Stran 1 od 1

obnova turbine

Objavljeno: 13 Okt 2004, 13:33
Napisal/-a HaBBicH
Kok to pride? Okol 50K SIT?

Re: obnova turbine

Objavljeno: 13 Okt 2004, 14:01
Napisal/-a 2.7TT
HaBBicH napisal/-a:Kok to pride? Okol 50K SIT?
Odvisno katera. Za K03 so hoteli okrog 90K SIT pri Beja d.o.o.

Glede na to, da dobim skoraj novo (rabljeno) za neke male dnarje med prijatelji (200 - 300EUR), katere so odmontirali zaradi upgrejda na vecjo turbino in so cist funkcionalne, povecini zelo malo rabljene - ne razmisljam o obnovi moje turbine, tudi ce mi jo razgoni ali ce se pokvari.

Ce pa ne mores dobiti rabljene turbine za pameten dnar, potem imas pa tri variante:

1. pustis dokler dela in jo pazis, da nikoli ne ugasnes avtomobil, ko je turbina pregreta. Ko crkne, jo vrzes stran in kupis novo (mucho $)
2. Podres dol sesalno koleno in vizualno preveris stanje kompresorja ter luft v osovini ter se odlocis, kako naprej.
3. Na 100.000 prevozenih kilometrov das turbino obnoviti in se ne sekiras nadaljnjih 100.000 kilometrov (s tem da vseeno pazis nanjo). Denarno dokaj solidna opcija, tehnicno tudi dokaj sigurna, saj po besedah strokovnjaka iz Beje se taksni turbini zacne steti zivljensko obdobje spet od 0. Go figure.

/jan

Objavljeno: 14 Okt 2004, 11:12
Napisal/-a iKst
Jaz sem v sloveniji dobil obnovljeno turbino za 100k sit. Sem pa klical na Bejo in v Trzin v Turbo medja (nisem 100% da se tako reče) in so mi povedali, da obnova pride od cca 60k naprej. Odvisno kaj vse je treba menjati. Če bi blo treba novo veternico dat pol so omenjali zneske okoli 150k sit :shock:

Je pa tko. Pri nakupu rabljene nikoli ne veš kaj boš dobil. Lahko, da bo turbina delala še 10kkm potem pa crknila, lahko pa da dobiš tako kot novo. Jaz se bom ob naslednji menjavi turbine stegnil do nove, večje pa bom 100% vedel kaj imam. Sej nenazadnje ni tako velik strošek. Recimo za 200k do 300k dobiš iz tujine kakšno zelo dobro aftermarket turbino, ki ti bo služila še naslednih 200kkm. To je manj kot komplet feltn z gumami.

Objavljeno: 14 Okt 2004, 11:19
Napisal/-a _VeNoM_
jah okol 50k mora pridt!sm isto pr beji spraševal pa sm dubu tak odgovor dva tedna nazaj!

Objavljeno: 11 Jul 2005, 16:53
Napisal/-a RedBull
da še jst povem da se je pametno prej pozanimat kolko bi prišla obnovitev....zadnjič so pri beji nategnil kolega,in je blo nazadnje v ceni razlike le okol 50k,tko da bi blo boljš da bi novo kupu.

Objavljeno: 15 Jul 2005, 08:17
Napisal/-a djsly
cene rabljenih turbin se gibljejo od 30k naprej...

Pa so še dobre :)

Objavljeno: 15 Jul 2005, 09:06
Napisal/-a nebivedu
Ali ima kdo kako rabljeno turbino ki bi bila malo manj ali enako močnakot T2 za prodat? Da mal povečam moč svojemu terenčku.

Objavljeno: 15 Jul 2005, 10:32
Napisal/-a djsly
mam samo T3 če te zanima.

Objavljeno: 15 Jul 2005, 11:08
Napisal/-a nebivedu
djsly napisal/-a:mam samo T3 če te zanima.
Mam na mašinco s 1596ccm in 63kW. Rabim maximalno T2 zato da piha z 0,6 bara maximalno. Kolektorja ne bom predeloval, ker bom turbino obesil malo pod kolektorjem in bom naredil da bo snemljivo in možnost zamenjat z navadno cevjo. Uporabljal bom samo za tekme in za kak drag. Na oljni pumpi imam dodaten izhod in vhod za olje, ki bo šel iz pumpe preko turbine in oljnega kilerja nazaj v pumpo.

Razen če namesto tega dam supercharger, ki bo konstantno filal v cev za zrak 0,4 bara, kar bi bila tudi elegantna rešitev, ker ne rabim veliko pritiska, ampak samo tok, da se prej zvrti in da ne zmanjkuje moči v malo daljšem hribu.

Objavljeno: 15 Jul 2005, 11:27
Napisal/-a iKst
Kako misliš pa to nardit ? Snemljiva turbina ? Od nekje morjo pihat not izpušni plini da jo zasuče in nekam more tist zrak it. Če ne predelaš kolektorja mi ni jasno od kje ti pridejo plini.

Objavljeno: 15 Jul 2005, 12:01
Napisal/-a nebivedu
iKst napisal/-a:Kako misliš pa to nardit ? Snemljiva turbina ? Od nekje morjo pihat not izpušni plini da jo zasuče in nekam more tist zrak it. Če ne predelaš kolektorja mi ni jasno od kje ti pridejo plini.
Takoj ko se kolektor združi v eno cev, to cev odrežeš in narediš šalčko, da lahko namestiš gor ali navadno cev ali pa cev s turbino. in nekje na sredi isto narediš in potem lahko zamenjaš kadarkoli z malo dela.

Objavljeno: 17 Jul 2005, 13:22
Napisal/-a Charger
Potrebujes tudi predelavo elektronike ali pa vecje injektorje za gorivo.

Objavljeno: 18 Jul 2005, 01:03
Napisal/-a Eddy
Charger napisal/-a:Potrebujes tudi predelavo elektronike ali pa vecje injektorje za gorivo.
ermmm frgazerja ma :D

Objavljeno: 18 Jul 2005, 07:40
Napisal/-a nebivedu
Eddy napisal/-a:
Charger napisal/-a:Potrebujes tudi predelavo elektronike ali pa vecje injektorje za gorivo.
ermmm frgazerja ma :D
Res je.
Rabiš samo cev iz kolektorja do turbine in naprej v izpuh, s turbine pa dovajaš zrak direktno v frgazer. V urci vse zamenjaš na domačem dvorišču in se spet normalno voziš brez turbine.