100 oktansko gorivo na vseh OMW črpalkah

Vse kar je za povedati in ne paše v druge kategorije...
Uporabniški avatar
Sunshine
Greenstuff
Prispevkov: 25
Pridružen: 17 Jun 2005, 10:27

Odgovor Napisal/-a Sunshine »

men se fuul pozna, tako v pospeških kot pridobljenih KM in 2 litra manjši porabi :^o no brez sanjarjenja, razlike v oktanih sploh ni za opazit.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Sunshine napisal/-a:men se fuul pozna, tako v pospeških kot pridobljenih KM in 2 litra manjši porabi :^o no brez sanjarjenja, razlike v oktanih sploh ni za opazit.
Teb se neb poznal tut čeb nafto not tanku k ti avto stoji na popravilu.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne 29 Jun 2005, 09:29, skupaj popravljeno 1 krat.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Men se nč ne pozna... čeprav sem v sg peljal PB hehe :)
:)
Killah bee
Čebel
Prispevkov: 455
Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
Kraj: Tu Pa Tam

Odgovor Napisal/-a Killah bee »

Men se tud nič ne pozna ,edino kar opazim je da motor bolj potih deluje,poraba pa je ostala nespremenjena,mogoč kaki deci.
CLIO 172 SPORT
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

No men se pozna, zdej me ko do koga pridem sploh ne slišijo več in moram zvonit. Res avto dela mnogo bolj tiho kot z 95 oktanskim bencinom. Pri porabi pa ne vem - natočil sem 45 litrov in naredil skor 300km, pa je not še 25 litrov, ker sem moral v ponedeljek spraznit komplet tank in sem vse zlil v kanto, pa sem napolnil 20 in 5 litrsko, ker so ble smeti v tanku. Tko da poraba se je očitno spustila, ker sem imel prej porabo od 8 do 8,5 litrov ob norenju po terenu pa 9, sedaj pa za 300km 20 litrov, kar pomeni 7,5 litra.
Uporabniški avatar
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237
Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a Nixxon »

Jest mam pa za pol litra večjo porabo prejšnga tanka, edin možn da sm ga bl tiščal kot prej. Bom mogu zdej bl previdno pelat. ](*,)
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Slika
Uporabniški avatar
Sunshine
Greenstuff
Prispevkov: 25
Pridružen: 17 Jun 2005, 10:27

Odgovor Napisal/-a Sunshine »

nebivedu napisal/-a:
Sunshine napisal/-a:men se fuul pozna, tako v pospeških kot pridobljenih KM in 2 litra manjši porabi :^o no brez sanjarjenja, razlike v oktanih sploh ni za opazit.
Teb se neb poznal tut čeb nafto not tanku k ti avto stoji na popravilu.
Površen si :-s
nism jst sunshineR :D , fantje berite nickname \:D/
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

ja vidva bi lahka bla mal bolj izvirna pr nickih "soncka" cist sumljivo mi delujeta :-° O:)

CYA
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

ko sm si jst nick ustvaru, se mi tud sanjal ni da sunshine že obstaja.. tist čas ni kej preveč pisal po forumih tako da... :D ](*,)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

kolk od vas zdj redno toči 100-ko?
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
Killah bee
Čebel
Prispevkov: 455
Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
Kraj: Tu Pa Tam

Odgovor Napisal/-a Killah bee »

Jaz zdaj redno tankam 100,sam ni bistvene razlike sploh :-s
CLIO 172 SPORT
TROMAT
Pejnourt
Prispevkov: 15
Pridružen: 29 Maj 2005, 11:50

Odgovor Napisal/-a TROMAT »

Razlika na 1.4i fiesti (l.92) je vec kot opazna. Bolj tih tek motorja malenkost večja odzivnost motorja, motor se lažje zvrti.
Poraba #-o - se ve zakaj.

PS: kako izgorevanje tega bencina deluje na sam motor. In katalizator.

mocnejsa eksplozija + vec eksplozij na minuto + navdusen voznik = ????

Lahko skurim katalizator?
Ker sem opazil, da mi danes avto po včerajšnjem res extremnem tiščanju (kolkr lohk tak avto sploh tiščiš)- ene 3 min na 5.5-6k ni vzgal v prvo ampak sele v tretje.

Fiesta mi je vedno ampak res vedno vzgala v prvo, tud pri -20. Lohk je blo pa kj druzga.

Verjetno bom tankal kar 2x95 1x100. \:D/
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Lej, zaradi večjega števila oktanov ni eksplozija nič močnejša oz ti lahko povem tako, da ima 100 oktanski benz enako kalorično vrednost kot recimo 95 ali 98 oktanski.
Ne mislit, da zdej če je 100 oktanski, je pa močnejši.

