Izpušni kolektor by djsly
Izpušni kolektor by djsly
Medtem ko en kolektor že nekaj časa opravlja svojo dolžnost, smo se spravili delat še enega. Tokrat zame :-)
Pomanjkljivosti pri prvem bomo odpravili. Se pravi, ta bo še lažji, z nekaj manj materiala (pri prvem smo pač experimentirali), ki je rostfrei debeline 2mm.
Deli so vsi že narjeni. Sveti se žal ne tako kot pri Hemiju, ker bo pač povit s trakom (kot pri Hemiju), ki preprečuje ohlajanje plinov, ampak jaz ga bom povil predvsem zato, da se mi ne ohlaja prehitro in s tem posledično ne poka po varih.
Včeraj sem še zadnji kos kolektorja predal varilcu, ki bo morda še ta teden skupaj vrgel zadevo.
Slikce bom probal čimprej vržt gor, pa da slišim kritike.
Največja jeba je bilo krivit cevi. Nato vse to spravit v 4-1 sistem.
Šit je ker sem zelo omejen s prostorom. Te cevi smo morali spraviti iz 4 v 1 v karseda malo centimetrih. Se pravi so cevi zelo kratke. In plini hitro pridejo do turbine.
Cevi niti slučajno niso equal lenght, za kar mi je ravno do Bosne. Teorija gor al dol, ma da dela k pr norcih :-)
Sledila bo izdelava 70 mm rora. o tem v drugi temi, enkrat drugič. Sam tolk da se vam sline pocedijo.
Pomanjkljivosti pri prvem bomo odpravili. Se pravi, ta bo še lažji, z nekaj manj materiala (pri prvem smo pač experimentirali), ki je rostfrei debeline 2mm.
Deli so vsi že narjeni. Sveti se žal ne tako kot pri Hemiju, ker bo pač povit s trakom (kot pri Hemiju), ki preprečuje ohlajanje plinov, ampak jaz ga bom povil predvsem zato, da se mi ne ohlaja prehitro in s tem posledično ne poka po varih.
Včeraj sem še zadnji kos kolektorja predal varilcu, ki bo morda še ta teden skupaj vrgel zadevo.
Slikce bom probal čimprej vržt gor, pa da slišim kritike.
Največja jeba je bilo krivit cevi. Nato vse to spravit v 4-1 sistem.
Šit je ker sem zelo omejen s prostorom. Te cevi smo morali spraviti iz 4 v 1 v karseda malo centimetrih. Se pravi so cevi zelo kratke. In plini hitro pridejo do turbine.
Cevi niti slučajno niso equal lenght, za kar mi je ravno do Bosne. Teorija gor al dol, ma da dela k pr norcih :-)
Sledila bo izdelava 70 mm rora. o tem v drugi temi, enkrat drugič. Sam tolk da se vam sline pocedijo.

Re: Izpušni kolektor by djsly
Po nekih teorijah je to pri turbinah se boljse, ker potem po enih ceveh pridejo prej plini in vnaprej pozenejo turbino, po daljsih pa potem kasneje podprejo zadevo. Sam pri tej teoriji so delali dve in dve cevi enake.djsly napisal/-a: Cevi niti slučajno niso equal lenght, za kar mi je ravno do Bosne. Teorija gor al dol, ma da dela k pr norcih :-)
Ce sem prav posten, nisem v nulo razumel bistva te teorije, ampak bom ze nasel nekje kaksno razlago, da jo bom postekal.
/jan
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Jah kokr js zastopm nahitr - pri NA je fajn če je uravnotežen enakomeren tok iz vseh celindrov, ker tako motor pol najlepš dela. Pri Turbo se gre za to, da plini poganajo turbino in če pride del plinov kasneje do turbine je to vrjetno dobrodošlo iz tega vidika, da se turbina dlje vrti.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Če gledaš zadnjo slikco:
Na vrhu so šraufi, kamor pride wastegate. Spodaj pa turbina.
Komoro smo zmanjšali kolikor smo jo lahko. Ne vem koliko to vpliva na pretok.
Ko smo prvi kolektor zamenjali, se je turbina veliko lažje in hitreje zavrtela (boost takoj skočil na 1.5 bar). Tko da bolje je kot pri prvem kolektorju.
Dodano: Zlo težko je lično narest da grejo 4 cevi v eno in to potem na turbino. Smo probali, pa je preveč zajebano variti (argon) pa še veliko več varov je na enem kupu, kar je posledinčo večja verjetnost pokanja. Tko da zato tista komora.
Na vrhu so šraufi, kamor pride wastegate. Spodaj pa turbina.
Komoro smo zmanjšali kolikor smo jo lahko. Ne vem koliko to vpliva na pretok.
Ko smo prvi kolektor zamenjali, se je turbina veliko lažje in hitreje zavrtela (boost takoj skočil na 1.5 bar). Tko da bolje je kot pri prvem kolektorju.
Dodano: Zlo težko je lično narest da grejo 4 cevi v eno in to potem na turbino. Smo probali, pa je preveč zajebano variti (argon) pa še veliko več varov je na enem kupu, kar je posledinčo večja verjetnost pokanja. Tko da zato tista komora.
Zadnjič spremenil djsly, dne 09 Jun 2005, 07:43, skupaj popravljeno 1 krat.

-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Tist na vrh naj bibilo za WG(waste gate)
je pa res najbolj cuden kolektor kar sem jih vidu...
se da 100xc bolj enostavno narest pa da ne recem da tud bolj
efektno...
Tuki si mal poglej kako se delajo kolektorji za turbace
http://www.honda-tech.com/zeroforum?id=53
LP
je pa res najbolj cuden kolektor kar sem jih vidu...
se da 100xc bolj enostavno narest pa da ne recem da tud bolj
efektno...
Tuki si mal poglej kako se delajo kolektorji za turbace
http://www.honda-tech.com/zeroforum?id=53
LP
MUGEN CR-X
koshiR: Ni placa. Še to so predolge cevi skor. Spredaj je tolk mal placa, da sem mogu klimo vn fukn't, pa še ventilator ta tanek gor dat...
Dobrodošel vsak nasvet za izdelavo kolektor ver. 2 :-)
Tole: http://www.imagestation.com/picture/sra ... e710fd.jpg
Hmm...
Dobrodošel vsak nasvet za izdelavo kolektor ver. 2 :-)
Tole: http://www.imagestation.com/picture/sra ... e710fd.jpg
Hmm...

-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
KoshiR: Švasanje prepusti nam. Ideje so pa vedno dobrodošle.
Hemy: Kej veš kako se obnese argonsko varjenje? Kako je z vari, pokajo?
evo tu si lahko pogledaš avto:
http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... c&start=20
in:

Hemy: Kej veš kako se obnese argonsko varjenje? Kako je z vari, pokajo?
evo tu si lahko pogledaš avto:
http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... c&start=20
in:

-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
No o tem sem govoril za simple and cheap
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1259491
Ce kje ni placa za turbo je to v starem CRX-u
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1259491
Ce kje ni placa za turbo je to v starem CRX-u
MUGEN CR-X