Big brake kit, napol zastonj :)

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Big brake kit, napol zastonj :)

Odgovor Napisal/-a iKst »

Jo,

za prodat imam 4 batne čeljusti od mazde RX7 (zadnja generacija, FD3S) s ploščicami. Jaz sem jih nameraval zmontirati na nissana ampak sem prej prodal avto, tako, da jih zdaj ne rabim več.

Čeljusti se lahko namontirajo na večino avtomobilov. Za montažo je potrebno nardit adapter. Velikost diskov je odvisna od tega, koliko stran so zmontirane. Mislim da pašejo gor od 280 pa do 320mm, mogoče tudi manj ali več.

Ploščice, ki so zraven so že zelo dobre. Prav tako so čeljusti v dobrem stanju, tako, da samo zmontirate in bremzate :)

Cena za čeljusti in ploščice je 30k sit.

Ponudbe tukaj ali na mail

ikst@siol.net
High on LSD
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Dej čist teoretično: kolk pa more bit disk tut debel, oz na 262 mm najbrš ne pa še a ne?? ker bi me kr zanimal da bi se mal igral :D

Ker bi blo fajn kej tazga kdaj na Civica montirat (ker uni 4 batni kompleti so hudo dragi) pa me na splošno zanima, če je možno take čeljusti (oz kere druge) recimo kr na ene diske zmontirat (orginal recimo). Dobr adapter že nardiš, sam kako pol na disk paše, kako je pa z glavnim zavornim celindrom itd.
Pa btw kako to da na bimmmerja gor ne vržeš.
Slika
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Na bimmerja ne dam, ker ne rabim take zavorne moči za driftanje, pa še vse komplet sem novo nabavu. Diske, ploščice, cevke... Poleg tega imam med drugim tudi 14" feltne za driftat, čeljusti pa so prevelike za pod 14".

Debeline diska pa trenutno ne vem. Najmanjša debelina bi lahko bila problem. Bi moral biti dovolj debel disk. Če pa je debelejši kot serijski od RX7 pa ni problem. Čeljusti lahko daš narazen in vmes daš distančnik in tako prilagodiš širino.

Jaz sem gledal kako bi zmontiral in je zadeva taka. Najprej se odločiš za velikost diska. Kupiš pač diske od enega avtomobila, ki ima isti razmak lukenj kot tvoj. Potem je pa glede na velikost diska treba nardit adapter, ki čeljusti postavi na ustrezno oddaljenost. Servo naj bi bil dovolj močen tut od bmwja, in od civica verjetno tudi.

Če te še kaj zanima povej. Je pa cena dost ugodna, ker preprosto ne rabim čeljusti pa se mi zdi škoda da mi ležijo v garaži.
High on LSD
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Dobr pol lahk jst recimo komot zamenjam diske od enga avta ki ima prav tako 4*100 razmak vendar majo diski večji premer in debelino.

Men se zdi logično da bi mogla zadeva komot gor pasat, edino pač orginal čeljusti ne bi ble več uporabne :D Recimo tm diski do 288mm (če se ne motm gre pod 15 col) bi najbrš bli primerni za tele čeljusti.
Kokr se spomnm kako je narjen (j ga ne gledam vsak dan pod gumo O:) ) sam adapter ne bi smel bit problem nardit, pač edino dimenzije treba lepo zmert. Al se zna tukaj kej zakomplicirat glede materiala (more bit adapter odlitek??) itd. Da recimo pol ne odtrga zadevo ko bremzaš.

Slučajno veš ker avto ma 4*100, pa da gredo min 15 col feltne gor. Se parv tm premer diskov med 262 in 288(??).
Zadnjič spremenil CupraR, dne 26 Maj 2005, 17:08, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Uporabniški avatar
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292
Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38

Odgovor Napisal/-a dejan84 »

Moj trahtar (stilo) - 4x98 sicer, pa 284mm diski pa 15" feljuge
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Thnx to že velik pomaga, če se ne motm rabm sam druge vijake da sede na 4*100, sredinsko lukno pa lahk itak z centrirnim obročkom rešm (k sreč mam OZ). Btw sm vidu na brembo strani diski so 284mm*22 za Stilota , zdej če se ne motm so od Rx7 serijski 294*22.??

Kaj pa kej centrirna puša (btw je to ta sredinski premer k feltna gor sede) pa zvon, eni pravjo da so tut tle komplikacije pr prirejanju??: Uprašam ker res nimam pojma o teh stvareh.
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Evo spet sm neki najdu =D> sm mal pregledal zadevo in kako je sploh kej izvedljivo.

Prvo me zanima če je tale nosilc (rdečo obkrožn) tud zraven čeljusti??

Slika

No in pol me še zanima če prav razmišljam da treba narest adapter med tem nosilcem in roko da bo gor vse skup sedl??
BTW lahk zmerš kolk je razlika med vijakoma katera fiksirata čeljust na roko. Pr men je 140mm lufta (med sredinama). Tle mi je mal čudna zadeva kako vse skup narest, glede na to da pride nosilc čeljusti na notranjo stran roke in me mal matra kako bi se sploh ujela zadeva, ker na roka ne morš nč švasat.

Slika

Ej soory k tečnarm :D upam da skup kej pogruntamo ker me res matra zadeva in če je izvedljivo (še mal mehankarje uprašal) 100% uzamem.
Zihr bo bolj bremzal :-({|=
BTW maš kkšno sliko od čeljusti??
Slika
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Tisto, kar si obkrožil na prvi sliki je vodilo čeljusti. Rabiš ga zato, da ti zavirata obe ploščici, ker imaš enobatne zavore. Pri štirbatnih je čeljust fiksna, ker po dva bata porivata eno ploščico. Ti rabiš naresti adapter iz tistih lukenj, kjer si izmeril 140mm (tisto obkorženo na 2 sliki) do tam, kjer se pritrdi nove čeljusti. Na premnik (tisto, kar si poimenoval roka) se ne da nič zavariti, ker je iz takega materijala.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ja točn ja to sm čist pozabu da je drgač narjen pr 4 batnih [-X
To mi je tut jasnu da se ne da švasat( kokr si reku material), mal sm pa tut skeptičen kako adapter narest ](*,)

Mogoče kej tazga (serijsko pr kompletu)?? sam mislm da bo težka (da ne bo šla pod 15 col)

Slika
Slika
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Tista rumena kepa se mi zdi 4x predimenzionirana. Mislim, da bi bila dovolj 1cm jeklena plošča, katero bi se izrezalo tako, da bi prišla od vijakov na premniku do vijakov na čeljusti.

Tole je bolj na pamet, ker ne vem, kako se dela te stvari. Ali imaš kako sliko teh RX7 čeljusti?
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Žal nimam fotk, una rumena kepa je pa lih tok za predstavo :D
Slika
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Slik trenutno nimam, bom zvečer poslikal pa dal gor.

Adapter bi pa moral biti na podoben način narejen kot pa na sliki. Mogoče res malo manjši, ampak princip je isti.
High on LSD
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

No dej, pa če je možn še uno razdaljo med vijaki zmer. A mislš da sam disk bi se dal od enga druzga avta bp gor vršt??
Slika
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Glede diskov mislim da ni problem. Če ne dobiš prave dimenzije z razmakom 4x100 lahko še vseneo uporabiš disk z drugačnim razmakom in ga navrtaš.

To je zelo popularno na nissanih 200sx s13. Gor pašejo 4batne čeljusti od S14, vendar ima S14 razmak 5x114,3 S13 pa 4x 114,3. Problem enostavno rešiš rako, da v S14 diske navrtaš dodatne luknje. Glede varnosti očitno ni težav, ker take navrtane diske prodajajo tudi po tuning trgovinah v UK.
High on LSD
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Sej to ni panike, ker sm najdu 2 primerna diska: od Ibize (4*100) 280*22mm in od Stilota (4*98) 284*22mm. Edino me skrbi če treba še ostale dimenzije pr diski gledat. :-k tisto razdaljo od diska naprej, kamor feltna gor pride. Za čist sredinski fi se ne sekiram, ker z obročkom rešm.

Recimo tele A, B,C dimenzije, kolk so pomembne??

Slika
Slika
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

če mi spravte na felicijo KUPIM takoj!!!!!!!!!!!(samo mora funkcionirat)




lp venom
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ja, pa polosovine ven zmetal, pa mašina ti bo prletela skoz masko ven :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Višina A je pomembna. Je tako, kot ET pri feltni. Poglej, kateri diski so zate bolj primerni, da ne boš rabil delati distančnikov nekih čudnih oblik. Ali si kaj gledal za diske pri Citroenih? Tam imajo tudi večji še zmeraj 4 vijake, edino razdalje med njimi ne poznam.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

A pride tisti del A pod feltno al pride feltna na njega (upam da veš kaj mislm).
Kokr si jst predstavljam, pride feltna na ta del, torej če je recimo nekaj mm bolj ven (do 2mm odstopanja v +) bo tut sama feltna bolj vn pršla??
Slika
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

Pugi napisal/-a:Ja, pa polosovine ven zmetal, pa mašina ti bo prletela skoz masko ven :D:


sej nebi reku če neb jst resno mislu! :-s :D




resno mislim! mam razmak 4x100!!tko da ikst kupim če bi lahko prefukal da bi pasalo!!!


lp venom
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Odgovori