Hidravlična ročna ?

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Odgovori
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Hidravlična ročna ?

Odgovor Napisal/-a iKst »

Jo,

kdo ve kako se ta zadeva nardi ? Problem je v tem, da je ročna na zajlo in ima avto zadaj v disku še tak boben narjen in poseben obloge za ročno. A se da to enostavno predelat na hidravliko al je velik poseg ?

Prosim za pomoč, če ma kdo kej izkušenj.
High on LSD
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

kaj če pa ti hidr ročna? samo gumb vun pa gasa :D:
Slika
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Najbl izi je ta kt je eddy reku :) gumb vn in gotovo :)

Drgac je pa se en zanimiv nacin wich i just thought about :) Uzams elektro ventil ga namontiras na ze obstojeco napeljavo. Za njem priklopis rocno ki je iz kabine povezana na obstojeco hidravliko in ko bi rocno dvignu bi se elektro ventil sprozu in bi zamenju smer pretoka tekocine tako da bi ubistvu rocna delala z pomocjo diska ne pa tistih malih paknc k so glih za glih vecje od frcijevih :D (tomos avtomatik ) ;) :D ce vm ni jasn vn narism :P :D
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
frido
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 04 Nov 2004, 23:59
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a frido »

PiLLLe napisal/-a:Najbl izi je ta kt je eddy reku :) gumb vn in gotovo :)

Drgac je pa se en zanimiv nacin wich i just thought about :) Uzams elektro ventil ga namontiras na ze obstojeco napeljavo. Za njem priklopis rocno ki je iz kabine povezana na obstojeco hidravliko in ko bi rocno dvignu bi se elektro ventil sprozu in bi zamenju smer pretoka tekocine tako da bi ubistvu rocna delala z pomocjo diska ne pa tistih malih paknc k so glih za glih vecje od frcijevih :D (tomos avtomatik ) ;) :D ce vm ni jasn vn narism :P :D
Problem je v tem, da ti tak ventil potisne olje tudi na sprednje cilindre in blokirajo vsa štiri kolesa. Če pa daš pred tem še nepovratni ventil, se pa olje ko ročno spustiš ne vrne nazaj in zadnja kolesa ostanejo blokirana.

Zadeva se reši z "pretočnim zavornim cilindrom", ki ga vežeš med obstoječo napeljavo.
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Če se prav spomnem je eden na A.com bolj podrobno razložil to zadevo. Tema je stara več kot leto. Delovalo je na ploščice in ne na boben.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Locen hidravlicni sistem za rocno kot pri rally dirkalnikih. Dobi se komplet univerzalen kit za vgradnjo.
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Charger napisal/-a:Locen hidravlicni sistem za rocno kot pri rally dirkalnikih. Dobi se komplet univerzalen kit za vgradnjo.
kakšna je pa kej okvirna cena teh kitov?
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Charger napisal/-a:Locen hidravlicni sistem za rocno kot pri rally dirkalnikih. Dobi se komplet univerzalen kit za vgradnjo.
Kje in kako ter koliko?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Sodobni avti imajo dvokrozni zavorni sistem tako da zaviranje samo zadnjih zavornih cilindrov ne vpliva na prednje.

Tja se poveze hidravlicni cilinder ki je vgrajen v novem mehanizmu rocne zavore. Zadeve se dobijo cez mejo v specializiranih trgovinah. 50 jurjev bi moralo biti dovolj.
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Evo skice upam da bote postekal :P :D

Slika
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Hvala za nasvete, bom mal pregledu kake možnosti imam.

Eddy, ročno sem že do sedaj imel zalepljeno, tako da je knof bil stalno not :) Ampak hidravlika je vseen zakon, ker velik hitreje zagrabi pa ni ti treba vlečt tolk.
High on LSD
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

kaj ste premišljevali tudi kaj o PNEVMATIKI???js bom na mojmu naštimal tako,da bo zračni cilinder nategnu zajle,tko,da bom namesto ročne mel le nekej cm visoko ročko(ventil za zrak)...je pa res,da je potreba imeti instalacijo za zrak po avtu,katera pa v mojem bo-rabim za pumpat gume,ker za po terenu morjo bit čim bolj mehke...
Odgovori