Nameravam si izdelati sprednji in zadnji strut brace.
Sedaj pa sledi vprašanje, kako dolga mora biti zadeva? Pri vtiju sem imel SB gor original in ko sem enkrat odmontiral dol in avto spustil z dvigalke zadeva enostavno ni šla gor, striglo za kakšnega pol cm. Potem sem moral avto na sredini dvigniti in namontirati SB.
Zdej me pa zanima če grem jst v izdelavo tega kakšna je pravilna dolžina? Na netu sem zasledil tudi takšne ki so nastavljivi po dolžini. Je to bistvenega pomena ali pač važno da zadeva je.
Težko boš našu tazga, k ti bo pasu direkt na tvoj avto, pa da je samo iz enga kosa. K rabljen avto je lahko zamakljen. Nastavljivega pa nastaviš in ko ga nastaviš na "tvojo" dolžino, potem je čisto dovolj trden.
Fantje ste razmišljali, kako ta zadeva deluje v primeru trka? Sploh zdele ko je zima, pa lahko kak norc prleti v vas. S to zadevo vam sfuka cel avto.
In ne verjamem da rabte met tolk trden avto pozimi, ko ga ne tiščite tolk kot poleti. Ali pač?
Če bi bil v taki nesreči, da bi mi zvilo en stolp amortizerja (strut) bi bil avto zrel za prodajo po delih. Če zvije zaradi tega še drugega mi je čisto vseeno.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
No sej, tko kot praviš ircar. Sam jst po cesti ne norim. Zato ne rabim tega. Po pisti pa se vozim 1x na leto, tko da se mi tud ne daje tole not samo za 1x letno, ko bi mi prav prišlo.
mene tudi zanima kje bi lahko za bravota nabavo sprednji Strut brace in pa zadnji Sway Bar če ima kdo mogoče kakšno sliko ali pa kako inf.. kje nabavit tudi kaka home made varjanta nebi bila slaba
no, sicer bom mal staro temo razkopal, pa vseeno.
jaz si bom zdej delal strut bar, pa me zanima, kaj je boljše: a naj naredim fiksnega, ali nastavljivega, da ga lahko še mal našponam?