Gume: letne vs. zimske pri 5st.C
Objavljeno: 12 Mar 2005, 10:29
No včeraj sem izvedel exkluzivne teste. Danes imam namontirane že letne - zakaj!
Mam gor UG6 195.55.15 zimske gume, za letne pa mam D9000 205.55.16. Ra?najte tud, da so D9000 z 3mm profila, UG pa z 8, pa še čist nove.
Najprej sem dal gor samo desno gumo in šel vozit. Ker mam dobr scentrirane ni nič treslo in sm lahko naredu par testov. Seveda imata gumi enak kotalni obseg, čene bi diff jebal. Vglavnem:
1. Štop: avto vleče v desno stran, kjer je namontirana letna guma.. Torej je boljša letna.
2. Štart: leva kople desna nič - neham, da nebi sfÜkal kej.
Potem sem namontiral spredaj letne gume in spet šel testirat...
1. Ovinek - oster: volančič veliko bolj natančen, rit mi je popolnoma odneslo, tako da sem moral volan kar dobro vrtet v drugo stran. To se prej ni dogajalo, torej letne bolje primejo.
2. Daljši ovinek: treba je blo konstantno popravljat smer, ker je zadnji konec opletal...
In končno namontiram vse 4: Avto dosti bolje vodljiv (res da je nižja guma), drsi lepo enakomerno, bremza bolje, pospeški enaki oziroma mikron slabši (vrjetno zarad naloženga avta).
Temperatura 5st.C, cesta suha. Na mokrem bi stavil na zimsko gumo.
Mam gor UG6 195.55.15 zimske gume, za letne pa mam D9000 205.55.16. Ra?najte tud, da so D9000 z 3mm profila, UG pa z 8, pa še čist nove.
Najprej sem dal gor samo desno gumo in šel vozit. Ker mam dobr scentrirane ni nič treslo in sm lahko naredu par testov. Seveda imata gumi enak kotalni obseg, čene bi diff jebal. Vglavnem:
1. Štop: avto vleče v desno stran, kjer je namontirana letna guma.. Torej je boljša letna.
2. Štart: leva kople desna nič - neham, da nebi sfÜkal kej.
Potem sem namontiral spredaj letne gume in spet šel testirat...
1. Ovinek - oster: volančič veliko bolj natančen, rit mi je popolnoma odneslo, tako da sem moral volan kar dobro vrtet v drugo stran. To se prej ni dogajalo, torej letne bolje primejo.
2. Daljši ovinek: treba je blo konstantno popravljat smer, ker je zadnji konec opletal...
In končno namontiram vse 4: Avto dosti bolje vodljiv (res da je nižja guma), drsi lepo enakomerno, bremza bolje, pospeški enaki oziroma mikron slabši (vrjetno zarad naloženga avta).
Temperatura 5st.C, cesta suha. Na mokrem bi stavil na zimsko gumo.