Stran 1 od 2

Visok pritisk olja

Objavljeno: 14 Jul 2005, 07:49
Napisal/-a _BANDIT_
Včer smo končno zakurblali mojo motorko in je vse OK. Skrbi me edino nekaj, pa ne vem ali me ima to kej za skrbet al ne.

Ko sem med lavfanjem motorja spremljal pritisk olja, je ta prišel tudi do 7 barov. Zdej pa ne vem ali lahko previsok pritisk na kakšen način slabo vpliva na motor ali ne in je to le dobro. Fora je v tem, da sem vgradil heavy duty oljno pumpo, ki daje visok pritisk (HP) in velik volumen (HW).

Za moje pojme je visok pritisk olja prej pozitiven kot ne. Bega me edino to, zakaj imajo potem nekateri motorji vgrajene senzorje za previsok pritisk olja.

Objavljeno: 14 Jul 2005, 07:53
Napisal/-a TypeKoshiR
Pr men je tud kar velik pristisk olja napram originalnemu tud mal predelana oljna pumpa, sam kolikor jaz vem naj nebi biloo to nic narobe oz naj bi bilo bolj pozitivno...bo pa se kaksen drug kaj povedal

LP
Ce ti je kaj lazje moj nabije tud cez (75psi) 5 bar-ov
pomoje da je dost odvisno tud od olja k prej z redkim mi nit olk nabil

Objavljeno: 14 Jul 2005, 08:04
Napisal/-a _BANDIT_
To je res ja, pa tud olje je bilo hladno takrat.

Sej pravim, za moje pojme tud nima bit kej narobe, če je pritisk višji. V bistvu ma to veze samo pri ležajih, če ima sploh. Samo ležaji se bodo pomoje počutili bolje pri višjem oljnem taku kot pri nižjem.

Objavljeno: 14 Jul 2005, 08:23
Napisal/-a RedBull
men se tud zdi da nima kaj bit,razen tega da imaš zaradi tega še boljše mazanje na vrhu glave.

Objavljeno: 14 Jul 2005, 08:36
Napisal/-a nebivedu
Večji pritisk olja pomeni tut večje mazanje in hitrejši pretok olja, ampak s tem tudi večje segrevanje zaradi trenja olja(mogoče mal napačen izraz, ampak če hitrej teče in je pod velikim pritiskom se tut segreva in posledično je kr dost vroč, kar pa je slabo za mašino).
A si pomislu na oljni hladilnik, pa ti bo malo padel pritisk in še bolje bo hladilo mašino. Imaš pa še eno dodatno rešitev - večina ameriških V8 mašin v avtomobilih z slabim ohlajanjem(premalo prostora za dobro hlajenje - ponavadi kombiji ki se vozijo pretežno v mestu) imajo to rešeno z dodatnim rezervarjem za 10 ali 15 litrov destilirane vode in jo dozirajo v mašino poleg mešance bencina in zraka. Ta rešitev hladi mašino, ker je para bolj hladna od ognja, čisti mašino, ker voda razgradi saje in daje dodatno moč, ker doda para tudi svojo energijo ko jo probaš stisnt v komori, ter s tem posledično zmanjša porabo bencina, ker dobiš z manj količine bencina več moči - še od pare zraven.

Glede vodnega injektiranja je na internetu kr nekaj strani, kjer to prodajajo in pride vse skupaj 40k sit(rezervar, cevke iz kovine, ker pridejo ovite okoli kolektorja in izpuha da se voda upari, šobe, pumpa in deli za montažo vsega na avto).

Objavljeno: 14 Jul 2005, 08:57
Napisal/-a _BANDIT_
Vodno injektiranje ne pride v poštev,ker jest glih ne verjamem preveč v to. Pa tud ni res, da ima to večina, ker jest to nisem videl še pri nobenem, pa sem jih videl že kar nekaj.
Glede olja je tako, da oljni hladilnik bo prišel enkrat v poštev res, trenutno pa sem problem z vročim oljem rešil tako, da imam namesto 4 literski karter(kot ima res večina amerikancev) kar 7 literskega, kar pomeni 3 litre več olja v sistemu.

