Stran 1 od 2
Wastegate in feder
Objavljeno: 15 Sep 2005, 11:32
Napisal/-a djsly
Končno dobil madafakin wastegate. Folk misli da so ZLATI ! ! ! !
back to subject
No orginal wg (audi S2) nima za nastavljat pritiska. Torej moram to narest sam.
Se pravi en vijak, katerega se prtegne (al pa popusti), tko kot ima recimo Edo pri svojem.
Me pa zanima kako to nardit.
A sam lukno zvrtat v zgornji del, pa navoj narest in vijak not, al je kaj bolj komplicirano?
Ima kdo kako shemo kako je zgornji del WG-a sestavljen?
lp sly
Objavljeno: 15 Sep 2005, 12:03
Napisal/-a djsly
Evo tkole wg:
Pa še ena shema:
Jst moram vijak spravit tja, k je tist moder (feder). Da ga lahko pritegnem, da mi nič raka ne spusti čez WG, kadar to hočem.
Se kapiramo?
Objavljeno: 15 Sep 2005, 21:25
Napisal/-a 2.7TT
Kolikor je meni znano (pa verjamem, da mi ni dosti), wastegate deluje tako, da pritisk iz sesalnega dela odpre wastegate, kateri potem spusti pline mimo turbinskega dela v izpuh in s tem zmanjsa moc turbine. Tako je edino logicno, saj analogno krmiljene turbine na tak nacin preprecujejo overboost - ce turbina prevec napihne, se wastegate odpre in turbina izgubi moc. Vsaj pri VAG-u je tako. Torej, ce noces, da ti bo odpiralo wastegate, daj na cevko, katera pride na wastegate gor en ventil, kakrsnega imajo akvaristi za regulirati pihanje mehurckov v akvarijih. Odpres - normalno, zapres - raketa. Moram te pa opozoriti, da postane z zaprtim wastegate-om avto nemiren ko pes, saj se samo dotaknes gasa in zadeva skoci iz mesta. Nic vec romantike in uglajenega delovanja, pa tudi ko spustis gas, zna ruknit...
Sem to naredil in vem, kako to zgleda.... skoraj nevozno za normalen promet
my .2 cents worth.
/jan
Objavljeno: 15 Sep 2005, 22:00
Napisal/-a djsly
JA to ti je jasno. Točno tako deluje WG kot si oposal. Ampak če ne spustim nič zraka čez WG pomeni turbina na POLNO, kar bi blo po moje preveč. Bi strgu motor. Kolega je to naredu na Dedri T

Zato bi moral narest da lahko z vijakom kontroliram boost.
Tako imam sedaj:
Sem pa dobil ta link, če še koga zanima. Tkole bom naredu:
http://www.sjmautotechnik.com/parts_pro ... ginst.html
Romantika z alfo? Bwaaaahahahaha....ščijem v gate

Objavljeno: 15 Sep 2005, 22:09
Napisal/-a 2.7TT
Fixing the non-existing problem... zakaj bi se visjemu boostu na vhodu wastegate-a upiral z mocnejsim fedrom?
Boost controller (lahko manualni, na vijak) ti procentualno zniza boost na wastegate-u, kolikor ga privijes. To pomeni bolj ali manj zaprt wastegate, ne pa popolnoma (ce noces).
Tam pri RSR-u jih imajo toliko, da jih celo prodajajo
/jan
Objavljeno: 15 Sep 2005, 22:28
Napisal/-a djsly
-->.. zakaj bi se visjemu boostu na vhodu wastegate-a upiral z mocnejsim fedrom?
NAjcenejša varianta. Jaz se ne bi upiral višjemu boostu. Upiral bi se nekontroliranemu boostu, kar bi imel če bi bil wg skoz zaprt, bi turbina tolk hitr in močno filala, da bi nekaj utrgalo.
Tega nočem.
O kakšnem boost kontrolu govoriš ko omenjaš RSR?
Objavljeno: 15 Sep 2005, 22:39
Napisal/-a Jolly
djsly napisal/-a:-->.. zakaj bi se visjemu boostu na vhodu wastegate-a upiral z mocnejsim fedrom?
NAjcenejša varianta. Jaz se ne bi upiral višjemu boostu. Upiral bi se nekontroliranemu boostu, kar bi imel če bi bil wg skoz zaprt, bi turbina tolk hitr in močno filala, da bi nekaj utrgalo.
Tega nočem.
O kakšnem boost kontrolu govoriš ko omenjaš RSR?
Neki takega verjetno
Kle je pa malo razlozeno kako stvar deluje
http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 9548107dfa
Objavljeno: 15 Sep 2005, 22:39
Napisal/-a 2.7TT
http://www.bonalume.it/index_eng.asp?a= ... prod&id=21
Najbolj sigurna in priporocljiva varianta za tvoj primer. Jaz se ne bi s fedrom od WG-ja igral. To stelas na easy kakor hoces....
/jan
Objavljeno: 15 Sep 2005, 23:18
Napisal/-a iKst
Na kakšnem principu tole deluje ? Če je to bleed valve stvar ni vredna 10 eurov. Bleed valve zmanjša boost na wastegatu tako, da mimo pušča nekaj zraka. Te zadeve dajejo zelo nestabilen boost.
Če je to un ventil na krogljico in vzmet pol je zadeva dobra. Tlak je zelo stabilen in turbina se celo par 100 obratov prej zbudi.
Montaža je enostavna. Prerežeš cev, ki gre iz wastegata do turbine in vtakneš tole vmes. 5 minut dela.
Objavljeno: 16 Sep 2005, 06:54
Napisal/-a 2.7TT
Tocno tako. Bleed valve je traparija. Na kroglico in feder mora biti.
/jan
Objavljeno: 16 Sep 2005, 10:34
Napisal/-a modriDIRKAC
ja serijsko waste gate ventili ponavadi nimajo fedra za nastavljanje vzmeti...to vidiš edino pri blow off ventilih...najboljša rešitev bo zagotovo boost kontroler ki enostavno odpre wg kadar turbina doseže nastavljen boost...
Objavljeno: 16 Sep 2005, 11:30
Napisal/-a djsly
Ok, se pravi, pustim wg tak kot je in dam tole:
1.8T: A tale stvar na slikci ima feder in kroglico?
Kolk $$ to kej stane $$?
A to dam na tisto malo cevkico, ki štrli na levo stran? (če pogledamo moj wg). Al kam?
Sorry for being n00b

