UFFFFFFFFFF,tole bo pa dolg odgovor....sicer upam da se bo kdo še vedno primajal k meni na profesionalno delo,ampak naj vam bo
Začetek: Avto operite(magar na krtačah-ampak NE voskat!!!bo delo veliko lažje)..
--->Avto je treba pripraviti na poliranje,včasih je to težje kot poliranje samo...torej: avto mora biti popolnoma suh,temperatura bi bila idealna okoli 10-15 stopinj C.
--->vse robove ki so plastični,obrobljeni z gumi tesnili,luči,kljuke,ogledala,šipe.. je treba zaščitit z ličarskim trakom da se polirna pasta ne dotakne vsega od naštetega--ker omenjene zadeve rade zbledijo in podobno..
--->če je kaj smole ali ostankov katrana in ostalih cesnih smeti jih je treba odstaniti,sam uporabljam poseben plastelin,včasih pa tudi šmirgl z 2000 grobostjo--vodobrusni..
--->za začetek se lotim poliranja z grobo pasto ki odstrani skoraj vse praske in zgladi ti. kontaminacijo laka in površine, obrate na mašini imam konstantno na manj kot polovici najbolj hitrega programa(imam jih 6,groba nastaviten je na 2)
--->sledi brisanje nastalega polirnega prahu in pregled dosedanjega dela..
--->naslednji korak je poliranje z Finish pasto,ta da vozilu lesk in gladkost ki jo tako iščemo,obrati so na polovici najhitrejših(3 od 6možnih)pasto nanašam z pomočjo gobice,potem pa zapoliram do kraja z mašino...
--->spet brisanje z mikrokrpico,ali čudežno krpico ali z kakšno staro majico...
--->voskanje je skoraj obvezno zaradi same obstojnosti poliranja,tale korak zahteva veliko živcev ker so obrati na mašini na minimumu in se sam vosek teško vtira v lak...gre najbolj počasi..
--->ko je vse to končano odlepim ves selotejp in se lotim bridanja polirnega prahu z vseh robov,med vrati,pod havbami...
--->če je potrebno spoliram še luči,namažem gume in očistim stekla znotraj in zunaj....
Prav tako je treba paziti da se polirna pasta strinja z delom na mašino,namreč niso vse paste namenjene strojnemu poliranju,sonax spada v samo dno kvalitete pri meni,preveč se namučiš da bi kaj dosegel...
Paziti je treba tudi da se pasta ne zasuši,da nismo na enem mestu predolgo ker se lahko zažge lak ali barva, sam tipam z roko sproti mesta ki jih poliram,posebno odbijači so kritični ker so iz plastike-le ta se segraje veliko hitreje kot pleh...
Obrate na mašini se nikoli ne povečuje na maximum ker se ne doseže popolnoma nič kot zažgana lak...
sigurno sem pol stvari pozabil...če vas še kaj zanima kar vprašajte...