Stran 1 od 3

Merjenje kompresije

Objavljeno: 02 Maj 2005, 09:53
Napisal/-a SunShiner
nujno bi rabu orodje (napravo?) za merjenje kompresije v cilindrih, če se le da še danes. ima to kdo mogoče? res nujno rabim...

hvala

Objavljeno: 02 Maj 2005, 10:16
Napisal/-a PiLLLe
jst mam uno rocno sam je bl boga :) pa tut poiskat bi jo moru :D pitaj boga kje je zdj to :D

Lp PiLLLe

Objavljeno: 02 Maj 2005, 13:54
Napisal/-a SunShiner
dvomim da bi mi una glih kej pomagala... tnx anyway O:)

Objavljeno: 02 Maj 2005, 18:23
Napisal/-a iKst
sunshiner, z unim ročnim merilnikom kompresije se da čist spodobno izmerit. Ni nevem kako natančno, ampak videl boš če ima cilinder sploh kakšno omembe vredno kompresijo ali je res kaj narobe z batom ali ventilom kot so napisali na SXOC.

Če boš meril kompresijo jo meri pri vročem motorju. Pa preden boš meril dej vse tuljave dol iz svečk da avto ne bo zalaufal. Pol pa vzemi svečko ven iz enega cilindra, pritisni meter v lukno, en ti naj pa avto začne verglat. Rezultati morjo bit tam nekje okol 12 barov. Če boš na zadnjem dobil kakšno precej nižjo številko bo verjetno res treba odpirat...nažalost.

Objavljeno: 02 Maj 2005, 19:39
Napisal/-a SunShiner
avto bom jutr zapeljal do enega mehanika ki drgač tud šraufa za GHD. tam bomo stvari že opravili tako kot je treba - merjenje kompresije in ostalo... drgač sem pa v tem momentu 90% prepričan da je problem z enim izmed sesalnih ventilov. ne vem pa, ali je tok pregret da ne more delovat normalno ali pa je totalno skurjen...

nekako sem prav tako 90% prepričan da bomo dal glavo dol :(

Objavljeno: 02 Maj 2005, 19:56
Napisal/-a _BANDIT_
Kaj pa je narobe? A ti en cilinder ne lavfa al kaj? Dej mal povej.

Objavljeno: 02 Maj 2005, 20:15
Napisal/-a SunShiner
jp. motor mi dela samo s tremi cilindri.

začelo se je s tem, da mi je stopilo eno svečko, ki sploh zaradi napačnih oznak sploh nebi smela biti v moji mašini (tja jo je dal prejšnji lastnik). ostale tri svečke so prave. zaradi napačne svečke (predvidevam da je bila prehladna) je prišlo do močnejše eksplozije ki mi je stopila svečko ter verjetno tudi ventil.
svečko se je zamenjalo a do eksplozije v 4. cilindru še vedno ne pride. iskra je (cinšpula ter kabli so O.K.), bencin tud - kadar motor teče ter ga potem ugasnem in vzamem to svečko je le-ta vsa mokra od bencina...

v glavnem tukaj ostanem(o) brez idej, če se izvzame to, da je treba zmerit kompresijo ter morda posledično odpret glavo in raziskovati naprej..

tole je pa slika svečke... http://ikst.moj-album.com/slike/348400/ ... fUgp.v.jpg

Objavljeno: 02 Maj 2005, 20:22
Napisal/-a _BANDIT_
Preveri injektor od tega cilindra. Lahko da je pokvarjen v tem smislu,da ne šprica v stožec ampak "ščije". Tako je svečka mokra, mešanica pa se ne vžge in ti potem misliš, da ni iskre na tem cilindru. Lahko pa tud na kabel od tega cilindra, ki ti ne dela, daš eno drugo svečko, zalavfaš motor in gledaš, če daje iskro (svečka se mora dotikati mase ze navojem oziroma ohišjem).
Drugače pa potegni ven ta injektor in ga zamenjaj z enim drugim iz drugega cilindra pa boš takoj videl ali ti serje injektor. Zna bit to to;)

Objavljeno: 02 Maj 2005, 20:55
Napisal/-a SunShiner
dobro... injektorja še nisem preveril. čist možn je da mi DEJANSKO preveč zaliva z bencinom. ampak to zna mal trajat ker moram potem odšraufat komplet sesalni kolektor...

pol je pa tuki še en sumljiv zvok, ki je nekako podoben zelo zelo razštelanemu ventilu....

