Pritisk v hladilnem sistemu.

Avto se premika s pomočjo ognja... Rabimo hlajenje!
Odgovori
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Pritisk v hladilnem sistemu.

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Ko motor en čas laufa, če odpreš pokrovček na hladilniku, mora ali ne sme vode ven butnit? Kakšni so vzroki če jo, oz če je ne.

Vrjetno jo mora, ker se dobijo pokrovčki hladilnika za večje tlake.

LP
Miha
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ja, to je pravilno, da je hladilka pod pritiskom.. Vročina dela svoje an ;) Ne odpirej ko je vroč oziroma zelo počasi. Počakaj raje da se ohladi.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Jap pritiska ob segretem motorju je kar dovolj za kakšne opekline...tako da ne se hecat z tem...!!!


če vode ne vrže ven je par razlogov: je ni dovolj v sistemu,ali pa pušča nekje....ali pa je motor mrzel :D
Slika
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Masine laufajo na delovni temperaturi tm okol 86 pa do 95°c Zdj ker mi nismo ob morju zacne voda vret tm nad 95 (mali poizkus pri fiziki). In zdj ce ti na vroco masino predn se je ventilator uklopu odpres pokrov ti bo voda vn usekala ker je na meji med tekocim in plinastim stanjem. Po tem ko je ventilator ze odlaufu svoje ti pa voda nesme usekat nazaj ker to pomeni da ti nehladi motorja kar je pa posledica npr unicene dihtunge. :) ker ventilator naj bi izklapu pod delovno temperaturo oz predn termostat odpre :)
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Odgovori