Objavljeno: 16 Sep 2005, 12:20
Napisal/-a 2.7TT
djsly napisal/-a:Ok, se pravi, pustim wg tak kot je in dam tole:
1.8T: A tale stvar na slikci ima feder in kroglico?
Kolk $$ to kej stane $$?
A to dam na tisto malo cevkico, ki štrli na levo stran? (če pogledamo moj wg). Al kam?
Sorry for being n00b

Yup, tole das. Poklici Matjaza, vprasaj koliko stane in se prepricaj, da je na feder in kroglico (ali kaksen soroden sistem) in ne katera od variant bleeding valve-a.
Instaliras pa tako, kot ti je Ikst povedal. Prerezes cevko, katera dovaja krmilni pritisk na wastegate in zadevo vtaknes vmes. No big deal, 5 minut dela.
/jan
Objavljeno: 16 Sep 2005, 12:59
Napisal/-a Charger
Gres v zeleznino in si sam sestavis tako zadevo za jurja.
Objavljeno: 16 Sep 2005, 13:11
Napisal/-a 2.7TT
Charger napisal/-a:Gres v zeleznino in si sam sestavis tako zadevo za jurja.
Yes? More info welcome...
Jaz sem iskal kaj podobnega, pa nisem nic uporabnega nasel...
/jan
Objavljeno: 16 Sep 2005, 13:27
Napisal/-a djsly
A to na tole malo cevkico ki štrli na levi strani???
PS: Zanemari tisto puščico ki kaže na sredino wg-a!!
Objavljeno: 16 Sep 2005, 14:16
Napisal/-a Charger
Sestavljeno je iz vec kosov. Se najlazje s kaksnim T komadom.
Objavljeno: 16 Sep 2005, 16:12
Napisal/-a Jolly
djsly napisal/-a:
Ok, se pravi, pustim wg tak kot je in dam tole:
1.8T: A tale stvar na slikci ima feder in kroglico?
Kolk $$ to kej stane $$?
A to dam na tisto malo cevkico, ki štrli na levo stran? (če pogledamo moj wg). Al kam?
Sorry for being n00b

No stvar je taka da je na kuglico in vzmet
Das pa na tisto cevko ja in res lepo funkcionera, npr. ravno zdaj sm stestrial na nissanu s13 in sm spravil bOOst na 1.1bara (prej 0.75), na s14 pa bOOOOOOOst

narasel na 1.2+ (vec pac ne vemo ker pride prej do cut-off-a

).
Cena sitnica je pa 15k sit
Objavljeno: 16 Sep 2005, 16:20
Napisal/-a SunShiner
fantje, tale stvar je čist odklop, bOOOstu se je čist strgal - zdej mi v MS sploh ne bo treba z unim racing izpuhom vozit ker je bOOOsta DEJANSKO na kilograme

Objavljeno: 16 Sep 2005, 16:45
Napisal/-a 2.7TT
Ponavadi ima wastegate samo en boost port, tale ima pa dva... zgleda, da z zgornjim portom (ki je namenjen boost controllerju) uravnavas pritisk (razliko pritiskov) na vzmet. Ce nimas bost controllerja, potem po sliki sodec priklopis boost cevko na "Compressor reference port" in ta ti odpira wastegate. Zdej, boost controller lahko priklopis tako, da prerezes boost cevko in ga vtaknes vmes, ali pa prerezes boost cevko, vtaknes tam vmes T clem in tretjo cevko speljes preko boost controlerja na tisti zgornji prikljucek, kakor si dal sliko.
Tesko obrazlozit, precej lazje narediti....
/jan