Večje zavorne čeljusti in servo ?

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Odgovori
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Večje zavorne čeljusti in servo ?

Odgovor Napisal/-a iKst »

Jo,

namen imam zamenjati zavorne čeljusti za 4 batne. Sedaj so not 1 batne in razlika je več kot očitna. Zanima me, če je poleg tega treba tudi zamenjat ali priredit servo, ali serijski zadostuje ?
High on LSD
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Servo ti sam olajsa pedalo :) da pa pedalo izvrsi vecji pritisk pa itk nucas druge dimenzije bateka k je notr ;) Aja pa tko vecji servo na standard mlincka bi znou narest probleme :) ker mu je treba dost zraka posesat :)

LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Uporabniški avatar
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237
Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a Nixxon »

Hm, ne vem kako je z E30, ampak od E36, recimo, lahko na 318i ki ima tašvoh bremze in zadaj bobne menjaš diske od 6valnikov brez da bi ti blo treba menjat servo in podobno. Zamenjaš samo: spredaj diske, čeljusti, zadaj pa je najlažje cel most menjat. Ne vem pa kolk batne so te zavore Tud nadgradnja na M3 zavore mislim da ne rabi močnejšega serva, nisem pa siguren.

PS: A mi kdo lahko razloži, če se le da s slikami, kakšne so 2batne, 4batne, 1batne,... razlike? Kateri bati so to mišljeni? Tnx.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Slika
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Nixxon napisal/-a:
PS: A mi kdo lahko razloži, če se le da s slikami, kakšne so 2batne, 4batne, 1batne,... razlike? Kateri bati so to mišljeni? Tnx.
To zgleda tko da nimas sam enga bata k ti poriva ploscice ampak mas vec s tem porazdelis silo enakomerno po ploscici s tem pa je zavorni ucitek vecji :)

Lp PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Uporabniški avatar
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237
Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a Nixxon »

A ploščica je pa še vedno samo ena? Al je pol pr npr. 4batnih čeljustih tko da maš pol dve ploščici (oziroma dva para).
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Slika
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Tole je standardna enobatna čeljust, ki jo imaš ti in večina avtomobilov. Bat je tista stvar, na kateri je puščica.

Slika



2 batne imajo ob tem batu še enega, tako da je površina na katero pritiskajo bati večja. To so t.i. plavajoče čeljusti, kjer sama čeljust "plava" po vodilih zato da stiska obe zavorne ploščice. Eno stiska, drugo pa vleče. 4 batne imajo pa na drugi strani še dva bata, tako da vsako ploščico stiskata po 2. 2 batnih, kjer je na vsaki strani po en bat še nisem videl, je pa možno da tudi obstajajo. Dostikrat je tudi tako, da ima vsak bat svojo cev za dovod olja.



2 batne

Slika


4 batne

Slika
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

M3 E36 ma prav tako 4 batne spredaj in 1 batne zadaj, če sem prav videl. Torej bi moral servo od E36 325 zadostovat, če že od E30 ne bo.

Skrbi me predvsem to, da servo ne bo dovolj ojačal mojega pritiska na pedal in ne bom mogel 100% izkoristiti potenciala čeljusti. Sicer je boljš če so zavore bolj trde, ker maš več občutka, sam nobena skrajnost ni dobra. Že tko majo sklopke tolk trde BMWji :)

Btw...moje so podobne kot spodnje brembo samo da dost večje zgledajo :) Mam 4 bate, ki so skor enako veliki kot original bat na E30 :)
High on LSD
Uporabniški avatar
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237
Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a Nixxon »

@Mitja: hvala, zelo nazorno prikazano. =D>

@Ikst: Pomoje je najbolš da boš probaval, začneš z originalom in če ti ne zadostuje zamenjaš.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Slika
Tomaz40
xpert
Prispevkov: 68
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:26
Kraj: L'blana

Odgovor Napisal/-a Tomaz40 »

Mitja eno vprašanje: Tko kot je na sliki eno- in dvo-batne čeljusti, pritiskajo na disk samo iz ene strani. A kej veš kako je narejeno, da se disk ne zlomi? Ker disk se po parih kilometrih znuca in rata občutno tanjši.

A kej veš kako je s tem?
Slika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Vsake čeljusti pritiskajo na disk enakomerno iz obeh strani. Une, ki so plavajoče imajo batke samo na eni strani, druga stran pa je na plavajočem vodilu, ki poskrbi, da obe strani enakomerno pritiskata na disk, tiste pa ki imajo batke na obeh straneh pa pač batki iz obeg strani enakomerno pritiskajo ploščice na disk.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Tomaz40
xpert
Prispevkov: 68
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:26
Kraj: L'blana

Odgovor Napisal/-a Tomaz40 »

Tnx. Se mi je zdel da sm mal narobe mogu razumet tisto razlago zgori, ker so še vse ploščice, ki sem jih vidu pritiskale na disk iz obeh strani.


Sm že mislu da je to kakšna nova varianta bremz. Škoda.
Slika
Odgovori