Objavljeno: 02 Maj 2005, 21:03
Napisal/-a _BANDIT_
Ne vem sicer iz lastnih izkušenj vendar se mi zdi, da bi se lahko slišalo tudi sfukan injektor. naj to pove kdo, ki ima opravka s tem. jaz se na injection sisteme ne spoznam kej dosti, sem pa imel s Caprijem točno tak problem kot ti. Svečka je bila mokra, iskra je bila močna, prej sem zamenjal že vse (modul za vžig, vžigalno tuljavo, komplet cel verteiler, nove kable, nove svečke, vse vse) in zadeja še zmeraj ni lavfala lepo. Potem mi je kapnilo, da bi lahko jebal injektor in sem le tega tudi preveril in videl, da namesto da bi delal meglen stožec, dela curek oz ščije po domače. Zamenjal injektor in zadeva je zlavfala tako lepo kot urica ;)

Objavljeno: 02 Maj 2005, 21:05
Napisal/-a RedBull
a nimaš že hidravlično nastavljivih ventilov?? lahko celo če ni kater dobro naštelan (ne vem kako se nastavljajo) v najslabšem primeru prepiha ventil ali pa sedež ventila.. tko da najprej zmeri kompresijo potem boš pa takoj videl kaj naprej delat

Objavljeno: 02 Maj 2005, 21:19
Napisal/-a SunShiner
O.k., najprej se bo pol zmerilo kompresijo in če bo ta v redu se gre pregledat injektor... če pa bo kompresija ne bo prava oz. je sploh ne bo pa vemo kaj sledi....

hvala za nasvete :)

Objavljeno: 02 Maj 2005, 21:20
Napisal/-a SunShiner
šmeks napisal/-a:a nimaš že hidravlično nastavljivih ventilov??
aja to se mi pa tud mal ne sanja kako je s tem... bi mogu najdt kkšn boljši vir informacij kukr pa je un manual, ki ga dobiš ob avtu :D

Objavljeno: 02 Maj 2005, 21:25
Napisal/-a SunShiner
če se bo izkazalo da je res problem z injektorji pa se zna zgodit da bo sledil nakup česa takega... serijskih se mi itaq ne splača kupovat ker jih imam tako ali tako v planu nekoč zamenjat - I wonder why \:D/ :D

http://web.norrisdesigns.com/product_de ... =2&cid=146
ali pa celo
http://web.norrisdesigns.com/product_de ... =2&cid=147 \:D/

Objavljeno: 02 Maj 2005, 22:05
Napisal/-a iKst
SR20DET motor ima hidravlične dročnike...se pravi da se ventili sami nastavljajo. Samo v tem primeru ni problem nastavitev ventila ampak vprašanje ali je ventil sploh še cel.

sunshiner, injektorji pašejo od skylina, pa še ceneje se jih da dobit kot te od ND.

Objavljeno: 02 Maj 2005, 22:07
Napisal/-a SunShiner
iKst napisal/-a: sunshiner, injektorji pašejo od skylina, pa še ceneje se jih da dobit kot te od ND.
resno? no to je pa super... zdej moram pa samo še ugotovit kje se jih da to dobit pa smo zmagal - če je problem v injektorjih seveda :D

aja - do kok hp so pa sploh uporabni?

Objavljeno: 03 Maj 2005, 18:53
Napisal/-a SunShiner
in kako to da si rabu kr neki cajta da si dojel nedelovanje dveh cilindrov? :-s

Objavljeno: 03 Maj 2005, 20:49
Napisal/-a 2.7TT
SunShiner napisal/-a:če se bo izkazalo da je res problem z injektorji pa se zna zgodit da bo sledil nakup česa takega...
850cc Injectors ?

A to mas kaksen Space Shuttle za poganjat? :-s

Dokler ne bos dosegel vsaj ene 500 konj ali morda 550, ti tile injektorji pomojem ne bodo razprsevali dobro, saj je najboljsa razprsitev takrat, ko delajo priblizno na 60 do 80% duty cycle-a. Takrat lahko razdelijo vbrizg na 4 ali 5 enakih casovnih delov s prekinitvami vmes in zapolnijo sesalni del cikla. Ce bos pa 200 konj s tem poganjal, bodo pa samo pljunili eno kapljo na zacetku in to bo to... ne vem, ne vem...

/jan

Objavljeno: 03 Maj 2005, 21:20
Napisal/-a SunShiner
no sej glede na trenutno mišljenje mehanika bom rabu jst kej druzga kukr pa nove injektorje :cry: .... kej več bom pa jutr zvedu, dons so ble še kr samo teorije v igri

Objavljeno: 04 Maj 2005, 13:02
Napisal/-a SunShiner
pravkar se je zmerilo kompresijo... v nedelujočem cilindru je bila popolna nula in to kljub majhni količini olja, ki se jo je zlilo na bat...
se pravi če bi bil bat malo počen bi to moglo naredit vsaj nekaj kompresije

zdej sta pa baje samo dve možnosti - ali je v batu ogromna luknja (kar vem da ni iz drugih razlogov) ali pa en ventil sploh ne deluje..

popoldne gre najprej pokrov ventilov dol da se preveri par stvari, kasneje pa verjetno še glava motorja....