Stran 1 od 2

Generalka?

Objavljeno: 18 Feb 2005, 00:45
Napisal/-a Cizi
Torej, na avtu preskoči zobati jermen, ventile zabije v bate, na avtu se naredi ''generalka'' in potem avto pije olje ko pra*ica. Kaj sedaj narediti, bojda je treba dati glavo nekam popraviti, katero popravilo stane okoli 90k. Ni se mi to zgodilo, možno da se je prejšnjemu lastniku mojega avta. 8-[ :D

Objavljeno: 18 Feb 2005, 01:19
Napisal/-a Eddy
Dobro jutro :D

Najprej bi te prosil da daš malo bolj temeljite podatke od vozila: znamka,model,letnik,tip motorja----to vse zato da se znamo fantje orientirat in nekateri znamo to na teh avtomobilih,nekateri tisto na onih avtomobilih...
Štekaš..?Pa napiši še če imaš kakšno lušno sestro.... :D joke...

sicer pa tko...približno: lahko da na tej generalki niso menjali batnih obročkov,lahko da niso menjali teflonov,a ti pije še kej vode zravn...?
Tukaj mora biti problem okoli tesnenja motorja...opiši samo delovanje motorja,kako vleče,kako zjutraj vžge,kakšne barve je dim iz izpuha....uglavnem čim več podatkov da ne streljamo v prazno...

Objavljeno: 18 Feb 2005, 01:59
Napisal/-a Cizi
Gre se za Oplov 1.6 16v, motor mi laufa normalno, nič ne kadi, normalno vžiga in vse, samo baje bi me lahko pričakal ta problem z porabo olja, kar je bila nekakšna hiba teh motorjev. Baje se mora postoriti nekaj okoli ventilov na glavi ter ''pobrusiti'' bate. :-k

Vbistvu je to moje vprašanje bolj splošno usmerjeno, kaj vse se mora postoriti pri generalki enega 16v motorja, da potem ta dela ''kot nov''. :D

Objavljeno: 18 Feb 2005, 09:26
Napisal/-a _BANDIT_
Pomoje niso teflonov zamenjali, pa pol zaradi tega pije olje.

Objavljeno: 18 Feb 2005, 11:07
Napisal/-a Cizi
Sej to razmišljam o swapu, ciljam bolj na c20let, ali V6, sej pravim da je blo to moje vprašanje bolj splošno usmerjeno, možno pa da je moj motor še čisto vredu. :-s

Objavljeno: 18 Feb 2005, 18:19
Napisal/-a RedBull
sam tlele na tvojem servisu pa so bli modeli (če ti je skup usekal) so se ventili pa bati zihr ujel zato ker je 16 V samo pri nekaterih 8 V se izzide. Torej so ti morali vsaj 2 ventila zamenjat,pa da nebi potem spotoma še teflonov zamenjali,kar jih zamudi 5 min,....

po mojem mnenju si se malce narobe izrazil (kajti generalke ti zihr niso delali) tko da maš mogoče že motor malce utrujen in ti posnemalni obročki mal nagajajo. Odvisn pa je tud,kater olje maš notr (če maš valvoline dura blend al pa sin power (al neki tacga) pol ti lahko zato mal olja papca ker men se ta olje ne zdi nevem kaj

Objavljeno: 18 Feb 2005, 18:41
Napisal/-a Cizi
Sej pravim, da nevem nič, možno da se je to zgodilo prejšnjemu lastniku, ker sem komaj kupil avto in sem pozabil pogledati nivo olja, ko so pa začeli dročniki ružit se komaj prišo k sebi in olja ni bilo nič v avtu. To je baje hiba teh motorjev, če kdaj utrga zobati jermen in je nato popravilo bolj šlampasto nareto. Zanimivo pa je da mi avto ne pokadi niti sapice, tudi ko ga čisto mrzlega štartam. :D

Objavljeno: 18 Feb 2005, 20:03
Napisal/-a Cizi
Sej se ne mudi, smo že nekaj se pogovarjalil z opelfreakom, mogoče je moj motor čisto vredu, sploh zdaj pri takšnih kaznih je močnejši motor kar vreden razmisleka. Ampak mene je bol nasplošno zanimalo, zakaj se ko vtrga jermen poveča poraba olja na teh motorjih, očitno se ne naredi dovolj dobra generalka, pač zamenjajo samo pozabite ventile, mogoče kako tesnilo pa gremo dalje, po moji teoriji vsaj. 8-[

Aja avto je Tigra. O:)

Objavljeno: 18 Feb 2005, 22:02
Napisal/-a super98
Definiraj kaj zate pomeni pije olje ko prasica.

Po čem pa sklepaš da je prejšnjemu lastniku odtrgal jermen pa zabil bate pa ventile? Sploh pa pri takih kilometrih (na koliko ma opel predpisano menjavo zobatega jermena?). Olje ti lahko pije iz veliko drugih razlogov, ne pa kot posledica srečanja batov in ventilov, tko da jst resnično dvomim da je to razlog.
Pri taki okvari se drugače menja pač vse kar je potrebno, včasih samo ventile in tesnila, včasih pa zna narest lukno čez bate, zlomt odmično...skratka razstrelit motor v prafaktorje.

