Stran 1 od 1

Števec za tlak olja ?

Objavljeno: 06 Maj 2005, 08:04
Napisal/-a iKst
Jo,

zdej sem prišel do faze ko bo potrebno zmontirat števec za tlak olja. Po omarah se mi valja že kar nekaj časa pa ne vem al je to vse kar rabim al se je kej zgubilo.

Tole je v kompletu. Sonda, števec pa ena matica. Sonda ima na eni strani luknjo (ta stran gre verejtno v blok) na drugi pa samo ena palčka z navojem ven gleda :) Na števcu imam 3 priključke z oznakami S, G in I. Problem je, da nimam pojma kako števec in sondo povezat med sabo.

Če je že kdo montiral zadevo bi prosil za pomoč.

http://www.moj-album.com/uredi/ikst/348402/?os=388805

Objavljeno: 06 Maj 2005, 08:14
Napisal/-a Pugi
Slike sicer ne vidim, samo mislim, da ti ne rabiš v blok vrtat lukne :D: Probej raj v kartr... Sprazneš ole, zvrtaš, nardiš navoj, pršraufaš notr, matico.

Tisti kabli pa so pomoje: S kot sonda, G je ground, I pa vrjetno plus...

Tole kar sm js klele reku naj ti služi le kot branje in raje še počakaj, da ti en pove, ki TOČNO ve kaj narest.

Objavljeno: 06 Maj 2005, 08:23
Napisal/-a iKst
Za uno stran pri motorju ni panike. Vem kam se zmontira. Tam kjer se original senzor za tlak olja (tisti za lučko) se da T člen in gor sondo. Kar je se pa štroma tiče sem pa mrzu :)

Damn...zakaj slikca ne dela ? Men lepo pokaže. Tale moj-album ga neki jebe, pa tolk obetavno je blo.

http://ikst.moj-album.com/album/348402/

A tole dela ? Prva slikca je števc.

Objavljeno: 06 Maj 2005, 08:29
Napisal/-a maky
glede štroma je tko ko je pugi rekel. na sondo ga priključiš tm na uno palčko. vzameš lepo (matr ko ne vem kako se po štromarsko reče tem nastavkom) tist nastavek ko ima že "podložko gor". vidm da maš še lampico. lampico morš posebi ozemljit ;)

Objavljeno: 06 Maj 2005, 08:36
Napisal/-a mloncar
Slika

Objavljeno: 06 Maj 2005, 08:40
Napisal/-a iKst
maky napisal/-a:glede štroma je tko ko je pugi rekel. na sondo ga priključiš tm na uno palčko. vzameš lepo (matr ko ne vem kako se po štromarsko reče tem nastavkom) tist nastavek ko ima že "podložko gor". vidm da maš še lampico. lampico morš posebi ozemljit ;)
Za lampico ni problem, tisto bom posebej zvezu. Sondo pa povežem samo z enim kablom ? Od sonde na S priklop na števcu ? G in I pa na - in + od avta isto kot lampico ?

Objavljeno: 06 Maj 2005, 11:02
Napisal/-a maky
samo z enim kablom ja. predvidevam da jih maš po barvah kable ne?
črni je -,rdeč je +, pol maš pa al zelen al pa modr (jst sm meu clo že vijolo) za input ;)
rajš še odzadi posliki da bomo ziher...

Objavljeno: 06 Maj 2005, 17:34
Napisal/-a eXtreme
Smotano je ker ima sonda le en izhod. Ene firme pac nimajo pojma. Tako bos moral narest T kos, da bos dal oba senzorja, original in tega za stevec. Moja sonda ima dva izhoda, enga za elektorniko (beri: check engine light in to...) enega pa za števec.

Lahko ti jaz prodam za 3k SIT pleteno cev cca 0.5m in T kos + vse konverterje:

Moje je zgledalo takole, pa imam itaq dva izhoda na sondi, tako da ne rabim T kosa + original sonde, sploh (opazis 2 T kosa: pri drugem, bi sla cev na turbino (dovod olja), vendar je avto N/A)
Slika

Pa še števčki:
Slika

Objavljeno: 26 Avg 2006, 20:02
Napisal/-a mloncar
eXtreme.. ..kje si kupu te števce?

drugače me pa zanima kakšna je natančnost teh števcev za temp. vode in olje z ebay-a (razne firme kot so Auto gauge, FK...)? ne potrebujem nekih profi števcev, toliko da imam pregled koliko se grejejo tekočine v avtu...

Objavljeno: 26 Avg 2006, 20:48
Napisal/-a maky
jaz mam zdaj drugi števec (prej je bil digitalni, pol sm pa analognega vzel ) in oba delata zelo vredu... analognega sem sicer v a3m vzel ampak nema veze... načeloma mi kaže med 90 in 100 stopinj ko je ogret...