Razlika se pozna pri natunanih motorjih oziroma pri motorjih z višjim kompresijskim razmerjem. Pozna se pa zaradi tega, ker se računalnik pri takem motorju zna prilagoditi in spremeniti kot predvžiga, kar se potem čuti na moči motorja. Pri navadnem motorju ni kake opazne razlike razen "psiho" učinek. Če bi ti nekdo na skrivaj nalil not 100 oktanca, ti nebi opazil nič. To bi morali samo na pumpi na 95 oktanca dat gor nalepko od 100. Bi meli takoj psiho učinek in vsi avti bi kar naenkrat full leteli zaradi 100 oktanca, hehe...
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

_BANDIT_ napisal/-a:Lej, zaradi večjega števila oktanov ni eksplozija nič močnejša oz ti lahko povem tako, da ima 100 oktanski benz enako kalorično vrednost kot recimo 95 ali 98 oktanski.
Ne mislit, da zdej če je 100 oktanski, je pa močnejši.

Razlika se pozna pri natunanih motorjih oziroma pri motorjih z višjim kompresijskim razmerjem. Pozna se pa zaradi tega, ker se računalnik pri takem motorju zna prilagoditi in spremeniti kot predvžiga, kar se potem čuti na moči motorja. Pri navadnem motorju ni kake opazne razlike razen "psiho" učinek. Če bi ti nekdo na skrivaj nalil not 100 oktanca, ti nebi opazil nič. To bi morali samo na pumpi na 95 oktanca dat gor nalepko od 100. Bi meli takoj psiho učinek in vsi avti bi kar naenkrat full leteli zaradi 100 oktanca, hehe...
Mislim da je učinek 100 oktanskega bencina viden tut pri starejših avtomobilih. Pr men dela mašina občutno bl tiho. Mam samo zadnji lonc(tko je original) in avto se je prej hudo slišal ko si kam pripeljal, zdej pa folk sploh ne sliš, da sem prišel. Naredim res neki več kilometrov, samo kompresija pri mojem avtu je 10,5:1, tko da pomoje da se tukaj pozna. Je pa 16 ventilc s frgazerjem.
TROMAT
Pejnourt
Prispevkov: 15
Pridružen: 29 Maj 2005, 11:50

Odgovor Napisal/-a TROMAT »

_BANDIT_ napisal/-a:Lej, zaradi večjega števila oktanov ni eksplozija nič močnejša oz ti lahko povem tako, da ima 100 oktanski benz enako kalorično vrednost kot recimo 95 ali 98 oktanski.
Ne mislit, da zdej če je 100 oktanski, je pa močnejši.

Razlika se pozna pri natunanih motorjih oziroma pri motorjih z višjim kompresijskim razmerjem. Pozna se pa zaradi tega, ker se računalnik pri takem motorju zna prilagoditi in spremeniti kot predvžiga, kar se potem čuti na moči motorja. Pri navadnem motorju ni kake opazne razlike razen "psiho" učinek. Če bi ti nekdo na skrivaj nalil not 100 oktanca, ti nebi opazil nič. To bi morali samo na pumpi na 95 oktanca dat gor nalepko od 100. Bi meli takoj psiho učinek in vsi avti bi kar naenkrat full leteli zaradi 100 oktanca, hehe...

Lej ne bom ti solil pameti, ker o tem ves muchos vec kot jaz. Povedati hocem le da avto gre bolje, mogoce tudi zato, ker vem da je na pumpi kjer vedno tankam slab bencin. Avto in njegove vozne lastnosti dobro poznam, vem kako se pelje ko sem notri sam ali sva dva ali vec, vem kako se mi avto pelje pri opoldanskem soncu pri + 35 ali zjutraj ali zvečer. Psiho učinka tu zame NI. Vem da mi tak bencin ne bo prinesel +10 konjev, niti 5. Vem le da se avto pelje lepse, malce tisje, lazje se zvrti. Problemi s hladnim zrakom pa se se vedno cutijo.

Bandit a mi lahko razlozis, al pa ce mas kak link, kako je s tem predvzigom, in zakaj pri prestavljenem predvzigu + 100 oktanov avto dobi vecjo moc. Vem da sem noob sam bi se rad mal naucil o tem.

Pa brez kasne zamere no ce sem predolg in povem kar mam na jeziku.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Bom poiskal takoj ko bom imel kej cajta.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Evo:

http://auto.howstuffworks.com/ignition-system.htm

Tukaj si oglej zadevo. Naprej bereš tako, da tam spodaj klikneš >>Next page

Oglej si vse page do konca, je lepo vse napisano in narisano ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Alboreto
Sekira Tuning s.p.
Prispevkov: 418
Pridružen: 12 Okt 2004, 22:35
Kraj: Te prou nč ne briga ..AVTO:Clitoris 1.2 turbo
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Alboreto »

Hmm,tud sam sm ga zdele sprobou,pa sploh ne vem kva b reku..sam avto mi trga \:D/ :-k
če ne gre, ankar s silo......vzem več kwadu!
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ej hudo, jes 100 oktanca tankam, ampak avto mi gre pa 200 :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Alboreto
Sekira Tuning s.p.
Prispevkov: 418
Pridružen: 12 Okt 2004, 22:35
Kraj: Te prou nč ne briga ..AVTO:Clitoris 1.2 turbo
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Alboreto »

Kanede, :banana: :twisted: ...men je prej letu 210,zdele mi pa cagar zabije do konca in čez ........240+ :twisted:
če ne gre, ankar s silo......vzem več kwadu!
Odgovori