Poglej če je biu motor odpiran (nova dihtunga pod glavo), snemi pokrov zobatega jermena pa preglej še jermen. Drugače je znano da znajo te oplovi 16 ventilerji spit mal olja. Poglej če ti kje pušča olje, Pri ecotecih spusti dihtunga pokrova vebtilov in se začne olje nabirat v prostorih za svečke...
Odvisno kako je bil avto vožen, lahko da so tefloni zanič...lahko je marsikaj.

Objavljeno: 18 Feb 2005, 22:59
Napisal/-a Eddy
Cizi napisal/-a:Sej pravim, da nevem nič, možno da se je to zgodilo prejšnjemu lastniku, ker sem komaj kupil avto in sem pozabil pogledati nivo olja, ko so pa začeli dročniki ružit se komaj prišo k sebi in olja ni bilo nič v avtu. To je baje hiba teh motorjev, če kdaj utrga zobati jermen in je nato popravilo bolj šlampasto nareto. Zanimivo pa je da mi avto ne pokadi niti sapice, tudi ko ga čisto mrzlega štartam. :D
Ti najprej zamenjaj olje in filter,pol pa kontroliraj olje vsakih 1000km ali še celo prej....če ga ne spije liter na 1000km nimaš kej generalke delat...

Tist k ti je ružl je znana hiba oplov-- hidravlični dročniki--men so na corsi 1.4(8ventilska) vsake toliko časa prav nagravžno zatulil,pol ko sem avto ugasnil in počakal minutko,zopet prižgal so pa utihnl....jeb ga hidravlika pač....menjal jih pa nisem pa je avto še zmeraj doma in dela ko urca...

Pomoje so pri tvoji Tigrici menjal samo pokrivljene ventile-včasih zvije vse,včasih samo enega ali dva...je še ena varijanta: da se je vodilo ventila malo zvilo ter olje uhaja mimo teflonov v zgorevalni prostor...če bi bilo slučajo to,pa glavo menjaj-te bo cenej pršlo..

Objavljeno: 19 Feb 2005, 01:22
Napisal/-a PiLLLe
Mah tut ce so sla vodila ventilov se jih da zrihtat :) mal je jebe sicr k je dost ventilov se pa da :) kupjo se v stacun mislm da niso kj pretirano dragi in to je to :)

LP PiLLLe

Objavljeno: 27 Mar 2005, 10:11
Napisal/-a Cizi
Da obudim malce staro temo, od takrat ko sem to temo odprl pa do zdaj sem prevozil cca. 2000km in mi je spilo 7-8dl na kar precej težki nogi, prejšnji tedn ko pa sem dolil liter pa mi ga je do danes spilo enako v 400km, kot prej v 2000km. Sem opazil da se na jermenu, ki poganja oljno pumpo nabira olja, je možno da pumpa spušča? 8-[

Objavljeno: 27 Mar 2005, 11:23
Napisal/-a _BANDIT_
??? Kateri jermen pa poganja oljno pumpo?

Al je Opel čuden avto al pa ti narobe gledaš. Oljna pumpa se ponavadi poganja znotraj motorja prek zobnikov in ti tega ne vidiš.

Če se ti zunaj nabira olje, pomeni da ti nekda dihtunga ali semering ne tesni. Dej mal poslikaj, pa bo lažje ugotavljat, kaj mu je.

Objavljeno: 27 Mar 2005, 11:58
Napisal/-a Cizi
Sem se narobe izrazil, mislo sem ta jermen, ki poganja alternator, je bil prej masten od olja, drugače pa je motor full suh. #-o

Objavljeno: 27 Mar 2005, 12:34
Napisal/-a Dust
Cizi napisal/-a:Sem se narobe izrazil, mislo sem ta jermen, ki poganja alternator, je bil prej masten od olja, drugače pa je motor full suh. #-o
Čak,na pamet govorim,sam mi ni jasno,od kod bi ti prišlo olje na mikro jermen :-s ,razen iz servo pumpe 8-[

Objavljeno: 29 Mar 2005, 19:27
Napisal/-a Mitja
Zaradi tega, ker je semerin spustil in ga nosi naprej po jermenici in potem po jermenu. Mislim, da je on mislil jermen, ki goni tudi servo pumpo. Verjetno pušča semering te pumpe.

Glej, poraba (motornega) olja je normalna, če imaš pa star predihan motor, katerega bašeš kot prasico ga pač tišči dalje in ne sprašuj zakaj je tam in tam rahlo masten. Redno kontroliraj tekočine in srečno vožnjo.

Objavljeno: 11 Jun 2005, 21:48
Napisal/-a Cizi
Ta teden sem pa dosegel rekordno porabo olja. Liter na 100km, motor čisto suh o kakšnem dimu iz auspua pa niti sledu.

Opel je Zakon!! =D> =D>

Objavljeno: 11 Jun 2005, 22:46
Napisal/-a SunShiner
in kakšen način vožnje si imel ta teden?

Objavljeno: 11 Jun 2005, 22:49
Napisal/-a Cizi
Začuda normalen z občasnim stiskanjem. Sedaj sem imel z istim oljem mir 4k km zdaj pa ista količina v 100km. Primer za X-files. #-o Ne gre mi tudi v glavo kako lahko avto spopapca toliko olja, kadi pa niiiič. ](*,)

Objavljeno: 11 Jun 2005, 23:43
Napisal/-a Pugi
Tefloni sot dol padl...