Stran 1 od 1

IAT sensor tuning

Objavljeno: 04 Sep 2005, 09:38
Napisal/-a Stratus_
LP
A je že kdo mogoče predelal napeljavo od tegale air temperature senzorja? A bi biu kak sranje s katalizatorjem, če bi recimo upornost, ki jo senzor javlja ECU-ju povečal za recimo vrednost 20°C temperature vstopnega zraka in bi ECU poveču količino bencina skoz injektorje, ker bi mislu, da je zrak hladnejši, kot je v resnic..Naredu bi kr en off/on switch pa en potenciometer tja do 2-3 kOhme

Sam tko mal za experiment..

Objavljeno: 04 Sep 2005, 23:05
Napisal/-a Charger
Kaj naj bi s tem pridobil, razen vecje porabe?

Objavljeno: 05 Sep 2005, 12:01
Napisal/-a 2.7TT
Fant, pri dizlu to slabo funkcionira, pri bencincu pa nikakvo...

/jan

Objavljeno: 05 Sep 2005, 13:40
Napisal/-a Stratus_
aha pol se pravi, da če bi dal v cilinder pri isti količini zraka mal več bencina, bi pol zmanjkal kisika in neb mogu ves bencin zgoret..tko, da ni efekta..kaj pa, če so mape v ECU-ju spisane tako, da majo še mal rezerve?..ker ni mi jasn zakaj pol chip tuning na N/A motorjih..ok štekam pr turbaših lahk boost povečaš in pride več zraka in kisika pa pol lahk več bencina zgori..sam pol DEJANSKO pr čipanju N/A motorja ne pridobiš nič...

Objavljeno: 05 Sep 2005, 14:08
Napisal/-a Charger
Chip tuing pri NA motorjih deluje tako da se ZMANJSA kolicina goriva in premika predvizg. Tovarnisko ga je prevec - goriva. Gre pa za zelo majhne popravke kjer nimas brez natancne merilne opreme kaj iskati.

Objavljeno: 05 Sep 2005, 14:20
Napisal/-a Stratus_
aaa to pojasni vse :-#

thx :D

Objavljeno: 06 Sep 2005, 08:39
Napisal/-a 2.7TT
...posledicno ti revna mesanica ne hladi vec toliko batov in bloka, zato pa lahko vsaketoliko kje naokoli vidis bate z luknjo na vrhu, katero pa niso z bormasino zvrtali =;

/jan