Sistem sunshiner. Ali je to najbolje ali obstaja še kaj boljšega?
Se pravi da direkt na turbino sam eno cev, ki vodi nekam stran od motorja.
Jst bi tako cev samo malo zakrivil proti tlom. Dolžina te cevi bi bla ene 25 cm samo. Se pravi eno koleno samo, da plini šopajo v tla, da mi ne skuri česa
A bi blo to najbolj optimalno al bi blo bolje še kak lonc ali kaj drugega dat gor?
djsly napisal/-a:
Se pravi da direkt na turbino sam eno cev, ki vodi nekam stran od motorja.
Jst bi tako cev samo malo zakrivil proti tlom. Dolžina te cevi bi bla ene 25 cm samo. Se pravi eno koleno samo, da plini šopajo v tla, da mi ne skuri česa
jst nebi tlaču direkt na turbino samo ene 25cm cevi.. al si mislu direkt na downpipe?
kar se pa sistema "takoj-za-kolesom-vn" tiče pa ne vem, če se lahko naredi še kaj boljšega... jst s tem izpuhom pridobim cca.30hp oz. se mi boost dvigne za 0,2 bara
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Idealno je voziti povsem brez izpuha na turbo motorjih. Lahko se ob dyno day preskusi vse te teorije. Ce komu s kakrsnimkoli izpuhom (ki ustvarjajo takoimenovani backpressure , ta mimogrede skodi tudi NA motorjem) uspe spraviti vec KM iz avta kot samo s downpipe cevjo, potem se bo svet zacel vrteti v drugo smer.
Charger napisal/-a:Ce kdo rabi backpressure naj si zatlaci banano v izpuh. Avto bo letel kot nikoli prej.
Ne ne, sprašujem zato, ker ga mam js dost malo, ker nimam kata, pa prehodn lonc zadej ("športn"). Mal mi sicer nazaj seka, ampak je ql. Navor se je povečal, konji pa tud.
Charger, kolk predlagaš fi cevi za moj ror. Mašina 1.6, cca 125KM, 170Nm...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Pa ko boš pugiju odgovarjal, povej še kaj se pridobi z večanjem fija in kaj se zgubi...Morda pade navor in moč zraste ali pa obratno, ali se oboje poveča ali lahko oboje pade...seveda me zanima za NA motor
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
v bistvu res ja... ker če primerjaš s hondami ima bingo z 1.4 mašino in 90hp fi 45, za tvojga pa za ESIja ne vem, VTI ma pa nekje med 50 in 55. za tunane VTIje (do 200hp) pa se uporablja max.fi 60
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Cevi se ponavadi podajajo z zunanjim premerom.
Za Pugijev 1.6 bo 50mm dovolj. Po moznosti s pravimi in ne spestanimi krivinami. Kaj pomaga 50mm izpuh, ce ti na stroju za krivljenje stisne cev v krivini na 40mm.