Stran 2 od 4

Objavljeno: 10 Jun 2006, 17:41
Napisal/-a eXtreme
Sej to je to, samo nastavki so malo kratki, in boš težko prišel dovolj globoko.

Objavljeno: 10 Jun 2006, 18:42
Napisal/-a mloncar
če me spomin ne vara, ma ta dremel 3mm nastavke.. ..zraven kompleta pa je kolega dobil še nek podaljšek, s katerim si bo bom mogoče lahko kej pomagu (se vidi na prejšnji sliki).

hvala za pomoč!

Objavljeno: 10 Jun 2006, 19:06
Napisal/-a alanq4
Evo še neki na to temo, pač je za boxer ampak princip je isti.

http://www.alfaboxertuning.fws1.com/

Objavljeno: 05 Feb 2007, 13:45
Napisal/-a speedy_gonzales
mloncar, jst sm pr seb na motorju isto z dremlom delu, pa je cist uredu ratal, sam nastavke mors met taprave, priporocam velik unih k so za aluminij rezkat, pa tiste, k so kokr ene šajbe za bijaks mejhne, kr te so mennajbl prov prsle, pol pa sam se neki, a nebi blo u bistvu bols kanalov pomanjsat, zato da bi se ustvaru vecji pritisk, ker kolicino bencina k je namenjena enmu delovnemu ciklu, itak odmer racunalnik.

Objavljeno: 01 Jun 2007, 13:46
Napisal/-a flat4
lep pozdrav!

za laično "portanje" kanalov je že dost, da z dremlom mal polepšaš kanale, odstraniš robove, narediš lepe krivine, portmatch in napoliraš izpušne kanale, da se svetjo ko pasja jajca. V kej več se jest brez flow bencha pa z mojim laičnim znanjem ne bi šel spuščati. Sem pa to naredil na 1,6 hroščevi mašini, in morm rečt, da se lepo pozna.
:D

Objavljeno: 01 Jun 2007, 15:41
Napisal/-a alanq4
Se strinjam ja :D
Cimbolj zgladit vse prehode, pa mogoce malo pobrati vodila ventilov, ce gledajo v kanal (treba je biti previden da niso potem prekratka ker lahko ventil opleta)
Sesalne na koncu obdelati z 80 brusnim papirjem, izpusne pa cimbolj gladko spolirati, kot je ze napisano.

Objavljeno: 01 Jun 2007, 16:16
Napisal/-a zlabo
jaz sem zadnjič malo bral po TEJLE strani in sem naletel na tale članek: http://mototuneusa.com/homework.htm
uglavnem tip pravi, da naj bi se kanali zmanjšali za 30%, torej ob vstopu iz sesalnega kolektorja naj bi bili rahlo povečani, potem pa se proti koncu zmanjšajo za 30%, da se pridobi na hitrosti mešanice...
meni se zdi kar zanimivo tole no, so pa štirje članki na temo obdelave glave, od 16-20.

Objavljeno: 28 Jan 2008, 21:33
Napisal/-a papi
ja mene pa zanima za kolko v mm gledano naj bi se pobralo materjala po kanalih stran?
a na sesalni strani več kot na izpušni, al obratno...?

Objavljeno: 29 Jan 2008, 14:27
Napisal/-a flat4
odvisno od tega, kake ventile maš, kak motor je, N/A, turbo...
velik spremenljivk je.
Sicer je pa o tem na netu tolk napisanga, da loh 14 dni sam bereš.
lp

Objavljeno: 29 Jan 2008, 16:05
Napisal/-a papi
jst mam oplovega 2.0 16v 150KM.
ja sej verjamem da je ful že napisano,
sam če ste nekateri že to prebrali in lahko date kretke jedernate
odgovore bi to naprimer meni zelo prišlo prav.

hvala

Objavljeno: 29 Jan 2008, 19:56
Napisal/-a Charger
Zgladi kanale kjer so hrapavi in to je to.
Potem pa da s gor trobentice /posamezne lopute da bo zvok tapravi in kaksnih 200KM.

Objavljeno: 23 Feb 2008, 18:55
Napisal/-a kr3mn1
dokler ne pomenjaš ventilov in še kaj drugega nardiš lahko tud kanale pustiš take kot so.

Objavljeno: 27 Feb 2008, 03:11
Napisal/-a Maxss
papi napisal/-a:jst mam oplovega 2.0 16v 150KM.
ja sej verjamem da je ful že napisano,
sam če ste nekateri že to prebrali in lahko date kretke jedernate
odgovore bi to naprimer meni zelo prišlo prav.

