Stran 1 od 3
Zavorno olje ?
Objavljeno: 01 Maj 2005, 21:56
Napisal/-a iKst
Evo, še tuki vprašam.
Rabim eno dobro zavorno olje. Predvsem mora imet visoko vrelišče, d abo zdržal napore na dirkališču pa pri nas se more dobit. Kaj priporočate ?
Objavljeno: 02 Maj 2005, 00:04
Napisal/-a Eddy
Za pijačko boš dal pa ti bo Eddy zrihtal DOT 5.1 olje ki ga ufuravam tudi sam...
bremza k hudič,ne vre nič...pa dobro veš da ga nisem kaj preveč šparal na mobiju... :-°
Objavljeno: 02 Maj 2005, 08:17
Napisal/-a RedBull
Eddy napisal/-a:Za pijačko boš dal pa ti bo Eddy zrihtal DOT 5.1 olje ki ga ufuravam tudi sam...
bremza k hudič,ne vre nič...pa dobro veš da ga nisem kaj preveč šparal na mobiju... :-°
mi poveš pri koliko stopinjah ima vrelišče to olje? ter znamko?
Objavljeno: 02 Maj 2005, 15:14
Napisal/-a Eddy
Toyotina embalaža.....Castrolov produkt...
pojma nimam za vrelišče....se mi zdi da je okoli 420 stopinj....ali celo več....uglavnem vem da se ga ne da kupiti kr tko na petrolu ali pa v splošnih trgovinah...dela pa perfektno....zaenkrat nobenih problemov..

Objavljeno: 02 Maj 2005, 18:15
Napisal/-a iKst
DOT 5.1 standard predvideva suho vrelišče najmanj 270 stopinj celzija in mokro vrelišče najmanj 190 stopinj celzija.
Ate super blue racing ima recimo vrelišče malo nad temi standardi čeprav je DOT 4. Ta 5.1 more bit torej vsaj tako dobra kot Ate super blue, ki jo po tujih forumih precej hvalijo.
Itak je pomben podatek samo suho vrelišče. To je takrat ko v zavorni tekočini še ni vode. Če redno vzdržuješ bremze in menjaš tekočino na 1 leto ti nikoli ne pride zraven veliko vlage.
Objavljeno: 02 Maj 2005, 18:26
Napisal/-a Eddy
Pol sm mal kiksnu z tole izjavo o tolkih stopinjah...
ne sej ni pene...meni se je poznalo recimo na zadnjem mobiju ko sem zamenjal še olje v sklopkinem cilindru z tem 5.1....na prvem mobiju sem imel probleme z pregrevanjem olja in mi je škrtalo ko sem prestavljal,zdaj nič več...
moram pa še enkrat zamenjat vse skupaj ko bom diske menjal in ostalo navlako...
ikst priporočam ti nakup pletene hidravlične cevke ki povezuje sklopkin cilinder in posodico z oljem...boš veliko pridobil na temperaturni obstojnosti samega olja...
P.S.: ko prideš po gume dobiš še liter tega olja..
Objavljeno: 02 Maj 2005, 19:40
Napisal/-a iKst
Pletene cevke bom nabavil. Za zavore in za sklopko.
Glede temperatur si mogoče gledal fahrnheit, na vseh USA straneh pišejo v tem ne v stopinjah celzija. Sicer pa če je 5.1 ni panike. Verjetno bodo prej ploščice odpovedale kot olje, ker sem zaenkrat navadne pri sinterju vzel.
Po gume pa pridem v sredo če ti je prav...se še slišva prej. Btw...a je liter dost za zavorni cilinder in sklopko ?
Objavljeno: 02 Maj 2005, 22:20
Napisal/-a Eddy
Stari pomoje bo liter dosti...pri meni je bilo dost....
sreda ni pene...pokliči prej pa se dobimo,kakšen kufe spijeva pr men in seveda--->drift talk all the way

Objavljeno: 03 Maj 2005, 19:59
Napisal/-a RedBull
drugače pa obstaja tudi ate super (oznaka dot 4) ki ima vrelišče suho 300 stopinj in mokro 180 stopinj (upam da sm prav napisal ker pišem iz glave to - lahko pa na embalažo pogledam ob priliki....v delavnico se mi pa zdajle ne da hodit
Objavljeno: 03 Maj 2005, 20:00
Napisal/-a Eddy
Dej poglej no če se ti da...
me je začelo tole malo bolj zanimat vse skupaj.čeprav vedno po pameti zrihtam najboljšo stvar...

Objavljeno: 03 Maj 2005, 21:16
Napisal/-a iKst
Sej sem že malo višje napisal za ate super blue. Folk jo precej hvali. Kljub temu da je označena kot DOT 4 ima ful visoko vrelišče, celo malo nad standardom DOT 5.1
http://www.volvospeed.com/Reviews/ate.htm
To je po naše 280 stopinj suho vrelišče in 200 mokro.
Objavljeno: 03 Maj 2005, 21:24
Napisal/-a RedBull
no ta blue je najboljša varianta tisto kar sem jst napisu pa je malce slabša od te....če kdo rabi mi lahk pove
Objavljeno: 03 Maj 2005, 21:35
Napisal/-a _BANDIT_
Kje se pa dobi tale blue zadeva?
Objavljeno: 03 Maj 2005, 21:37
Napisal/-a iKst
očitno pri šmeksu

Objavljeno: 03 Maj 2005, 21:43
Napisal/-a RedBull
iKst napisal/-a:očitno pri šmeksu

malce reklame naredil....ampak upam da je dovoljeno...drugače pa zbrište te poste....itak sem jst en
drgač pa na pm se da zmenit...
Objavljeno: 04 Maj 2005, 07:50
Napisal/-a eXtreme
A ni ena fora glede agresivnosti, da ti lahko gumice razžre na starih avtih (DOT5)?
Objavljeno: 04 Maj 2005, 08:42
Napisal/-a iKst
DOT 5 ni enako DOT 5.1
Dot 3, 4 in 5.1 so kompatibilni med sabo. Razlikujejo se predvsem v različnih vreliščih in stistljivosti. Vseeno se stisnejo dosti manj od DOT 5 in zato omogočajo boljši občutek na pedalu.
DOT 5 je silikonsko zavorno olje, ki se uporablja predvsem v kakšnih oldtimerjih in pa v vojaških vozilih. Za nas ni zanimivo tako da brez veze razglablat o tem

Objavljeno: 04 Maj 2005, 09:31
Napisal/-a Malecky
Kaj naj zj kupim za v Fikusa
Mam tok stvari za studirat da se mi tega ne da

Objavljeno: 04 Maj 2005, 19:12
Napisal/-a RedBull
ker ste me nekateri spraševali,vam kar tule napišem ceno za Ate Super Blue 1l stane 2300 sit
Objavljeno: 04 Maj 2005, 19:23
Napisal/-a iKst
No Malecky, daj to not pa bo uredu. Pa menjaj enkrat na leto pa je. Predpisano je sicer enkrat na 2 leti, ampak je poceni zadeva tako da se ne splača šparat.