Izpušni kolektor by djsly

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Izpušni kolektor by djsly

Odgovor Napisal/-a djsly »

Medtem ko en kolektor že nekaj časa opravlja svojo dolžnost, smo se spravili delat še enega. Tokrat zame :-)

Pomanjkljivosti pri prvem bomo odpravili. Se pravi, ta bo še lažji, z nekaj manj materiala (pri prvem smo pač experimentirali), ki je rostfrei debeline 2mm.

Deli so vsi že narjeni. Sveti se žal ne tako kot pri Hemiju, ker bo pač povit s trakom (kot pri Hemiju), ki preprečuje ohlajanje plinov, ampak jaz ga bom povil predvsem zato, da se mi ne ohlaja prehitro in s tem posledično ne poka po varih.

Včeraj sem še zadnji kos kolektorja predal varilcu, ki bo morda še ta teden skupaj vrgel zadevo.

Slikce bom probal čimprej vržt gor, pa da slišim kritike.

Največja jeba je bilo krivit cevi. Nato vse to spravit v 4-1 sistem.
Šit je ker sem zelo omejen s prostorom. Te cevi smo morali spraviti iz 4 v 1 v karseda malo centimetrih. Se pravi so cevi zelo kratke. In plini hitro pridejo do turbine.

Cevi niti slučajno niso equal lenght, za kar mi je ravno do Bosne. Teorija gor al dol, ma da dela k pr norcih :-)

Sledila bo izdelava 70 mm rora. o tem v drugi temi, enkrat drugič. Sam tolk da se vam sline pocedijo.
:)
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

A bi bil ti zadovoljen če bi ti baba na drugi strani stene rekla da je naga ti pa to nebi videl :-k [-X Daj SLIKE :D :D :D

Drugač pa pohvalno da se spravljate v take projekte \:D/
PozerQ
Pawa user
Prispevkov: 128
Pridružen: 24 Apr 2005, 18:16
Kraj: Borovnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PozerQ »

Rider napisal/-a:A bi bil ti zadovoljen če bi ti baba na drugi strani stene rekla da je naga ti pa to nebi videl :-k [-X Daj SLIKE :D :D :D

Drugač pa pohvalno da se spravljate v take projekte \:D/

lol =D> =D>
"An Audi without Quattro is like non-alcoholic beer"

Slika
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

No rider ma prav :D slike čimprej da te skurcamo :D: :D: :D:

ne sej ne...bom pridn ker še nism tok izobažen na tem področju :-° :-#
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Re: Izpušni kolektor by djsly

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

djsly napisal/-a: Cevi niti slučajno niso equal lenght, za kar mi je ravno do Bosne. Teorija gor al dol, ma da dela k pr norcih :-)
Po nekih teorijah je to pri turbinah se boljse, ker potem po enih ceveh pridejo prej plini in vnaprej pozenejo turbino, po daljsih pa potem kasneje podprejo zadevo. Sam pri tej teoriji so delali dve in dve cevi enake.

Ce sem prav posten, nisem v nulo razumel bistva te teorije, ampak bom ze nasel nekje kaksno razlago, da jo bom postekal.

/jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Jah kokr js zastopm nahitr - pri NA je fajn če je uravnotežen enakomeren tok iz vseh celindrov, ker tako motor pol najlepš dela. Pri Turbo se gre za to, da plini poganajo turbino in če pride del plinov kasneje do turbine je to vrjetno dobrodošlo iz tega vidika, da se turbina dlje vrti.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Evo vam nage babe na drugi strnai:


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
:)
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Zdej sem pa že malo firbčen... Čemu služi tista ploščica z vijaki na vrhu in pa tam ko pridejo cevi na kup imaš narejeno eno "komoro", ali to nič ne vpliva na pretok?
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Če gledaš zadnjo slikco:

Na vrhu so šraufi, kamor pride wastegate. Spodaj pa turbina.

Komoro smo zmanjšali kolikor smo jo lahko. Ne vem koliko to vpliva na pretok.

Ko smo prvi kolektor zamenjali, se je turbina veliko lažje in hitreje zavrtela (boost takoj skočil na 1.5 bar). Tko da bolje je kot pri prvem kolektorju.

Dodano: Zlo težko je lično narest da grejo 4 cevi v eno in to potem na turbino. Smo probali, pa je preveč zajebano variti (argon) pa še veliko več varov je na enem kupu, kar je posledinčo večja verjetnost pokanja. Tko da zato tista komora.
Zadnjič spremenil djsly, dne 09 Jun 2005, 07:43, skupaj popravljeno 1 krat.
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Tist na vrh naj bibilo za WG(waste gate)
je pa res najbolj cuden kolektor kar sem jih vidu...
se da 100xc bolj enostavno narest pa da ne recem da tud bolj
efektno...
Tuki si mal poglej kako se delajo kolektorji za turbace
http://www.honda-tech.com/zeroforum?id=53

LP
MUGEN CR-X
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

koshiR: Ni placa. Še to so predolge cevi skor. Spredaj je tolk mal placa, da sem mogu klimo vn fukn't, pa še ventilator ta tanek gor dat...

Dobrodošel vsak nasvet za izdelavo kolektor ver. 2 :-)


Tole: http://www.imagestation.com/picture/sra ... e710fd.jpg

Hmm...
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

ej obstaja cist simpl varianata ki se jo vsi posluzujejo za mal dnara in total enostavno ... pa se sigurno so bolj equal lenght kot pri tebi sej bos vidu ko ti bo delal pa kaksna bo oobremenitev na turbino...

Nekaj takega je cist v eazy pa se mal placa zavzame

Slika

LP
MUGEN CR-X
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Ja neki tazga zgleda orginalen.

Problem 1: rabim narest lukno za wg
problem 2: del kamor vpnem turbino mora bit obrnjen dol, ker spredaj je placa točno NIČ

Tko bi spet moral pacati.

Je pa res da tale zgleda simpl. Mogoče ideja za študijo ver. 2 :-)

tnx
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Sej ta je sam primer za internal WG drugace hondasi delajo tocno takokot si ti reku zgori je lukna za WG spodi pa flange za turbino...simpl k pasulj sej tam na tistem linku mas tega polno to je kao cheap verzija...pa simple

LP
MUGEN CR-X
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

koshiR: turbina je VEEELKA. Saj pravim. Za verzijo 2 bomo kej tazga preučili.

Hemy: Q4
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

JA pol je se milion verzij k speles mal stran cevi in pride turbo skor obb boku masine mas foro da gredo cevi na dol se obrnejo potem gor in je turbo na vrhu....tam si tist link poglej delajo svasta cist so obrisani...

LP
MUGEN CR-X
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Že gledam, sam so slikce ful mejhne ej...

Ok, ob naslednjem kolektorju te povabim k sodelovanju. Si zraven?
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Sem zraven z idejami in nasveti sam svasat pa nimam pojma...
sem zadnc neki izvaju pa je bil polom ....

LP
MUGEN CR-X
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

KoshiR: Švasanje prepusti nam. Ideje so pa vedno dobrodošle.

Hemy: Kej veš kako se obnese argonsko varjenje? Kako je z vari, pokajo?

evo tu si lahko pogledaš avto:

http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... c&start=20

in:

Slika
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

No o tem sem govoril za simple and cheap

http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1259491

Ce kje ni placa za turbo je to v starem CRX-u
MUGEN CR-X
Odgovori