Stran 1 od 1

ATE diski

Objavljeno: 01 Mar 2005, 20:33
Napisal/-a iKst
Ima mogoče kdo izkušnje z ATE power diski ? Kje bi se jih dalo dobit pri nas.

Objavljeno: 01 Mar 2005, 23:19
Napisal/-a iKst
Ja...nekako tako. Podoben vzorec je gor kot ga ima Atom Ant :)

Objavljeno: 01 Mar 2005, 23:19
Napisal/-a _BANDIT_
To so dobri diski ja. Pa dost ?abe se dobijo za popularna vozila ala Golf & stuff...

http://www.conti-online.com/generator/w ... sc_en.html

Je pa uvoznik za tole tuv Kranju. Vpraš tukaj: http://www.ackonim.si/vo_osebna.asp

Objavljeno: 02 Mar 2005, 21:41
Napisal/-a frido
Če imaš kakšen bolj "dirkaški" nagon, jih odsvetujem. Pri hudi obremenitvi so se zvili. Verjetno pa je vse odvisno od avtomobila, njegove teže in velikosti predvidenih diskov. Če narediš na kakšnem lahkem avtomobilu predelavo zavor (večje čeljusti in diski), bo stvar po vsej verjetnosti tako predimenzionirana, da tudi tem diskom ob večji obremenitvi ne bo hudega. Voženi so bili na Scenic-u. Naj omenim, da jih je prodajalec koval v zvezde (najprej ATE, potem dolgo nič, potem pa spet ATE).

Predlagam tole: http://www.ebcbrakes.com/

Pa še en namig (sicer se navezuje na zavorne ploščice in ne na diske, ampak vseeno) - ne kupuj zavor namenjenih za dirkanje če želiš uporabnost za vsak dan!

Objavljeno: 02 Mar 2005, 22:33
Napisal/-a 2.7TT
frido napisal/-a:Pa še en namig (sicer se navezuje na zavorne ploščice in ne na diske, ampak vseeno) - ne kupuj zavor namenjenih za dirkanje če želiš uporabnost za vsak dan!
Sem imel podobne pomisleke, ki pa so se pokazali za skoraj neutemeljene. EBC Redstuff ceramic ploscice (hard road use/light track) delajo iz nule, tudi ko so mrzle... in ja poudarim, da delajo zelo dobro, tako da so cisto primerne za everyday use. Ce pomislim, da sem hotel Greenstuff kupiti, me kar malo zvije :sick:

(Thnx Tomas za odlicen nasvet...)

Yellowstuff so pa spet nekaj drugega, ampak o teh niti razmisljal nisem :-s

/jan

Objavljeno: 02 Mar 2005, 22:51
Napisal/-a iKst
Ploščice že mam, zaenkrat niso pomembne. Rabim samo diske.

Za ATE sem mal po tujih forumih bral pa nisem zasledil, da bi se zvijali, tudi pri bolj športni vožnji. Oziroma, veliko manj od serijskih.

Ima kdo še kakšno priporočilo ? Rabim nekaj bolj poceni pa, da nebo po prvih 1000km narazen padlo :)

Objavljeno: 02 Mar 2005, 23:51
Napisal/-a Tomas
ATE Power disc-i so kvalitetni oz takole se bom izrazil; za ta denar ponujajo več kot dovolj...izkazali so se tudi pri bolj "trdni" voznji...

Za več denarja pa je po mojem mnenju bolje vzeti varianto ki jo ima Jan (1.8 T);

Objavljeno: 07 Mar 2005, 16:43
Napisal/-a majaCRX
Jaz sem jih namontirala, ko sem končala tuning, pa se super obnesejo. Tudi pri grobem zaviranju kot je naprimer pri dragih,...
Skratka, zadovoljna!

Objavljeno: 07 Mar 2005, 17:43
Napisal/-a RedBull
če še neveš cene,mi lahko napišeš podatke o vozilu pa pogledam če so bli že kdaj na zalogi oz. kakšna je cena le teh.

Objavljeno: 07 Mar 2005, 19:51
Napisal/-a PiLLLe
@šmeks dj poglej za mojga ce lohk :)
Avtek je pa pezo 406 1.8 16V letnik 96 novembr :) spredi diski prisilno hlajeni zadi pa bobni :-° :)
tnx

LP PiLLLe

Objavljeno: 07 Mar 2005, 20:31
Napisal/-a _BANDIT_
A mislte, da bi dobu kej tacga tud za mojo gajbco?

Chevrolet Camaro gen.3, letnik 86, sprednji diski...

Objavljeno: 08 Mar 2005, 18:06
Napisal/-a RedBull
PiLLLe napisal/-a:@šmeks dj poglej za mojga ce lohk :)
Avtek je pa pezo 406 1.8 16V letnik 96 novembr :) spredi diski prisilno hlajeni zadi pa bobni :-° :)
tnx

LP PiLLLe
žal jih za tvojega pugeca ne izdelujejo, za P406 se da dobit za motorje od 1.9 naprej ker imajo že večji fi diska....za tvojega pa na žalost ni.

Objavljeno: 14 Mar 2005, 10:29
Napisal/-a Nixxon
Morda bi pa lahko nadgradil zavore na večje. Pri mojem se to da, najbrž tudi pri drugih firmah. Jest rabim samo druge diske, čeljusti in zadeve gor pritrdim.