Motorji s tuning potencialom

Vse kar je za povedati in ne paše v druge kategorije...
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

1.8T napisal/-a:VAG 1.8T 2.7TT
Subaru 2.0T 2.5T
Renault 2.0T

Polhno je tega, odvisno kaj hoces.... predvsem pa glej na 4x4, to ti je predpogoj...

/jan
Kateri renault ima 2.0T ??
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

:)
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

Še kak starejši model ???
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

R21 2.0T
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Evo da ponovim objavo na saxu:

od bmw N/A robe imaš M20B25 (tak kot pri meni) ki je kar zaprt serijsko,predvsem dihalni sistem je zelo tunabilen(17KM sem dobil na izpuhu in intejku),potem imaš 24v verzije 2,5 motorja z oznako M50B25,pol pa še vsa M roba z oznakami:

E30 M 3 motorji : S14B23(od 194 do 220KM)....in sicer v 4 izvedbah ki se ne razlikujejo po oznaki le pri novejših je dodana kratica EVO ki je pomenila še par dodatnih konjičev..
E36 M 3 motorji: M3 3,0(286KM)= S50 B30.......M3 3,2(321KM)= S50 B32
E34 M5 motor: M5 3,6l(315KM)= S38 B36......... M5 3,8l(340KM)=S38 B38
to je kar se tiče starejših motorjev ki preverjeno opravljajo svojo nalogo.....po svetu jim dodajajo vse živo gor od kompresorjev do turbin....
Slika
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

za nebivedu..

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Slide
Professional Drifter
Prispevkov: 159
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
Kraj: Trboule(matk****)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Slide »

Eddy napisal/-a:Evo da ponovim objavo na saxu:

od bmw N/A robe imaš M20B25 (tak kot pri meni) ki je kar zaprt serijsko,predvsem dihalni sistem je zelo tunabilen(17KM sem dobil na izpuhu in intejku),potem imaš 24v verzije 2,5 motorja z oznako M50B25,pol pa še vsa M roba z oznakami:

E30 M 3 motorji : S14B23(od 194 do 220KM)....in sicer v 4 izvedbah ki se ne razlikujejo po oznaki le pri novejših je dodana kratica EVO ki je pomenila še par dodatnih konjičev..
E36 M 3 motorji: M3 3,0(286KM)= S50 B30.......M3 3,2(321KM)= S50 B32
E34 M5 motor: M5 3,6l(315KM)= S38 B36......... M5 3,8l(340KM)=S38 B38
to je kar se tiče starejših motorjev ki preverjeno opravljajo svojo nalogo.....po svetu jim dodajajo vse živo gor od kompresorjev do turbin....
EDOOOOO....kaj si z intejkom naredu 8-[
pa še za izpuh čakam tvoje mnenje v eni temi.... [-(
Slika
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

dej link do teme na pm...zblojen sm dons pa se mi ne da iskat ](*,)
Slika
Odgovori