Izpušni kolektor by Hemyngway

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

NICE!!!

Dej povej meni laiku za tele kolektorje: kako si prišel do pravilnega premera cevi in razporeditve ki je nastala....ubistvu vem da mora biti čim manj backpreasura ampak me zanima kako se to izračuna? in kako veš kje cev skriviti ,katei izhod moraš povezati z katerim itd....

Upam da mi boš odgovoril na vprašanja...
Slika
alesi
Damzapir :)
Prispevkov: 174
Pridružen: 11 Okt 2004, 08:14
Kraj: Radolca

Odgovor Napisal/-a alesi »

Zelo dobr,
sej osnova je bil verjetno prejsni kolektor
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Hemy teb je čist preveč udral tole vseskup nekam. Ti bom probov zrihtat padalo, da se boš laži ustavlov, pa smer držal ko bo treba gas spustit ;)

Svaka čast an.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

:priklon :woohoo

PS. Kwacko te pozdravlja 8-[
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Very nice...

Kako sta pa to svasala skupaj? Upam da bodo vari zdrzali temperaturne in vse ostale pritiske... pri tvojem sicer ne vem, ampak pri mojem vse zari ko ga gonim, zato pa so baje odliti kolektorji vzdrzljivejsi...

Jemc me je malo v dvome spravil, ker zelo nerad dela sam kolektorje ker mu radi razpadajo pod pritiski #-o

No ja, me prav zanima, kako se bo tole obnasalo, drgac pa hudo zgleda.

/jan
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Hemy lepo, ker materjal je to?

Jst tud neki švasam...
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Pizda, jst tud z rosfreja delam. En je že narjen. Zame pa še v teku...

Je pa za turbo avto.

Se pravi me mora skrbeti, da ga ne bo razfukalo???
:)
Uporabniški avatar
orbit
100ti član foruma
Prispevkov: 95
Pridružen: 29 Okt 2004, 17:43
Kraj: ORIGINAL SLO.

Odgovor Napisal/-a orbit »

sam neki me zanima,a se sme vedet kolko je teža,k zgleda kar masivno?, hmm?
Humani Orbit
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

djsly napisal/-a:lulika, jst tud z rosfreja delam. En je že narjen. Zame pa še v teku...

Je pa za turbo avto.

Se pravi me mora skrbeti, da ga ne bo razfukalo???
Seveda - downpipe je pri turbinskih motorjih precej obremenjena zadeva. Pri NA motorjih kolektor redkokdaj zažari (moj včasih, pa še to bolj švoh), pri turbačih pa če si kdaj gledal kak posnetek - to vse gre faking v rdečo farbo med vožno... Tko da mora bit zate bolje narjen kot za hemyja... No dobr bi blo, če sta oba brez napake..
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
modriDIRKAC
Dragster
Prispevkov: 88
Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
Kraj: Kranj Mavčiče

Odgovor Napisal/-a modriDIRKAC »

ja ja....kul zadeva...en kveščn...a si to delal iz standardnih krivin in ravnih cevi kakršne lahko kupiš v MDM-u, a so kolena krivljena po sistemu devito oz. akrapovič....pe ne da bi blo tam narjen, sam na tak način...da ne bom koga podcenjeval.... :-({|= :-({|= :D
prva prestava je za okras...druga pa kople....
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Tole kar super zgleda \:D/ ,
komaj cakam da vidim to na avtu, pol pa gasa na valarje da vidimo ce si
prav zkalkuliral =D> =D> =D>

LP
MUGEN CR-X
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Kolektor na avtu. Zalaufal, pri del tem. držal potem na 4000 rpm.

Kar hitro rata oranžne barve.....

Bi moral biti zaskrbljen?

kako se kaj obnese azbestni trak za te zadeve? Že kdo probal?
Baje da se ne ohladi kolektor tako hitro in zato tudi ne poka...

lp sly.
:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

djsly napisal/-a:Kolektor na avtu. Zalaufal, pri del tem. držal potem na 4000 rpm.

Kar hitro rata oranžne barve.....

Bi moral biti zaskrbljen?

kako se kaj obnese azbestni trak za te zadeve? Že kdo probal?
Baje da se ne ohladi kolektor tako hitro in zato tudi ne poka...

lp sly.
Nimaš bit zaskrblen, to je precej normalno... Sj sm reku, nekje se spomnem enga posnetka - to je v trenutku vse žarelo.. Tud meni k nimam turbo včasih žari..
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Moj aftremarket ni nikoli zarel pa ce sem se se tako trudil...
original zazarel kadar sem hotu...tko da to je res mal sumljiv...
res pa je da je bil moj se ceramic coated !

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

TypeKoshiR napisal/-a:Moj aftremarket ni nikoli zarel pa ce sem se se tako trudil...
original zazarel kadar sem hotu...tko da to je res mal sumljiv...
res pa je da je bil moj se ceramic coated !

LP
Keramika je eden najboljših materjalov za vroče zadeve. Uporabljajo jo tud na space shutlih, ki btw tud pri dost višjih temperaturah kot jih mamo mi - ne žari. Tko da vrjetno zarad tega ni. Kot sm pa že prej povedov - na turbo motorjih to veliko bolj rado žari kot na navadnih in djsly ma turbo...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Ok, sem govoru z enim mojstrom k švasa, pa pravi, da dokler ni rdeče barve je ok...hehe....

K pol je vse tko mehko da sam pihneš pa se skrivi.

Ampak ok, sej bo turbina vpeta še na enem koncu, wg pa na dveh koncih na motor. Tko da ga teža ne bi kej krivila.
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Ni dvomov, sam ne bit razocaran ce ti slucajno ne bo uspelo horsijev priklicat, sej ves vaja dela mojstra, drugace pa se najlazje je pokopirat po enem ze obstojecem kolektorju za katerega ze ves da da HP-jcke...
tko da ce bos imel sreco bos glih trofu prave mere za tvoj motor \:D/
ce pa ne bodo konjicki vec al manj tam k so bli...v minus naj nebi sli !

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Jst mislim da si dolžine cevi mal narobe naredu.


Nekako tko bi moral zgledat:

Slika

Slika


Predvsem ne sme bit hitrih in kratkih zavojev, cevi pa naj bi bile iste dolžine.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
orbit
100ti član foruma
Prispevkov: 95
Pridružen: 29 Okt 2004, 17:43
Kraj: ORIGINAL SLO.

Odgovor Napisal/-a orbit »

hemingway napisal/-a:Imam obcutek da neki dvomte v mene
ahkje pa; si marbit prvi v temu!? ..upaš potem zvagat ga?
Humani Orbit
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

JohnyR, ne vem od kje veš ti kaka dolžina mora bit, samo če delaš kolektor potem se zadeva dela ali za konje, al pa za navor. Ni vedno enako treba dolge cevi nardit. Nekateri kolektorji majo prav zanalašč takoj spojene cevi, recimo sem pa tud že vidu kolektor, ki je šele daleč za motorjem se združil v 1....
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Odgovori