Objavljeno: 14 Jul 2005, 09:05
Napisal/-a djsly
Nisem zasledil ali je to pritisk pri prostem teku al pri priganjanju?

Za Q4 vem da ima prosti tek 4 bare, ko ga prtisneš pa z lahkoto stoji na 8 bar.

Objavljeno: 14 Jul 2005, 09:47
Napisal/-a nebivedu
_BANDIT_ napisal/-a:Vodno injektiranje ne pride v poštev,ker jest glih ne verjamem preveč v to. Pa tud ni res, da ima to večina, ker jest to nisem videl še pri nobenem, pa sem jih videl že kar nekaj.
Glede olja je tako, da oljni hladilnik bo prišel enkrat v poštev res, trenutno pa sem problem z vročim oljem rešil tako, da imam namesto 4 literski karter(kot ima res večina amerikancev) kar 7 literskega, kar pomeni 3 litre več olja v sistemu.
Vodno injektiranje so imel že med 2 svetovno vojno v spidfire-jih(ne vem kak se pravilno napiše) in mustangih američani in angleži, da so lahko lovil hitrejše nemške avione, pa da so jim lahko pobegnil. Tko da ne vem, če je to glih natega.

Sam sem videl že kr nekaj avtov s tem in tut na svojega sem hotel montirat, sam sem se potem namesto da bi šel cestni avto rihtat odločil za terenca. Tukaj pa ni problemov s pregrevanjem.
Resda tist na internetu nakladajo ko pravijo do 50% moči, je pa res da ti kakih dodatnih 20% hitro da vodna para saj je kompresija pri pari visoka.
Kar se pa tiče čiščenja mašine z vodno paro, pa verjamem, ker voda veže saje nase in jih razgradi.

Objavljeno: 14 Jul 2005, 09:53
Napisal/-a Eddy
Pritisk mora biti visok pri toražnih motrojih,ne skrbi,bolje da je malenkost višji kot nizek :-$

Objavljeno: 14 Jul 2005, 09:57
Napisal/-a _BANDIT_
Sej poznam ta sistem, tud vem, da so ga izumili med vojno za letala pa to. Samo v avtu pa tega še nisem videl.

Objavljeno: 14 Jul 2005, 10:53
Napisal/-a nebivedu
Tukajle je par strani. Nekateri sicer nakladajo da ti da 50% moči poleg samo ne verjamem, prej bi reku od 10 do 20%.

Water injection na motorju + na koncu strani kalkulator za izračun ???
http://www.rbracing-rsr.com/waterinjection.html

Pa mal komentarjev na water injection zadevo
http://www.hackaday.com/entry/1234000393047637/

Angleška firma ki to serijsko proizvaja - elektronsko krmiljenje pumpe za vodo + dodatno krmiljenje šob do dodatnih 200bhp(kar ne verjamem čist, ampak nej jim bo)
http://www.aquamist.co.uk/

Pa še ene par strani ki se prav s tem ukvarjajo
http://autospeed.drive.com.au/cms/article.html?&A=0115
http://www.rallycars.com/Cars/WaterInjection.html

Tega sm pa jst hotu kupit - cena 219 dolarjev
http://www.racetep.com/wik.html

Pa še nekaj na metilni alkohol
http://journeytoforever.org/biofuel_lib ... h/me3.html

Objavljeno: 14 Jul 2005, 11:57
Napisal/-a TypeKoshiR
To smo mi ze vse dal skoz, sam k smo cekiral vse hude dragsterje oz. vse k so v NHRA ni nobenga avta z to zadevo...tko da je kar mal sumljivo...ceprav razlozeno je vse lepo fino in fajn...najbolj priporocljivo naj bi bilo za turbo motorje, ker se zrak ohladi

CYA

Objavljeno: 14 Jul 2005, 12:14
Napisal/-a cc 206
Ja, pol pa bi se moglo to nekje sprobat :-° :-° :-°

Objavljeno: 14 Jul 2005, 12:35
Napisal/-a mloncar
pred časom sm si downloadu oddaje High performance in pa Serious power.. ..v teh oddajah je preje reportaž iz dragov na japonskem in je blo dostkrat omenjen water injection! tko, de stvar je funkcionalna, ampak ni tako razširjena med tunerji!

Objavljeno: 14 Jul 2005, 13:06
Napisal/-a nebivedu
mloncar napisal/-a:pred časom sm si downloadu oddaje High performance in pa Serious power.. ..v teh oddajah je preje reportaž iz dragov na japonskem in je blo dostkrat omenjen water injection! tko, de stvar je funkcionalna, ampak ni tako razširjena med tunerji!
Ponavadi stvar grdo zgleda s tistim rezervarjem in vsemi cevkami, večina ljudi pa hoče neki pokazat na mašini, zato se rajš odločijo za hard zadeve.

Pa nekak nikjer nisem našel slabosti water injectiona - to me mal skrbi.

Objavljeno: 14 Jul 2005, 13:51
Napisal/-a Eddy
mloncar napisal/-a:pred časom sm si downloadu oddaje High performance in pa Serious power.. ..v teh oddajah je preje reportaž iz dragov na japonskem in je blo dostkrat omenjen water injection! tko, de stvar je funkcionalna, ampak ni tako razširjena med tunerji!
map torrent file al pa edk2?
me mal zanimajo taki dokumentarci O:)

Objavljeno: 14 Jul 2005, 13:52
Napisal/-a Pugi
O water injection bo 1.8T znal kej povedat, ker se je že neki ukvarjal s tem...

Objavljeno: 14 Jul 2005, 14:00
Napisal/-a nebivedu
Pugi napisal/-a:O water injection bo 1.8T znal kej povedat, ker se je že neki ukvarjal s tem...
Bi bilo pa zanimivo to montirat v avto - če bi se kdo odloču za kej takega se javim, da mu pomagam zmontirat in stestirat. Zdej ko imam terenca, sicer nimam nekih hudih problemov s pregrevanjem, samo bi bilo pa zanimivo kej takega sprobat - če bo kdo nabavu, pa ne verjame, da bi to čist delal, lahko na mojmu avtu sprobamo - je še frgazer in razen kakega cukanja v fazi testov ne more nč druzga bit narobe(ob pravilni vgradnji seveda)

Objavljeno: 14 Jul 2005, 14:03
Napisal/-a mloncar
Eddy napisal/-a:
mloncar napisal/-a:pred časom sm si downloadu oddaje High performance in pa Serious power.. ..v teh oddajah je preje reportaž iz dragov na japonskem in je blo dostkrat omenjen water injection! tko, de stvar je funkcionalna, ampak ni tako razširjena med tunerji!
map torrent file al pa edk2?
me mal zanimajo taki dokumentarci O:)
žal trenutno nimam nobenih linkov, ker sem na službenem compu! sem pa vse te oddaje našu na e-muli. ko pridem domou bom mal prečekiru in če najdem kak uporaben link ga objavim!

Objavljeno: 15 Jul 2005, 11:45
Napisal/-a modriDIRKAC
no poslušte zdj....pritisk olja ne sme nikoli presežt 4,5 - 5 barov....zakaj...kanal za mazanje ki je zvrtan skozi gred je vedno samo na enem mestu na povrsini kjer nalega ležaj...torej če pride do previsokega pritiska olja potem ta začne odrivati ojnico iz centra tako da na mestu kjer je kanal nastane precej debel oljni film na drugi strani (180 stopinj) ležaja pa je zelo tanek oz ga sploh ni...tukaj pa začnejo nastajati težave....to je sicer teorija...v praksi ne poznam primera da bi avto zaribu zarad previsokga pritiska vendar je nekaj zagotovo na tem....tko da ti priporočam da se pozanimaš na kakšnem tlaku mora zadeva funkcionirat...da ne bo kakih nepotrebnih komplikacij....