Izpušni kolektor by Hemyngway
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Pa je kaj resnice v tem equal lenght-u? Da je to tolk bolje oz. da tolk pridobiš s tem?hemingway napisal/-a:V redu zgleda sam ni pa equal lenght. Jz sm namrec ravno iz tega equal lenght design cel doktorat naredu na tako majhnem prostoru kot ga imam na razpolago. Smo bli vsi ki so sodelovali pri projektu pac s srcem pri celi stvari in nismo nic poenostavljali.
Je kdo probal v praksi to?
K pr mojem projektu ni šans, da nardim equal...
hehe jan...
Ja je še vedno doma. Vsakič ko jo pogledam mi jo je škoda prodat
Pa ko si jo predstavljam spedenano na cesti...uf uf...
Drgač pa če se vrnemo na kolektor: Moj ni tolk zglancan kot hemijev, ampak sej itak se pol obarva in ga nima smisla polirat. Pa še ovil ga bom z enim trakom (eni mu pravijo azbestni, čeprav ne verjamem da je to azbest) da se ne bo ohlajal tako hitro in s tem pokal...
Pa še lep ni tolk kot hemijev, je ga blo pa zato bolj kompliciran narest.
Pišuka fantje dejte mi zrihtat en WG od Audi S2...pa da ni zlat ane.
Ja je še vedno doma. Vsakič ko jo pogledam mi jo je škoda prodat
Pa ko si jo predstavljam spedenano na cesti...uf uf...
Drgač pa če se vrnemo na kolektor: Moj ni tolk zglancan kot hemijev, ampak sej itak se pol obarva in ga nima smisla polirat. Pa še ovil ga bom z enim trakom (eni mu pravijo azbestni, čeprav ne verjamem da je to azbest) da se ne bo ohlajal tako hitro in s tem pokal...
Pa še lep ni tolk kot hemijev, je ga blo pa zato bolj kompliciran narest.
Pišuka fantje dejte mi zrihtat en WG od Audi S2...pa da ni zlat ane.
uh, ko bi blo vsaj tako ampak bi zgogu motor po 201 metru
Dare je laufu 1.5 bara na enem spacanem kolektorju in orginal auspuhu brez cata. Pol je dal en boljšo kolektor gor, 70mm izpuh do konca...
Je moral na wg za 5 krogov obrnt vijak, ker bi mu zabil krepko čez 1.5 bara in s tem bi šu motor po gobe. Tako pa je kljub zelo odprtem wg turbinca filala 1.5. Ampak na 1.5 bara je skočil hitr k svina. Velik hitrej kot pred menjavo kolektorja in izpuha.
Tko da jst bi bil vesel če ga ne bi rabu
Dare je laufu 1.5 bara na enem spacanem kolektorju in orginal auspuhu brez cata. Pol je dal en boljšo kolektor gor, 70mm izpuh do konca...
Je moral na wg za 5 krogov obrnt vijak, ker bi mu zabil krepko čez 1.5 bara in s tem bi šu motor po gobe. Tako pa je kljub zelo odprtem wg turbinca filala 1.5. Ampak na 1.5 bara je skočil hitr k svina. Velik hitrej kot pred menjavo kolektorja in izpuha.
Tko da jst bi bil vesel če ga ne bi rabu
Zakaj pa ne cez 1,5 bara? Blok ne zdrzi al glava al se bojis da sos premajhni injektorji in bop mesanica presvoh?djsly napisal/-a:uh, ko bi blo vsaj tako ampak bi zgogu motor po 201 metru
Dare je laufu 1.5 bara na enem spacanem kolektorju in orginal auspuhu brez cata. Pol je dal en boljšo kolektor gor, 70mm izpuh do konca...
Je moral na wg za 5 krogov obrnt vijak, ker bi mu zabil krepko čez 1.5 bara in s tem bi šu motor po gobe. Tako pa je kljub zelo odprtem wg turbinca filala 1.5. Ampak na 1.5 bara je skočil hitr k svina. Velik hitrej kot pred menjavo kolektorja in izpuha.
Tko da jst bi bil vesel če ga ne bi rabu
1.8T grejo tudi na 3 bare v ekstremih...
/jan
@mloncar: mam ja. sam mi je nerodn pokazat to skropocalo.
@jan: Dare (in tud jaz) ima prešvoh injektorje za +1,5 bara. 1,5 bara je ravno 100% zmožnosti injektorjev. Pa še to mu včasih zatrokira neki...
Tko da jst ne vem, če bom zvohu kje kak dnar, dam not 650 cc (in s tem 2 bara) drugač bo tut pr men na začetku 1.5 bara filal.
Ti maš 350 cc orginal ane?
@jan: Dare (in tud jaz) ima prešvoh injektorje za +1,5 bara. 1,5 bara je ravno 100% zmožnosti injektorjev. Pa še to mu včasih zatrokira neki...
Tko da jst ne vem, če bom zvohu kje kak dnar, dam not 650 cc (in s tem 2 bara) drugač bo tut pr men na začetku 1.5 bara filal.
Ti maš 350 cc orginal ane?
Ne vem, verjetno. Zdej jih imam od S2 in duty cycle do 80%.djsly napisal/-a:Ti maš 350 cc orginal ane?
...on the safe side
Ne priporocam ti vec kot 80%, mogoce 90%, vec pa ne. Bos skuril tuljave na injektorjih, saj je to isto, kot ce bi na zvocnik priklopil enosmerni tok. Membrana bi se premaknila, navitje bi pa hmal pregrel in skuril. Injektor mora prekinjati spricanje. Ce ne gre pa-pa zlo hmal.
/jan
Improve performance and protect your exhaust system.
Use Design Engineering's asbestos-free exhaust wrap as a heat barrier to keep the engine and driving compartments cool. It also keeps wires and hoses from melting under extreme conditions, and controls heat in the exhaust system for a performance boost.
Kako to kontolira. Kr neki prbijajo. Predvsem me zanima ali to preprečuje prehitro ohlajanje cevi? Men je to najbolj važn da se cevi ne ohlajajo prehitro in s tem posledično pokajo na varih.
Use Design Engineering's asbestos-free exhaust wrap as a heat barrier to keep the engine and driving compartments cool. It also keeps wires and hoses from melting under extreme conditions, and controls heat in the exhaust system for a performance boost.
Kako to kontolira. Kr neki prbijajo. Predvsem me zanima ali to preprečuje prehitro ohlajanje cevi? Men je to najbolj važn da se cevi ne ohlajajo prehitro in s tem posledično pokajo na varih.