Stran 1 od 4
Objavljeno: 11 Mar 2005, 00:34
Napisal/-a Eddy
NICE!!!
Dej povej meni laiku za tele kolektorje: kako si prišel do pravilnega premera cevi in razporeditve ki je nastala....ubistvu vem da mora biti čim manj backpreasura ampak me zanima kako se to izračuna? in kako veš kje cev skriviti ,katei izhod moraš povezati z katerim itd....
Upam da mi boš odgovoril na vprašanja...
Objavljeno: 11 Mar 2005, 07:52
Napisal/-a alesi
Zelo dobr,
sej osnova je bil verjetno prejsni kolektor
Objavljeno: 11 Mar 2005, 09:53
Napisal/-a Pugi
Hemy teb je čist preveč udral tole vseskup nekam. Ti bom probov zrihtat padalo, da se boš laži ustavlov, pa smer držal ko bo treba gas spustit
Svaka čast an.
Objavljeno: 11 Mar 2005, 10:34
Napisal/-a Malecky
Objavljeno: 11 Mar 2005, 11:02
Napisal/-a 2.7TT
Very nice...
Kako sta pa to svasala skupaj? Upam da bodo vari zdrzali temperaturne in vse ostale pritiske... pri tvojem sicer ne vem, ampak pri mojem vse zari ko ga gonim, zato pa so baje odliti kolektorji vzdrzljivejsi...
Jemc me je malo v dvome spravil, ker zelo nerad dela sam kolektorje ker mu radi razpadajo pod pritiski
No ja, me prav zanima, kako se bo tole obnasalo, drgac pa hudo zgleda.
/jan
Objavljeno: 11 Mar 2005, 11:08
Napisal/-a djsly
Hemy lepo, ker materjal je to?
Jst tud neki švasam...
Objavljeno: 11 Mar 2005, 14:42
Napisal/-a djsly
Pizda, jst tud z rosfreja delam. En je že narjen. Zame pa še v teku...
Je pa za turbo avto.
Se pravi me mora skrbeti, da ga ne bo razfukalo???
Objavljeno: 11 Mar 2005, 23:18
Napisal/-a orbit
sam neki me zanima,a se sme vedet kolko je teža,k zgleda kar masivno?, hmm?
Objavljeno: 12 Mar 2005, 08:36
Napisal/-a Pugi
djsly napisal/-a:lulika, jst tud z rosfreja delam. En je že narjen. Zame pa še v teku...
Je pa za turbo avto.
Se pravi me mora skrbeti, da ga ne bo razfukalo???
Seveda - downpipe je pri turbinskih motorjih precej obremenjena zadeva. Pri NA motorjih kolektor redkokdaj zažari (moj včasih, pa še to bolj švoh), pri turbačih pa če si kdaj gledal kak posnetek - to vse gre faking v rdečo farbo med vožno... Tko da mora bit zate bolje narjen kot za hemyja... No dobr bi blo, če sta oba brez napake..
Objavljeno: 12 Mar 2005, 21:18
Napisal/-a modriDIRKAC
Objavljeno: 13 Mar 2005, 12:46
Napisal/-a TypeKoshiR
Tole kar super zgleda

,
komaj cakam da vidim to na avtu, pol pa gasa na valarje da vidimo ce si
prav zkalkuliral
LP
Objavljeno: 14 Mar 2005, 09:28
Napisal/-a djsly
Kolektor na avtu. Zalaufal, pri del tem. držal potem na 4000 rpm.
Kar hitro rata oranžne barve.....
Bi moral biti zaskrbljen?
kako se kaj obnese azbestni trak za te zadeve? Že kdo probal?
Baje da se ne ohladi kolektor tako hitro in zato tudi ne poka...
lp sly.
Objavljeno: 14 Mar 2005, 09:44
Napisal/-a Pugi
djsly napisal/-a:Kolektor na avtu. Zalaufal, pri del tem. držal potem na 4000 rpm.
Kar hitro rata oranžne barve.....
Bi moral biti zaskrbljen?
kako se kaj obnese azbestni trak za te zadeve? Že kdo probal?
Baje da se ne ohladi kolektor tako hitro in zato tudi ne poka...
lp sly.
Nimaš bit zaskrblen, to je precej normalno... Sj sm reku, nekje se spomnem enga posnetka - to je v trenutku vse žarelo.. Tud meni k nimam turbo včasih žari..
Objavljeno: 14 Mar 2005, 10:55
Napisal/-a TypeKoshiR
Moj aftremarket ni nikoli zarel pa ce sem se se tako trudil...
original zazarel kadar sem hotu...tko da to je res mal sumljiv...
res pa je da je bil moj se ceramic coated !
LP
Objavljeno: 14 Mar 2005, 11:02
Napisal/-a Pugi
TypeKoshiR napisal/-a:Moj aftremarket ni nikoli zarel pa ce sem se se tako trudil...
original zazarel kadar sem hotu...tko da to je res mal sumljiv...
res pa je da je bil moj se ceramic coated !
LP
Keramika je eden najboljših materjalov za vroče zadeve. Uporabljajo jo tud na space shutlih, ki btw tud pri dost višjih temperaturah kot jih mamo mi - ne žari. Tko da vrjetno zarad tega ni. Kot sm pa že prej povedov - na turbo motorjih to veliko bolj rado žari kot na navadnih in djsly ma turbo...
Objavljeno: 14 Mar 2005, 11:12
Napisal/-a djsly
Ok, sem govoru z enim mojstrom k švasa, pa pravi, da dokler ni rdeče barve je ok...hehe....
K pol je vse tko mehko da sam pihneš pa se skrivi.
Ampak ok, sej bo turbina vpeta še na enem koncu, wg pa na dveh koncih na motor. Tko da ga teža ne bi kej krivila.
Objavljeno: 14 Mar 2005, 15:02
Napisal/-a TypeKoshiR
Ni dvomov, sam ne bit razocaran ce ti slucajno ne bo uspelo horsijev priklicat, sej ves vaja dela mojstra, drugace pa se najlazje je pokopirat po enem ze obstojecem kolektorju za katerega ze ves da da HP-jcke...
tko da ce bos imel sreco bos glih trofu prave mere za tvoj motor
ce pa ne bodo konjicki vec al manj tam k so bli...v minus naj nebi sli !
LP
Objavljeno: 15 Mar 2005, 14:55
Napisal/-a JohnyR
Jst mislim da si dolžine cevi mal narobe naredu.
Nekako tko bi moral zgledat:
Predvsem ne sme bit hitrih in kratkih zavojev, cevi pa naj bi bile iste dolžine.
Objavljeno: 15 Mar 2005, 17:13
Napisal/-a orbit
hemingway napisal/-a:Imam obcutek da neki dvomte v mene
ahkje pa; si marbit prvi v temu!? ..upaš potem zvagat ga?
Objavljeno: 15 Mar 2005, 18:17
Napisal/-a Pugi
JohnyR, ne vem od kje veš ti kaka dolžina mora bit, samo če delaš kolektor potem se zadeva dela ali za konje, al pa za navor. Ni vedno enako treba dolge cevi nardit. Nekateri kolektorji majo prav zanalašč takoj spojene cevi, recimo sem pa tud že vidu kolektor, ki je šele daleč za motorjem se združil v 1....