Montaža Filtra
Montaža Filtra
Hello,
eno vprašanje a je res tok zajeban zmontirat race filter v mojga pežojčka.
A je res da je zadeva tako narejena da sam srka zrak da rabi odvodna cev samo zadosti prostora in to je to.
Hvala lep pozdrav.
PS: a je že kdo zdiru 206-ko
lp
eno vprašanje a je res tok zajeban zmontirat race filter v mojga pežojčka.
A je res da je zadeva tako narejena da sam srka zrak da rabi odvodna cev samo zadosti prostora in to je to.
Hvala lep pozdrav.
PS: a je že kdo zdiru 206-ko
lp
Odvisn od masince do masince kolega je sam orignal filtr odpru pa notr utaknu sportnga tko da je pol sportn biu v tistm boxu zadeva je bla odprta in je odmeval u pm sam avto se je pa tut slisal na kilometre aja pa masinca je bla 1.1
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
To ni nujno morš pa res u nulo dovod zraka poštimat.djsly napisal/-a:Če n misliš dajat CAI not, pol ne daji nč!
Avti grejo bolje z orginalnimi kot s ti. "športnimi" filtri...
Pa mal za ideje kako kej porihtat, CAI je pa na 2 strani poslikan.
V mojem primeru je najbolj orginal (sam ni zvoka) oz una varjanta z posodo kjer gre zrak direkt v filtr.
http://www.hondaclub-si.com/forum/viewt ... ovod+zraka
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
za moje pojme je tole še vedno najboljša možna izbira... sem imel serijski filter, navadnega športnega, CAI in pa na koncu tale BMC CDA (carbon dynamic airbox)..
zadeva je res super - DEJANSKO poveča konje in izboljša navor, jst kr nism mogu verjet
zadeva je res super - DEJANSKO poveča konje in izboljša navor, jst kr nism mogu verjet
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Zadevo je treba tko spedenat, da zrak dobesedno prpizdi notr s hitrostjo direkt od zunaj, ne da filter pobira vroč zrak iz mašine. Med 80 stopinjskim in 10 stopinjskim zrakom je precej razlike.
1.8T in jaz imava dost podobno narjen s šobo, da zrak piha direkt skozi lukno na filter - po mojem mnenju in testiranju se to bolje izkaže kot če vlečeš neke dolge cevi do sprednjega odbijača. Tam dosti zgubiš..
Najbol bi blo tko met kot je mel fičo na dragih, ko ga je mel zunaj... Druga najbolša možnost je pomoje luknja in usmernik zraka.. Filter pa direkt pri loputi (za konje) ali na kaki 50-100cm dolgi rostfrei cevi (navor), sam tuki je že problem, ker se cev segreje in spet greje zrak... Sicer ne tok hudo, ampak vseen...
1.8T in jaz imava dost podobno narjen s šobo, da zrak piha direkt skozi lukno na filter - po mojem mnenju in testiranju se to bolje izkaže kot če vlečeš neke dolge cevi do sprednjega odbijača. Tam dosti zgubiš..
Najbol bi blo tko met kot je mel fičo na dragih, ko ga je mel zunaj... Druga najbolša možnost je pomoje luknja in usmernik zraka.. Filter pa direkt pri loputi (za konje) ali na kaki 50-100cm dolgi rostfrei cevi (navor), sam tuki je že problem, ker se cev segreje in spet greje zrak... Sicer ne tok hudo, ampak vseen...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
ejga model, čist tko me neki zanima - a gre teb za to da se filter full dere al da ti čimbolje vleče čimhladnejši zrak in s tem pripomoreš k manjšemu izboljšanju performanceov? ker od tega, kaj ti hočeš, je tud full odvisno kako zmontirat filtr
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Ce rabis svez zrak tko, kot se zagre...R206RC napisal/-a:Ej ni važn kok se dere je fajn če ma zvok ja drgač pa PERFORMANCE so tiste k tehtajo!!
lp
http://haktar.select-tech.si/1.8T/
ni lepo, je pa ucinkovito.
/jan