zadevo preiskusil v praksi naj napiše kako se obnese. Glede na to da imam trenutno svojo mašino v prafaktorjih, mi bo podatek prišel zelo prav.
Kaj se sploh pridobi z lajšanjem vztrajnika. Glede na to da ima vztrajnik cca. 7 - 10 kg (odvisno od mašine) se mi ne zdi, da lahko dobiš kaj splačljivega pri pospešku avta glede na to da ima avto recimo 1200 kg. To pomeni da ima vztrajnik težo ki doseže največ cca 0,7% teže celote. Če pogledamo, kako hitro se mašina zavrti čez obrate ko ni v prestavi, vemo da je čas dokaj kratek, glede na to kako avto pospeši skozi drugo ali tretjo brzino, pa tudi prvo. Glede na to da z lajšanjem vztrajnika gubiš na mirnosti teka mašine pri nizkih obratih, se mi zdi zadeva za cestno uporabo vprašljiva.
Prosil bi nekoga, ki je zadevo preiskusil v praksi naj napiše kako se obnese. Glede na to da imam trenutno svojo mašino v prafaktorjih, mi bo podatek prišel zelo prav.
Večinoma pravijo da na 100g MANJ vztrajnika dobiš enega konja.
JohnyR Ne vem sicer kako je z mirnostjo teka - to ubistvu lahko uravnavaš z mešanco, vztrajnik pri tem pomaga, ampak tudi če ga olajšaš, bo še vedno pomagal.
Men bi bilj skrbelo, da če moraš v enem hribu, kjer je nesreča stalno uporabljat sklopko (pa prva pa ustavt, pa spet prva pa ustavt) kako to vpliva na olajšan vztrajnik - ker material se segreva, če ga je več, se dalj časa segreva - če ga je pa manj se pa hitro segreje in tut hitro pregreje - pa je potem temperatura višja kot z običajnim vztrajnikom.
JohnyR Ne vem sicer kako je z mirnostjo teka - to ubistvu lahko uravnavaš z mešanco, vztrajnik pri tem pomaga, ampak tudi če ga olajšaš, bo še vedno pomagal.
Men bi bilj skrbelo, da če moraš v enem hribu, kjer je nesreča stalno uporabljat sklopko (pa prva pa ustavt, pa spet prva pa ustavt) kako to vpliva na olajšan vztrajnik - ker material se segreva, če ga je več, se dalj časa segreva - če ga je pa manj se pa hitro segreje in tut hitro pregreje - pa je potem temperatura višja kot z običajnim vztrajnikom.
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam