Stran 1 od 1

Hidravlična ročna ?

Objavljeno: 10 Maj 2005, 16:27
Napisal/-a iKst
Jo,

kdo ve kako se ta zadeva nardi ? Problem je v tem, da je ročna na zajlo in ima avto zadaj v disku še tak boben narjen in poseben obloge za ročno. A se da to enostavno predelat na hidravliko al je velik poseg ?

Prosim za pomoč, če ma kdo kej izkušenj.

Objavljeno: 10 Maj 2005, 17:19
Napisal/-a Eddy
kaj če pa ti hidr ročna? samo gumb vun pa gasa :D:

Objavljeno: 10 Maj 2005, 21:31
Napisal/-a PiLLLe
Najbl izi je ta kt je eddy reku :) gumb vn in gotovo :)

Drgac je pa se en zanimiv nacin wich i just thought about :) Uzams elektro ventil ga namontiras na ze obstojeco napeljavo. Za njem priklopis rocno ki je iz kabine povezana na obstojeco hidravliko in ko bi rocno dvignu bi se elektro ventil sprozu in bi zamenju smer pretoka tekocine tako da bi ubistvu rocna delala z pomocjo diska ne pa tistih malih paknc k so glih za glih vecje od frcijevih :D (tomos avtomatik ) ;) :D ce vm ni jasn vn narism :P :D

Objavljeno: 10 Maj 2005, 23:21
Napisal/-a frido
PiLLLe napisal/-a:Najbl izi je ta kt je eddy reku :) gumb vn in gotovo :)

Drgac je pa se en zanimiv nacin wich i just thought about :) Uzams elektro ventil ga namontiras na ze obstojeco napeljavo. Za njem priklopis rocno ki je iz kabine povezana na obstojeco hidravliko in ko bi rocno dvignu bi se elektro ventil sprozu in bi zamenju smer pretoka tekocine tako da bi ubistvu rocna delala z pomocjo diska ne pa tistih malih paknc k so glih za glih vecje od frcijevih :D (tomos avtomatik ) ;) :D ce vm ni jasn vn narism :P :D
Problem je v tem, da ti tak ventil potisne olje tudi na sprednje cilindre in blokirajo vsa štiri kolesa. Če pa daš pred tem še nepovratni ventil, se pa olje ko ročno spustiš ne vrne nazaj in zadnja kolesa ostanejo blokirana.

Zadeva se reši z "pretočnim zavornim cilindrom", ki ga vežeš med obstoječo napeljavo.

Objavljeno: 10 Maj 2005, 23:33
Napisal/-a Mitja
Če se prav spomnem je eden na A.com bolj podrobno razložil to zadevo. Tema je stara več kot leto. Delovalo je na ploščice in ne na boben.

Objavljeno: 11 Maj 2005, 09:51
Napisal/-a Charger
Locen hidravlicni sistem za rocno kot pri rally dirkalnikih. Dobi se komplet univerzalen kit za vgradnjo.

Objavljeno: 11 Maj 2005, 10:15
Napisal/-a mloncar
Charger napisal/-a:Locen hidravlicni sistem za rocno kot pri rally dirkalnikih. Dobi se komplet univerzalen kit za vgradnjo.
kakšna je pa kej okvirna cena teh kitov?

Objavljeno: 11 Maj 2005, 10:48
Napisal/-a Pugi
Charger napisal/-a:Locen hidravlicni sistem za rocno kot pri rally dirkalnikih. Dobi se komplet univerzalen kit za vgradnjo.
Kje in kako ter koliko?

Objavljeno: 11 Maj 2005, 14:50
Napisal/-a Charger
Sodobni avti imajo dvokrozni zavorni sistem tako da zaviranje samo zadnjih zavornih cilindrov ne vpliva na prednje.

Tja se poveze hidravlicni cilinder ki je vgrajen v novem mehanizmu rocne zavore. Zadeve se dobijo cez mejo v specializiranih trgovinah. 50 jurjev bi moralo biti dovolj.

Objavljeno: 11 Maj 2005, 14:57
Napisal/-a PiLLLe
Evo skice upam da bote postekal :P :D

Slika

Objavljeno: 11 Maj 2005, 15:36
Napisal/-a iKst
Hvala za nasvete, bom mal pregledu kake možnosti imam.

Eddy, ročno sem že do sedaj imel zalepljeno, tako da je knof bil stalno not :) Ampak hidravlika je vseen zakon, ker velik hitreje zagrabi pa ni ti treba vlečt tolk.

Objavljeno: 27 Jun 2005, 18:27
Napisal/-a Ferrarist
kaj ste premišljevali tudi kaj o PNEVMATIKI???js bom na mojmu naštimal tako,da bo zračni cilinder nategnu zajle,tko,da bom namesto ročne mel le nekej cm visoko ročko(ventil za zrak)...je pa res,da je potreba imeti instalacijo za zrak po avtu,katera pa v mojem bo-rabim za pumpat gume,ker za po terenu morjo bit čim bolj mehke...