
Popravilo....kao :)
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
AAAAAAAAAAAAA!!!!
motor končno komplet sestavljen in spet vgrajen v l00bico
porabilo se je cca. 18 ur, da se ga je zgradilo iz nule ter zategnilo zadnji vijak.....
danes popoldne se samo še natoči vse življensko potrebne tekočine in nato nastopi trenutek resnice

motor končno komplet sestavljen in spet vgrajen v l00bico











porabilo se je cca. 18 ur, da se ga je zgradilo iz nule ter zategnilo zadnji vijak.....
danes popoldne se samo še natoči vse življensko potrebne tekočine in nato nastopi trenutek resnice

Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil

and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Tole pomoje resnicno ni dobro. Povsod kjer meji na olje se uporablja le tesnilo v kosu - gumeno, kovinsko, nikoli pa paste, ki ti lahko pride med olje in zamasi kak kanal. Mogoce se bo pa obneslo, ce je okoli le voda. Kot vidim si tudi okoli valjev namazal s tem. Pricakuj da bos kmalu spet podiral motor, ker ti bo 100% prebilo tisto maso! Toliko v vednost - tudi kovinsko tesnilo naj bi bilo le za enkratno uporabo!
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
Eddy napisal/-a:toyote imajo vse kovinsko dihtungo in ne potrebujejo paste....mislim da tole ni cool....![]()
naj me kdo popravi če se motim sicer....nisem vseved,samo mene je majstr skor z moment ključem po glav ko sem hotel tole narediti...
baje se tale silikonček raztegne v oljne in vodne kanale...kar ni dobro
ja se podpišem! Pr bratrancu na coroli so isto naredili pa je prišel silikon v kanale in olje!
Kako je vedu da je neki narobe??
Po tem k je hotel doliti olje, je opazil kosček silikoncka :-° :-° , tko da pol je celo štalo naredu! In nakoncu mu je znanec naredil kakor treba!
lp venom
Lep pozdrav
_VeNoM_ 


- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
jst sm to z maso naredu po nasvetu unga majstra v Medvodah, ki dela kovinska tesnila... tko da pol pa ne vem no...
ta masa naj bi samo izboljšala sigurnost kovinske dihtunge in kot sama v tem primeru sploh ni mišljena kot tesnilo
drgač smo pa pred parimi urami zagnali motor. stvar deluje, kompresija je v vseh cilindrih enaka tko da je stvar dost v redu. jutr bo treba nastavit samo še timing z verigo ter odmičnimi in avto gre na cesto
aja pa še zrak bo treba spravt vn iz servo pumpe da ne bo več tok glasna

ta masa naj bi samo izboljšala sigurnost kovinske dihtunge in kot sama v tem primeru sploh ni mišljena kot tesnilo

drgač smo pa pred parimi urami zagnali motor. stvar deluje, kompresija je v vseh cilindrih enaka tko da je stvar dost v redu. jutr bo treba nastavit samo še timing z verigo ter odmičnimi in avto gre na cesto

aja pa še zrak bo treba spravt vn iz servo pumpe da ne bo več tok glasna

Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil

and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Hmm, ne vem glede tele mase. Za moje pojme kolikor vidim po slikci, si jo dal kar mal preveč na debelo.
Drugače se za te dihtunge baje dobi en silikonski sprej, ki se ga poprši na tanko (tanek sloj) med dihtungo in blok ter med dihtungo in glavo.
Za tole pa res nebi vedel kako je s tem. Pr mojem motorju nismo dajali nič tega vmes, ker sem nabavil ene kao super duper dihtunge, ki imajo že eno zadevo gor (zgleda kao mal reliefno na nekaterih delih) in ni treba pol nič dodajat.
Drugače se za te dihtunge baje dobi en silikonski sprej, ki se ga poprši na tanko (tanek sloj) med dihtungo in blok ter med dihtungo in glavo.
Za tole pa res nebi vedel kako je s tem. Pr mojem motorju nismo dajali nič tega vmes, ker sem nabavil ene kao super duper dihtunge, ki imajo že eno zadevo gor (zgleda kao mal reliefno na nekaterih delih) in ni treba pol nič dodajat.
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
kombinacija japonskega motorja in polžka dela čudežeEddy napisal/-a: motorček je pa tako majhen za pogledat da sploh ne bi mislil da pumpa čez 200KM ven :-° :-°

sicer pa jih bo zdej že kr neki več kot "samo" 200... malo kasneje pa še full full več - zdej mam dobro osnovo za nadaljni tuning

Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil

and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil