100 oktansko gorivo na vseh OMW črpalkah
Objavljeno: 17 Jun 2005, 11:10
Od petka, 17. junija dalje, bo družba OMV Slovenija na vseh svojih bencinskih servisih v Sloveniji ponudila novo 100-oktansko pogonsko gorivo "OMV Super 100". Tako se bo Slovenija pridružila Avstriji in petim drugim državam, v katerih je na bencinskih servisih podjetij iz skupine OMV na voljo 100-oktansko gorivo izjemne kakovosti.
OMV, vodilni srednje-evropski koncern za nafto in zemeljski plin, kupcem omogoča, da za enako vsoto, ki so jo doslej odšteli za 98-oktanski bencin, dobijo več. Polnilne naprave bencinskih servisov bodo tako poleg 95-oktanskega bencina po novem točile 100-oktansko gorivo OMV Super 100, 98-oktanski bencin pa bo umaknjen iz prodaje.
Gorivo OMV Super 100 ne vsebuje žvepla in drugih nečistoč, kar izboljšuje učinkovitost katalizatorjev za izpušne pline in jim podaljšuje življensko dobo. Zaostreni predpisi na področju preverjanja brezhibnosti delovanja avtomobilov, še zlasti čistosti izpušnih plinov, dajejo gorivu OMV Super 100 prednost pred uporabo drugih goriv, ki so na voljo na slovenskem trgu.
Z uvedbo 100-oktanskega bencina na slovenski trg družba OMV Slovenija in Skupina OMV ponovno dokazujeta usmerjenost k inovacijam in gospodarnosti: zaradi učinkovitejšega izgorevanja in aditivov, ki zmanjšujejo trenje, OMV Super 100 zagotavlja do štiriodstotni prihranek pri porabi goriva.
Dimitrij Zadel, direktor OMV Slovenija: "Novo gorivo, ki ga uvajamo na naše bencinske servise po Sloveniji, je rezultat raziskav, razvoja in znanja strokovnjakov iz dunajske rafinerije Schwechat. Gorivo OMV Super 100 je bilo razvito v tesnem sodelovanju z avtomobilskimi izdelovalci, zato povečuje učinkovitost, gospodarnost in ekološkost sodobnih pogonskih agregatov."
Učinke višjega oktanskega števila je zaznati že ob prvem polnjenju posode za gorivo. Voznik nemudoma začuti večji navor motorja, kar zagotavlja boljše pospeševanje in z njim povezano večjo varnost pri prehitevanju. Poveča se učinek motorja pri vzponih in pri vožnji v mestu z nenehno ponavljajočim se ustavljanjem in speljevanjem. Gorivo OMV Super 100 zagotavlja do triodstotni porast moči motorja ter veča izkoristek, še posebej pri bencinskih motorjih s turbinskimi polnilniki in elektronskim uravnavanjem klenkanja.
Vir: OMV Slovenija
OMV, vodilni srednje-evropski koncern za nafto in zemeljski plin, kupcem omogoča, da za enako vsoto, ki so jo doslej odšteli za 98-oktanski bencin, dobijo več. Polnilne naprave bencinskih servisov bodo tako poleg 95-oktanskega bencina po novem točile 100-oktansko gorivo OMV Super 100, 98-oktanski bencin pa bo umaknjen iz prodaje.
Gorivo OMV Super 100 ne vsebuje žvepla in drugih nečistoč, kar izboljšuje učinkovitost katalizatorjev za izpušne pline in jim podaljšuje življensko dobo. Zaostreni predpisi na področju preverjanja brezhibnosti delovanja avtomobilov, še zlasti čistosti izpušnih plinov, dajejo gorivu OMV Super 100 prednost pred uporabo drugih goriv, ki so na voljo na slovenskem trgu.
Z uvedbo 100-oktanskega bencina na slovenski trg družba OMV Slovenija in Skupina OMV ponovno dokazujeta usmerjenost k inovacijam in gospodarnosti: zaradi učinkovitejšega izgorevanja in aditivov, ki zmanjšujejo trenje, OMV Super 100 zagotavlja do štiriodstotni prihranek pri porabi goriva.
Dimitrij Zadel, direktor OMV Slovenija: "Novo gorivo, ki ga uvajamo na naše bencinske servise po Sloveniji, je rezultat raziskav, razvoja in znanja strokovnjakov iz dunajske rafinerije Schwechat. Gorivo OMV Super 100 je bilo razvito v tesnem sodelovanju z avtomobilskimi izdelovalci, zato povečuje učinkovitost, gospodarnost in ekološkost sodobnih pogonskih agregatov."
Učinke višjega oktanskega števila je zaznati že ob prvem polnjenju posode za gorivo. Voznik nemudoma začuti večji navor motorja, kar zagotavlja boljše pospeševanje in z njim povezano večjo varnost pri prehitevanju. Poveča se učinek motorja pri vzponih in pri vožnji v mestu z nenehno ponavljajočim se ustavljanjem in speljevanjem. Gorivo OMV Super 100 zagotavlja do triodstotni porast moči motorja ter veča izkoristek, še posebej pri bencinskih motorjih s turbinskimi polnilniki in elektronskim uravnavanjem klenkanja.
Vir: OMV Slovenija