hvala
... Kot so ti že napisali pobereš nepravilnosti odlitka ... za kaj več je pa boljše iti k nekomu, ki je to že počel in ve kaj dela ker če boš samo v enem delu kanala malo preveč razširil lahko tam ustaviš pline in je tvoje prizadevanje kontraproduktivno ... po navadi gredo predelave tako da se ventil stanjša kolikor ti pusti njegova oblika in se ga zbrusi čisto na robu - tako da imaš čim večjo odprtino ... sedež ventila se porezka (odznotraj za dodatni mm pod kotom v globino širjeno na kot 75 stopinj tako, da ga ne zlomi in da še nekaj izvlečeš ... ta kot ti bo pomagal lepše zavrtinčiti pline po cilindru ... preoblikuješ ventil tako, da bo stanjšan krožnik in njegov radijus pada od stebla nekje v kotu 33 stopinj - proti koncu ventila to lahko počneš samo z tistimi ventili, ki so iz enega kosa (obstajajo taki, ki so varjeni tam kjer se ventil začne širiti - da ga ne ošvohniš ravno na varu ki drži skupaj ) specijalni ventili so okrog 40 eur komad dobiš jih pri Vitu na Fly Motors v Trstu oziroma v Frankovcu malo naprej od prvega tunela ... v ind coni ... on ti tudi predela profesionalno glavo, vodila dvigne kompresijsko razmerje na 11.9 : 1 in vse kar ti rabi, da boš dobil kar želiš POWER ... če pomisliš da en reskar stane od 20-30 eur pa da en dober vrtalni strojček (Iskra-Peerles) z vsaj 28000 vrtljaji stane okrog 240 eur se ti splača narediti to pri njemu ... oziroma pri nekom drugem, ki pozna to bolje . za premer kanala vzameš odprtino ventila in vlečeš celo pot enako obliko kakršna pač je - tvoja ima verjetno kot 16 v motor ločen kanal na dva ventila ... vsi kanali morajo biti čimbolj podobni ... idealno bi bilo da so enaki ... ventile menjaš lahko tudi z lažjimi iz Nimonic-a, ki pa je predviden bolj za Turbo motorje, ker je bolj temperaturno obstojen ... in dražji ... odmični gredi sta tisti, ki dajeta največ ... poišči si jih ali daj tvoji prebrusiti ... Vito je tudi v temu zelo dober dobil je že več priznanj in ga v Elaborare vedno primerjajo (njegove odmične) z ostalimi, ki se merijo ... ( uporabnik Jeaka jo tudi ima na Pug-u 205 )... Če boš rabil kontakt te lahko povežem z njim ... ima tudi svojo elektroniko kablažo lajša ti lahko motorno gred vztrajnik montira pravi sistem ločenih loput :) in naredi celoten poseg od A do Ž ... ti si takoalitako zelo blizu ... Vem npr. za en Saxo 1.6 16v, ki ga je on lani predelal na 195 km 197 Nm ... Čeprav kot si rekel da rabiš konje mislim da i je najlažja pot da greš kupit 4 bate od Calibre Turbo (okrog 140 eur kos) in jih flikneš gor - pa pol montiraš gor še fen :) L.p. M.

Objavljeno: 01 Mar 2008, 17:29
Napisal/-a butc
a je realna cena obdelave glave 700 €...

Objavljeno: 01 Mar 2008, 17:46
Napisal/-a Charger
Kaj je vkljuceno v to ceno in kateri motor?

Objavljeno: 01 Mar 2008, 22:30
Napisal/-a Maxss
butc napisal/-a:a je realna cena obdelave glave 700 €...
... menjava ventilov z 1 mm večjimi posebnimi 240 eur, predelava 8 sedežev ventila 40 popravilo kanalov (porting) 100 nižanje glave 25 brušenje ventilov 60 puliranje kanalov 50 prebrušenje odmične gredi 250 to je nekaj čez 750 gre pa za glavo od Peugeota 106 Rallye - v ceni je tudi brušenje odmične gredi ... lajšanje motorne gredi in vztrajnika ter balansiranje 180 eur .. Cene so od Fly Motors ... Tunerja iz Trsta .

Objavljeno: 01 Mar 2008, 23:28
Napisal/-a bajta
zakaj prebrusit odmično če lahko športno orginal narejeno tako dobiš za kapavem. 300-400€? pa je kvaliteta tako kot res treba. pa za glavo znižat 100€ kaj ti bo zlatar to delu?

Objavljeno: 01 Mar 2008, 23:35
Napisal/-a drmo
bajta napisal/-a:zakaj prebrusit odmično če lahko športno orginal narejeno tako dobiš za kapavem. 300-400€? pa je kvaliteta tako kot res treba. pa za glavo znižat 100€ kaj ti bo zlatar to delu?
Še enkrat preber cene. Nižanje glave piše 25€.

Objavljeno: 01 Mar 2008, 23:48
Napisal/-a bajta
oprost my bad.

Objavljeno: 02 Mar 2008, 01:29
Napisal/-a Maxss
bajta napisal/-a:zakaj prebrusit odmično če lahko športno orginal narejeno tako dobiš za kapavem. 300-400€? pa je kvaliteta tako kot res treba. pa za glavo znižat 100€ kaj ti bo zlatar to delu?
... imam izkušnje tako z športnimi kakor prebrušenimi in če ne greš z odmično predaleč (rad imam motor spodaj hiter in da vleče do nekje 7000 dobro - ker kar gre čez dela probleme podmazovanju :( - lahko prebrusiš originalno in imaš za pol cene isti efekt ) za 300 - 400 ne boš dobil nič dobrega kar je dobro je čez 440 eur ... Schrick Piper itd. najcenejše odmične dobiš pri Senici od firme Colombo & Bariani ... okrog 360 eur ...