Stran 1 od 2

Razširitev blatnikov za 5mm... the cheap way?

Objavljeno: 27 Sep 2005, 22:31
Napisal/-a re-volt
o.z. samo odstranitev notranjega robu brez uporabe flexarce... kkšne ideje ali predlogi kr se trenutno tut vozt ne morm :) zmankata mi pa 2 mm. pajsa k pr norch.

Objavljeno: 28 Sep 2005, 06:35
Napisal/-a Nixxon
Kaj pa če bi samo kanto s kladivom zožal (nabiješ tako da je več placa spodaj). Sem gledal eno oddajo k so fantje na kadettu (I think) samo barvo segreli potem pa s kladivom kante "zožali".

Objavljeno: 28 Sep 2005, 06:40
Napisal/-a djsly
Men je pr 5-ki zadaj drsalo k pr norcih, če sem sam v manjšo luknjico zapeljal. Je pa mela zadaj tak rob cca1.5 cm, tko da sem samo tist rob zavihal gor in s tem pridobil ene 5 mm. Ravno dovolj ;)

nikar pa ne uporabljal kladiva, k bo poču lak, barva se bo krušila. jaz sem z lesenim "kolom" drsal levo desno in ob tem pritiskal na tist rob, tko da se je počasi vdajal ;)

Objavljeno: 28 Sep 2005, 10:01
Napisal/-a G-4S
Fazer ma un valjček, da ti zapegla rob, brez da bi lak poču. Za kakšen cm lahko tud ven porine blatnik.

Objavljeno: 28 Sep 2005, 13:42
Napisal/-a re-volt
sm probou dons na način kladva... pa je barva počla :( ne vid se tolk ampk morm zapact, drugač bo rjavo :(

Objavljeno: 28 Sep 2005, 13:46
Napisal/-a djsly
Jao, pa kwa sem ti reku?!? ](*,)

Ne se ravnat po Zuipovem načelu (Nikar na silo, vzemi večjo macolo). To špila pr njegovem v8.

Eto, zdej pa lohka kr fleksarco pa odrežeš. itak boš moral barvat. Tko maš zdej najmanj truda s tem.

Objavljeno: 28 Sep 2005, 14:46
Napisal/-a Pugi
Seveda ti je počla, kladu je smrt. Fazer to dela z valjčkom, pa mu pomoje redko uspe pridet čez 1 cm, odvisno od barve.

Najbol da se to poreže preč, al pa not zavala, pa ene obloge si kup, dj jih pihnt, tam pa samo zaščiti barvo, da ne bo rjavelo. (poglej si kake golfe k majo. Še bl širok avto zgleda z obrobami)

Objavljeno: 28 Sep 2005, 15:25
Napisal/-a TypeKoshiR
Mogu bi mal poslusat pa to delat z lesenim zadevami...
drugace je dostkrat folk uporabil bejzbol kij in ga prslonu na gumo in rob pol pa pocas krozis sem pa ke po gumi in zmeri bl potisnes rob notr, sam to je zmer loterija a bo ratal da nau lak pa barva pocla al ne...sam ne smes pa z kladvom nad pleh zmer mors neki mehkejsga najdt

LP

Objavljeno: 28 Sep 2005, 16:23
Napisal/-a re-volt
ja, zj bom pa zupa tožu :P ej a od golfa 2 alpa 3 bi šle obrobe na mojga o.z. a bi se dal upasat? a je že kj podobnga delou? zj mam zadi zimske 155/70 :) če ne bojo šle obrobe grem pa dons ponoč flexarco laufat :) itk ni za štrihat na zunj nč... 2mm :) to bom s penzlnm zapacou :)

Objavljeno: 28 Sep 2005, 17:33
Napisal/-a dejan84
Pr A3M-u ti tud povaljčkajo tko da barva poč. Slika Slika
Jst bom tud šou ko bo denar lepo do fazerja, da mi potegne vn, ker mi v vsaki mal globji luknji zahrusta Slika

Objavljeno: 28 Sep 2005, 19:14
Napisal/-a cc 206
Jao lolek :-° , spodaj na blatniku ma vsak avto rob 8 mm,
počak da bo mal sonca ce pa ga ne bo, pa avto v garazo,
radiator not, pa pustis da se vse lepo zagreje pleh, garaza, lak
in tako dalje, pol pa še fen v roke pa dodatno segrejes tam lak, pol pa
kombinirke v roke pa rob pocas gor obracaj, sam na kombinirke si daj
gumo da ne bos laka sprasko, pa greš 2 do 3x tko cez cel blatnik pa mas rob dokonca gor obrnjen

Objavljeno: 28 Sep 2005, 19:31
Napisal/-a iKst
Glih danes sem to delal, ker imam spredaj prenizek avto in mi rob ob gumo drgne. Mi je cel rob ven potegnilo.

Zadeva s kladivom in lesom deluje. Na zunanjo stran sem nastavil večji kos lesa zavit v krpo, da se barva ne poškoduje od znotraj sem pa s plastičnim kladivom potolkel rob. Na začetku sem sicer probal z navadnim kladivom kr točt po prasic, pa je mal barva popokala, tko da je treba z občutkom :)

Objavljeno: 28 Sep 2005, 19:38
Napisal/-a G-4S
Yup, segret je treba lak, tako kot je reku 206cc. Tud Fazer najprej segreje, pol pa "valjčka"

Objavljeno: 28 Sep 2005, 19:43
Napisal/-a Dust
so že nekateri povedali in najlažje in najcenejše je tak,da dobiš haisluftfen-izgleda ko neki fen,samo da je dost močnejši,če ga nima kdo doma,si ga sposodi pri kakšnem avtoličarju ali pa kje drugje,nato lepo segrej lak okrog delovne površine,vzemi gumi kladivo ter les in gremo naši :D ...sej tudi tam ko ti dela z valčki je največ odvisno,ali ti bo barva počila al ne,če ti dovol greje lak,da postane prožen in če ne "vlači ven" prehitro ter za preveč na enkrat...

Objavljeno: 28 Sep 2005, 19:46
Napisal/-a Dust
Pugi napisal/-a: (poglej si kake golfe k majo. Še bl širok avto zgleda z obrobami)
Rjavi pa še bolj spodaj,kot pa če obrob ne bi imel

Objavljeno: 29 Sep 2005, 08:09
Napisal/-a Speedy
Da ne bote preveč grel lak, k se bo napihnu kot balon in odtopu! [-X

Objavljeno: 29 Sep 2005, 08:45
Napisal/-a Eddy
nevem kaj komplicirate: jaz sem na svojem vzel flex v roke pa odrezal vse 4 robove....potem pa penzl pa barva pa samo po odrezani površini pobarvat...ni rje,lepo zgleda...nč ne drajsa \:D/

Objavljeno: 29 Sep 2005, 11:59
Napisal/-a re-volt
Eddy napisal/-a:nevem kaj komplicirate: jaz sem na svojem vzel flex v roke pa odrezal vse 4 robove....potem pa penzl pa barva pa samo po odrezani površini pobarvat...ni rje,lepo zgleda...nč ne drajsa \:D/
točn to je dons moja naloga [-o< [-o< [-o< nj mi rata prosm

Objavljeno: 29 Sep 2005, 21:58
Napisal/-a re-volt
ma nč, avto je od dons u garaži, upam da nm bo ratal neki tacga nardit --> http://doctordj.photovillage.org/photo.php?id=10539

Objavljeno: 30 Sep 2005, 06:09
Napisal/-a cc 206
A nimas ti napisan v naslovu 5mm :-° :-° :-°